VI. Wrecker Monster! AU

40 7 0
                                    

• Bezskrzydły smok. A właściwie smok, który w wypadku spalił skrzydła i nabawił się lęku wysokości.

• Jak każdy smok uwielbia złoto, gromadzi je czasami do takiej przesady, że w jego pokoju nie widać nawet łóżka. Nikt w domu nie może mieć nic złotego, bo Wrecker bardzo szybko sobie to przywłaszczy, w skrajnym przypadku z użyciem siły fizycznej albo kuli ognia. Tech nazywa to smoczą kleptomanią.

• Smoki to zaprzeczenie ewolucyjne gadów. Mają wysoką temperaturę ciała. W zimie, Wrecker robi za grzejnik Gonky'ego.

• Nienawidzi swojego ogona. Zawsze się o niego potyka, ktoś z otoczenia (najczęściej ofiarą pada Crosshair) lub zrzuca nim przedmioty.

• Większa część ciała Wreckera jest pokryta łuskami w kolorze jasnego brązu, mieniącego się lekko na złoto.

• Nie nosi butów, ponieważ nie ma jak. W przeciwieństwie do rąk, które wyglądają dosyć ludzko, (z wyjątkiem wielkich pazurów) nogi Wreckera są smoczymi łapami.

• Kiedy Omega była młodsza wykorzystywała jego szpony w zabawie malowania lakierem do paznokci. W tamtym okresie sama tęcza zazdrościła mu ilości różnych barw na pazurach.

• Ma połamany lewy róg.

• Gdy się wścieka i jest o krok, od zionięcia ogniem - gardło mu się świeci. To znak dla wszystkich, że pora na ucieczkę bądź bieg po gaśnicę do ratowania mebli.

• Tech kiedyś zauważył, że ruchy ogona Wreckera przypominają te, które wykonuje zwykły kot. Po zapoznaniu rodziny z kocią mową ciała, każdy potrafi odczytać nastrój smoka. (Echo twierdzi, że bez tego zawsze było to łatwe i ma rację, ale każdy go ignoruje).

• Przez swoją naiwność oraz łakomstwo nie rozpoznał Łowcy Potworów. Zjadł baraninę nafaszerowaną siarką, gdyby Hunter nie wytropił go na czas, umarłby.

• Przez wypadek, bójki i Walki Smoków, w których jako nastolatek brał udział, większość zmysłów Wreckera działa niepoprawnie - nie słyszy na lewe ucho i nie widzi na lewe oko, a jedyne co jest w stanie perfekcyjnie wyczuć to zapach mięsa.

• Młode smoki mają bardzo destrukcyjny charakter. W celu wyciszenia ich zachowań, kontrolowanego ,,wyżycia się", a także zapobiegnięciu nieplanowanych zniszczeń w Świecie Potworów, są organizowane Walki Smoków, gdzie każdy młodzik może się wyszaleć. Nie mają na to wpływu, instynkt każe im walczyć i niszczyć aż nie zostanie nic. To jest też powód, dlaczego smoków jest tak mało, bo jako nastolatkowie zwyczajnie się wybijają.

• Drugi w domu z bardzo wysokim instynktem ochronnym. Smoki nie są stworzeniami stadnymi jak wilkołaki, ale silnie przywiązują się do swojego terytorium i będą go bronić do upadłego.

• Ponadto Wrecker nie jest czystej krwi smokiem, dlatego był w stanie przywiązać się do reszty i stworzyć z nimi pokręconą rodzinę. Przebywa często w domu, w celu ochrony nie tylko terytorium, ale też Echo. Smok czuję się lepiej psychicznie mając zombiaka na oku. (A Hunter myślał, że to on jest przewrażliwiony).

• Kiedy chce kogoś nastraszyć rozkłada szeroko skrzydła na boki, a raczej to co z nich zostało.

• Najlepiej dogaduje się z Crosshairem.

• Naczelny tester wszystkich mikstur Omegi. (Crosshair po tej zmieniającej kolor skóry na różowy już by to rzucił w diabły).

BAD BATCH | HEADCANONS [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz