3

174 23 17
                                    


VaneT: notlarının giderek düşmesinin nedeni nedir? Senin kadar hırslı bir kızın bu düşüşe izin vermesi canımı sıktı

(İletildi)

VaneT: Sen bütün odağını verip deftere bir şeyler karalarken, güneş tenine, o uzun sarı saçlarına vuruyor.

Hades yer altının tanrısıdır Sarışın, fakat yeryüzünün gün ışığına, Persephone'a aşık olur.

(İletildi)

VaneT: insanoğlu kendinde olmayan ne varsa onu delicesine ister, o uzun saç tutamlarındaki gün ışığından alacağım var.

(İletildi)


Lalsimma: Gerçekten, her kim isen
Rica ediyorum, beni rahat bırak ve uğraşacak bir başkasını bul.

Bir daha bana yazma.

(Görüldü)

Lalsimma: Ayrıca aptal ders notlarım seni uzaktan yakından hiç alakadar etmez.

(Görüldü)

VaneT: Seninle alakalı her ayrıntı beni en yakından ilgilendirir. Bundan emin ol, benim bütün uğraşım sensin.

(İletildi)

VaneT: Anlat bana sarışın, canını böyle sıkan nedir?

(Görüldü)

Lalsimma: Gerçekten, kimsin sen?
Madem beni böyle gözlemiyorsun, benden haberin var. O halde benim tanımadığım kimseye kendim hakkında konuşmayacağımı bilmen gerekiyor.

(Görüldü)

VaneT: biliyorum sarışın, senin gibi büyüleyici bir insanın kendisi hakkında konuşmaması çok doğal.
Baksana, ben bile seni kendime saklamayı istiyorum.

(Görüldü)

VaneT: Bana cevap vermen, o uzun ince parmaklarını benim için yorduğun için her birini öpmek istiyorum.

(Görüldü)

Lalsimma: Haddini aşmaya devam edersen göreceğin tek şey koca bir engel olur.

(Görüldü)

VaneT: Amacım seni rahatsız edip haddimi aşmak değil Sarışın, ancak bilmeni isterim ki adım attığın her yerin sahibi benim. O güzel yüzünü karanlığa gömüp saklandığını düşünsen bile, ben o karanlığın kendisiyim.

Benden kaçman, benim senden uzaklaşma ihtimalimden de imkansız.

(Görüldü)

Lalsimma: sen.. sen gerçekten delirmişsin.
Beni takip mi ediyorsun?

(Görüldü)

VaneT: Delirmek ise, senin için evet, doğru noktaya parmak bastın. Takip meselesine gelirsek, hayır seni takip etmiyorum.

Sen, gözüme çarpıyorsun Sarışın.

(Görüldü)

Lalsimma: tanıdığım biri misin? Daha önce görüştük mü?

(Görüldü)

VaneT: daha önce görüştük, ben senin gözlerine baktım, sen benim gözlerime baktın. Bunu sürekli hayal ediyorum.

(Görüldü)

Lalsimma: beni korkutuyorsun. Aynı fakültede miyiz, bir sorun mu var? Bunu çözebiliriz.

(Görüldü)


VaneT: İtiraf etmeliyim ki sarışın, bu mesajın beni fazlasıyla güldürdü. Sen, birinden korkacak bir kadın değilsin.

Oldukça zekisin, fakat küçük psikolojik hileler benim üzerimde işe yaramaz.

(Görüldü)

VaneT: yine de şaşırdığım bir konu var, her ne kadar canımı sıksa bile..

Sana büyüleyici olduğunu söyleyen, o güzel saçlarına iltifat eden sürüyle insan olduğuna ikimizde eminiz.
Nedir bu, kalbindeki başka
Yüzündeki bambaşka bir şaşkınlık.

(Görüldü)

VaneT: biliyorum, görmek istediğim taraftan görüyor olduğumu. Bu meleğin bile günahlarının olabileceğini biliyorum..

Hadi birini itiraf edelim, beni merak ediyorsun.
Etrafın gördüğü bu şaşkınlık, senin yüreğindeki her atışta gizli kalmayı sürdüren bir merak..

(Görüldü)


Lalsimma: Benden istediğin İntikam mı?
Hangisinin? Jennie, Maxim, Chaeyoung, Momo, jackson, Martin?

(Görüldü)

VaneT: Senden istediğim tek şey sensin, ancak madem seçenek sundun..

Jennie'nin sevgilisine ne dersin?

(Görüldü)

Pure Blonde | Taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin