Πέρλες

16 0 0
                                    

Βλέποντας το σούρουπο ξαπλωμένη στην όμορφη πλεχτή αιώρα της κρατάει τα μαργαριτάρια στα χέρια της απολαμβάνοντας την απαλή υφή τους.

Ο Στέφανος στάθηκε δίπλα της χωρίς να κάνει αισθητή την παρουσία του.

«Που είναι η μικρή;»ρώτησε η Σμαράγδα αντιλαμβάνονται την παρουσία του άντρα της.
«Μέσα με τον παππού της»απάντησε φανερά ενοχλημένος.

Το ζευγάρι δεν τα πήγαινε καλά ειδικά ο Στέφανος που είχε αποφασίσει να δώσει τέλος σε αυτόν τον γάμο.Μόνο που η μητέρα της Αλίκης δεν είχε σκοπό να αποχωριστεί την περιουσία του άντρα της.

«Φεύγω,θα αργήσω να γυρίσω»της είπε αδιάφορος κοιτώντας την πλέον με απέχθεια.

«Πάλι σε αυτήν θα πας;»τον ρώτησε αηδιασμένη.

«Αυτή έχει όνομα!Θα μιλάς με σεβασμό στο πρόσωπο της!»την επιπλήξε αμέσως

«Να μιλάω με σεβασμό για την γκομενα σου;»σηκώθηκε όρθια γελώντας υστερικά

«Είναι η γυναίκα της ζωής μου,η γυναίκα που πάντα θα αγαπάω μέχρι να πεθάνω,εσυ είσαι απλά μια επιχειρηματική συμφωνία ,μόνη σου το είπες εξάλλου»έφτυσε τα λόγια του και έφυγε από το σπίτι.

Το σπίτι της μικρής Αλίκης ήταν γεμάτο από χαρούμενες φωνές και προσωπα.Στολισμένο με λόγια αγάπης.Ο πατέρας της φρόντιζε πάντα μπροστά της να δείχνει ποσό αγαπάει τη μητέρα της.

Μα η μικρή Αλίκη δεν ήξερε πως όταν έκλεινε τα μάτια της για ύπνο όλα άλλαζαν.Όλοι κατέβαζαν τις μάσκες και φορούσαν τα πραγματικά τους πρόσωπα .

Εξαγριωμένη η Σμαράγδα άρπαξε τα κλειδιά της και έφυγε από το σπίτι με προορισμό την καταστροφή του άντρα της.Αφού υποφέρει εκείνη σε αυτόν τον γάμο ας υποφέρει και αυτός.

Τα βήματα της σταμάτησαν έξω από το αρχοντικό του Βερικιου.

Η Αλίκη ετοιμάστηκε φορώντας ένα λευκό φόρεμα με κίτρινα και μωβ λουλούδια που της είχε πάρει ο παππούς της .

«Πως σου φαίνομαι;» Πήγε κάτω ρωτώντας την μητέρα της.

«Καλή είσαι.»την κοίταξε φευγαλέα αλλά κάτι της τράβηξε την προσοχή. «Τι είναι αυτό που φοράς στον λαιμό σου;»

Η Αλίκη άγγιξε το μαργαριταρένιο της κολιέ

«Τι εννοείς;Ο μπαμπάς μου το έχει δώσει» είπε παραξενευμένη αλλά δεν ήθελε να ασχοληθεί με τος παράνοιες της Σμαραγδας καθώς ανυπομονούσε να πάει στη γιορτή ώστε να δει ξανά τον πρίγκιπα της.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 11, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Το δικό σου μαργαριτάρι Donde viven las historias. Descúbrelo ahora