main four & sunflower trio - headcanon

108 7 69
                                    

Hanako

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hanako

- Hanako'yu biliyoruz zaten.

- Sapık bu çocuk. Kızlar tuvaletinde Kou'yu cezbetmeye çalıştı.

- Bir de Akane'ye sürekli göz kırpıyor.

- Gerçi yargılamamak lazım, hepimizden iyi oje sürüyor.

Yashiro Nene

- Hahahahahaha kesinlikle eskiden hoşlandığı çocuğu köşeye sıkıştırdı.

- Başta olayı anlamadı ve biraz utandı, beklediği bir şey değildi.

- Artık Hanako'yu ziyaret edemiyor. Kızlar ona kötü bakışlar attı.

- Uzun bir süre seksi bir kadın olamadığı için bankta bir dilenci edasıyla ağladı.

Minamoto Kou

- Tiara'yla prensesçilik oynadı.

- Onun için çok problem yok, sadece babasından saklanması gerekiyor.

- Pembe bir etek giyerken Mitsuba tarafından yakalandı. Hayatında bu kadar utandığını hatırlamıyor.

- Abisi bunun kimi yaptığını ararken kafayı yedi.

Mitsuba Sousuke

- Çok bir fark yok..

- Lakin bu sefer onu erkek sandılar. Özellikle diğer gizemler.

- Kou'yu eteğinin altına bakmakla suçladı.

- Ayrıca Kou'ya hayatında görebileceği en flörtöz sözü söyledikten sonra sapık lakabı yedi.

- "Yüksek cazibem seni etkilemiş olabilir ama bu sapık olduğun gerçeğini değiştirmiyor."

Aoi Akane (E)

- Aoi'yle daha çok zaman geçirmek demek bu.

- Yani Aoi'yle beraber kızlar tuvaletinde dedikodu yapabilecek.

- Çok dert ettiğinden değil ama Hanako'nun yaptığını ele alarak onu gördüğü ilk yerde pataklayacak.

- "Ao-Chan bu etekler çok rahat."

- Eğer Aoi onu tanımazsa ona kendisi hakkında nasıl hissettiğini soracak.

Akane Aoi (K)

- Teru'nun krallığı yıkıldı.

- Artık haşmetli Aoi var.

- Aşırı manyak yakışıklı olduğu için Yashiro sevgilisiymiş gibi davranmasını rica etti.

- Tabii ki reddedemedi, ama çıkma teklifleri iki katına çıktı. Yani, bu sinirli Akane demek.

- Akane her şekilde önünde diz çöküyor.

Minamoto Teru

- Aoi'nin krallığı yok artık.

- Erkeklerin ne kadar cani olduğunu bildiğinden Akane'nin arkasında saklanıyor. (Ki Akane buna izin vermedi.)

- Kou'dan para istemek için gittiğinde Kou'yu epey popüler yaptığını fark etti. Ve bu kesinlikle istediği bir şey değil.

- Tiara bu durumdan çok hoşnut. Ama babaları.

- Adamım şu herifi evden atmalılar.

bu bölüm için epey özür dilerim hiç içimden gelmiyordu yazmak ama çok bekletmek istemedim!! kötü olduğunun farkındayım belki iyi hissedince tekrardan yazarım.

anlayışınız için teşekkür ederimm.

tbhk x reader ☆ trHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin