Mitä jos tää loppuu - Jorko

122 9 1
                                    

Joonas
Me siis seurustellaan Joelin kans. Mä pelkään vaan liikaa et tää kaikki loppuu. Jos Joel löytää paremman ja jättää mut!..
Mä ehkä vaan yliajattelen mut..
Jos mä nyt sattuisin menettää Joelin, mun elämän, mun elämänhalun, mun parantajan, mun rakkauden, mun kaikkeni, mun haavat ei koskaan tulis parantuu. Mä rakastan Joelia enemmän ku kukaan mitään tai ketään, mua sattuu edes pelkkä ajatus siitä, että menettäisin mun kaikkeni.
Mun rakkauden.
Mä en kestäisi sitä, se olis mulle liikaa.

"Jooonaasss??" "Porko!", kuulen nimeni huutoja, joihin havahdun.
Unohdin olevani studiolla.
Vittu.

"Aa, sori, niin siis mitä?", kysyn.
"Porko on taas ihan pihalla", sanoo Tommi.
"No on, mitähän seki noin kovin mietti..", sanoo vuorostaan Niko.
Hhh, voihan nyt..
Jos Joel saisi tietää mitä mietin, tää olis tässä. Miks se haluais jonkun, joka vaan pelkää kokoajan et tää loppuu?

Mitä jos Joel ei rakastakkaan mua? Jos oon vaan laastari..
Okei nyt Joonas, nyt sä mietit ihan liikaa. Joel rakastaa sua enemmän ku mitään, okei?

Tunnen, että minua ravistetaan. Havahdun siihen taas.

"Rakas, mikä on? Oot ihan omissa maailmoissa.", kuulen Joelin sanovan.
Menen samantien Joeliin kiinni enkä päästä irti.

"Hei, mikä sulla oikeesti on?", Joel kysyy samalla, kun halii minua.
"E Etkai jätä mua, r riitänhän mä s sulle, pystytäänkö me a aina yhessä..", olin alkanut itkemään. En saa puhuttua enempää itkun takia. Itkuni vain voimistuu ja voimistuu hetki hetkeltä.
"Hei rakas, sä riität mulle just tollasena, enempää en vois toivoakaan enkä tarviskaan. Sä oot hyvä noin, me pysytään ikuisesti yhessä, en koskaan jätä sua. Oot mun kaikkeni, mä rakastan sua.", Joel sanoo hiljaisemmalla äänellä silittäen selkääni.

Tätä mä tarkoitan, Joel on jotain niin erityistä, mä rakastan Joelia ylitse kaiken.

————————
Sanoja: n. 300
Toivottavasti tykkäätte tästä!
Tää nyt oli vähä lyhyempi, vähän erinlaisempi ja näi, mut kertokaa toki mielipide.<3

Saa ehottaa toki eri shippejä ja muutenki vähän minkälaista te haluaisitte💘

Blind Channel - one shotsWhere stories live. Discover now