10: mezuniyet.

463 46 77
                                    

İzuku
Millet
Hazır mıyızzz

Katsuki
Hazırım yavrumm

Denki
Ay tabii ki

İzuku
Tamam çok uzatmayın
Gidiyoruz

Görüldü×9

_______________________________

İzuku, mekana Ochaco ile giriş yapıp ardından diğerlerini aramaya koyuldu. Denki ve Jirou'yu bulmuş ve yanına alarak bir masaya kurulmuştu. Diğerlerini de girişte görünce masanın üzerine çıkmış ve "Buradayız!" diye bağırmıştı. Onu gören grup masaya gelip oturdu.

"Of! Hepiniz ateş ediyorsunuz ya!" dedi ve gözlerini Katsuki'ye çevirdi. Şimdi bu ateşli beyefendi onun kavalyesi miydi? Ful siyahlar içindeydi. "Çok ateşli." Dediğini kimse duymadı. Katsuki hariç. "Efendim?" diyerek döndü sevgilisine sarışın. "Yo-yok, yok birşey." İzuku kızararak önüne döndü. Katsuki yan bir gülüş yerleştirdi yüzüne. Yanındaki yeşil kıvırcık saçlı çocuğun kulağına eğildi. "Sende oldukça ateşli gözüküyorsun bebeğim." dedi fısıldayarak. İzuku içtiği meşrubatın boğazına kaçmasıyla öksürmeye başlamıştı.

Yanında duran Ochaco ona su verdi ve "İyi misin lan? Yüzün kıpkırmızı olmuş!" dedi. İzuku "Öksürdüm ya ondandır." dediğinde Katsuki güldü.

Gecenin sonuna doğru iyice dağıtmışlardı. En son İzuku diğerlerini kontrol ettiğinde Shoto, Kirishima, Denki, Sero ve müdür halaydaydı. Momo ve Jirou sakince oturmuş şarap içiyorlardı. Mina ve Ochaco 'Şemmamme' de twerk atıyorlardı. Shoto gömleğinin birkaç düğmesini açmış müdürün kravatını da başına bağlamıştı. Sero'nun kravatını da ondan alıp halay başı olmuş, kravatı elinde sallıyordu.

Katsuki yavaştan sarhoş olmaya başlamıştı. İzuku ise sarhoş olmamıştı. Katsuki'den daha dayanıklı oluşu gülümsetmişti onu. "Ne zaman bitcek şu gece ya?" dedi Jirou. Diplomalar alınmıştı ne de olsa, siktir olup gitmek istiyordu. "Ne zaman istersen?" dedi İzuku. Katsuki'nin başı o sırada omzuna düşmüştü. "Bizim için bitti sanırım. Kızlar size bırakıyorum ben bu andavalları. Birşey olursa ararsınız." diyerek Katsuki'yi tutmuş ve götürmeye başlamıştı.

Zar zor ve iki kere yere yapışma tehlikesiyle arabaya vardıklarında İzuku hemen bindirdi onu. Sonrada şoför koltuğuna oturdu. "Ya nasıl bu kadar kolay sarhoş olabilirsin ki ya?" diye söylenmişti. Katsuki tabii anlamıyordu ne dediğini. "Peki sen neden bu kadar güzelsin?" dedi ağzını yayarak. İzuku güldü. Katsuki konuşmaya devam ediyordu hala. "Denki hamile kalmaz dimi senden önce? Biz Kirishima'yla yarış yapıyoruz, o bir sıfır önde benden. İlk biz evlenmeliyiz. Söz mü?" İzuku gülüyordu. Erkek olduklarını biliyordu değil mi? "Tamam söz." dedi umursamayarak.

"Birinci etapta bitmezse seçim ikinciye kime oy vereceksin?"

"Ne diyo'n Katsuki ya?!"

"RECEEEEĞPP TAYYİĞP ERDOĞAAAĞANNN!!!" Camı açmıştı. Yanlarından bir teyze geçiyordu. "Erdoğan'ın götünün gılii!" diye bağırdı arabaya doğru. Katsuki içeri geri girdi camdan ve sızmadan önce "Kafam çok karıştı, galiba CHP'ye oy ver'cem." dedi. İzuku sonunda sustuğu için çok sevinmişti. Recep Tayyip Erdoğan kimdi ve seçim mi vardı? "Kafam çok karıştı galiba bende CHP'ye oy ver'cem."

___________________________

iizukuu

iizukuu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sistersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin