❀
merhabalar !!!!!! çok uzun uzun konuşmaya gerek yok, kurallar vesaire bir şeyler söylemek istiyorum.
öncelikle karakterleri tam oturtamayabilirim, karakter çözmek uzun sürüyor.
isterseniz one-shot isterseniz kısa headcanonlar yazabilirim. bir headcanon için iki-üç karakter seçebilirsiniz.
Bu kitap spoiler içerebilir.
şimdiii kurallar !!
1- Cinsellik içeren hiçbir şey yazmam. TBHK çoğu reşit olmayan karakterlerle dolu bir anime/manga ve çocukları cinselleştirmek normal bir şey değil.
2- Tiara, Tsuchigomori, Yako, Hakubo ve Mirai'ye sadece platonik yazarım. Romantik bir şey beklemeyin dostum adamlar minnacık veya babanız hatta dedenizle aynı yaşta. (Tsuchigomori, Hakubo ve Yako'ya reşit reader yazabilirim. Duruma bağlı.)
3- Zorlama istemiyorum. Ben de bir insan olarak zor dönemlerden geçiyorum ve köle gibi tbhk x reader yazamayabilirim.
4- Sadece istek değil arada kendi kendime uydurduğum one-shot veya headcanonlar da yazacağım.
5- Bir karakter için istemenize gerek yok, bir ship için de isteyebilirsiniz. ANCAK EĞER Kİ SHIP YAZACAK OLURSAM,
a. Ensest/Pedofili yazmam. Reşit ve reşit olmayan karakterler arasında romantizm içermeyecek şeyler yazabilirim. Ancak bu isteğinize bağlı değişir.
b. Ship ahlak kurallarıma uymuyorsa, düşüncesi rahatsız ediyorsa ancak ship'te bir sorun yoksa kendimi zorlamak istemiyorum. Kusura bakmayın.
6- Cinsellik bir yana kan, vahşet içerici şeyler isteyebilirsiniz ancak bunun ağır olmamasını diliyorum sizden. Bunları içerenlere one-shot'tan ziyade headcanon yazacağım.
7- Çoktan yazmış olduğum bir headcanona yeni bir karakter istenilirse bölümü günceller, karakteri eklerim. (Örneğin;
hc : okulda ilk gün | karakterler : mitsuba, kou, teru vb.
Yeni gelen istek;
okulda ilk gün, yashiro.)Bölümü güncellediğim zaman size söyleyeceğim.
8- Karakter x Okuyucu'da spesifik bir isim istiyorsanız belirtmeniz gerekir.
9- İstekte bulunurken cinsiyeti de söylemeniz harika olur.
Saygı ve sevgi içerisinde istekte bulunmayı unutmayınız !! İyi günler dilerim, isteklerinizi aşağıya yazabilirsiniz.
❀ istek ❀