Katseita - Jorko 2/3

96 11 3
                                    

Joonas
Oli aika käydä nukkumaan. Tää päivä oli ihan kiva, Joel tosin oli vituttava.. Sen kaverit ravas kokoajan täällä ja vittuili mulle.

Katson Joelia. Tuo ottaa päällysvaatteita pois. Ei kauaankaan, kunnes tuo on pelkillä boksereilla.
"Mitä sä tuijotat?", Joel kysyy hieman ärtyneenä, mutta en kuule sitä samaa tappavaa vihaa, mitä aina on. Okei?
"No en mitää.", vastaan ja riisun itseni boksereille.

Antakaa mun kaikki kestää. Eihän sitä tiiä vaikka tää ois mun vika päivä elossa, toi kusipää vois vaikka tappaa mut tänne. Niin paljon se mua vihaa. Kyllä mäkin sitä vihaan, mut jollain tavalla tässä tän päivän aikana se viha on alkanu hävitä... Me myös kokoajan katsotaan toisiamme.. Joelinkaan äänensävyssä ei enää kuulu sitä oikeaa vihaa, mut ei se kyl mikää lempeekään oo.

"Hyvää yötä, Joonas.", kuulen Joelin äänen. "Hyvää yötä Joel..", sanon hieman hämmästyneenä.
Katson Joelia joka makaa söpösti sängyllään. Hhetkinen, söpösti? Okei toi oli vahinko, en mä tarkottanu. Ei toi oo söpö.. Ei voi olla, sehän on kiusannut mua aina...

Herään siihen, että joku on päälläni. Aa se oli vaa Joel- hetkinen, Joel? Tuo nukkuu vielä.

Ei kestänyt kauaa kunnes Joelkin heräs. "Umm mitä teet siinä..", kysyn hieman nolona. En tiiä mistä se tuli, jotenkin en pystyny olla sellanen normaali sen seurassa, mitä ennen olin. Ehkä se vaan liittyy kaikesta paskasta mitä hän on mulle tehny. "Öm.. Tuli yöllä kauhee tarve tulla sun viereen, sori.", Joel mumisee hieman punastuen ja naurahtaa loppua myöten.

Katson Joelin silmiä.
Täydelliset.
Okei. Joonas. Lopeta.
Se on Joel Hokka, sun isoin vihollinen, okei? Sitäpaitsi, on niin paljon kaikkia kivoja poikia niiku vaikka Niko, sehän on todella kiva ja söpö. Mut joku Joelissa viehättää, joku siinä on..
——
Oltiin käyty syömässä. Olin kokoajan hieman poissaoleva. Mietin Joelia. Joku siinä vaan oli, se vain pyöri ajatuksissani kokoajan..

Istuin mun ja Joelin huoneessa, mun sängyllä. Joel istui omallaan.
Katsottiin toisiamme. Suoraan silmiin. Kummatkin omilla sängyllämme.
Joel tuli sängylleni. Katsottiin toisiamme, ja Joel kiersi kätensä ympärilleni. Ennen oisin lähtenyt nopeasti pois, mutta jokin siinä oli.. en halunnut lähteä. Halusin pysyä, tässä oli hyvä olla..

Halailtiin Joelin kanssa sanomatta mitään.
Pitkä katsekontakti oli välillämme, huone oli täysin hiljainen. Joelin silmät on kauniit, Joel on kaunis.

———————————————
Sanoja n. 400
oukeii tää oli joteki sekalainen, semi tylsä. mut seuraavasta, eli vikasta osasta tulee pidempi ja siin tapahtuu.🥹

Blind Channel - one shotsWhere stories live. Discover now