Jako twój najlepszy przyjaciel ze szkolnej ławki
Namjoon:
🕐 Zawsze przychodzi do szkoły godzinę wcześniej i czeka na ciebie na korytarzu czytając książkę.
📏 Uczy się od ciebie lepiej.
📖 Daje ci od siebie ściągać na kartkówkach i sprawdzianach.
🕐 Zawsze odlicza za ile zadzwoni dzwonek.
📏 Często bezinteresownie odrabia ci prace domowe na przerwie.
📖 Nigdy nie udało ci się go namówić na wagary.
🕐 Często ci podpowiada na lekcji przez co dzięki niemu dostajesz dużo plusów.
📏 Inni nazywają go: RM, Namjoon, Kujon, A ty nazywasz go: Niszczyciel, Krabocholik, Nam.
📖 Gdy nie ma cię w szkole, zawsze daje ci za to ochrzan.
🕐 Często łamie ci ołówki i linijki.
📏 Witając się mówicie do siebie Siema Psujo.
📖 Na w-fie jak kopnie piłkę to potrafi zabić.
🕐 Cały czas pożycza od ciebie przybory.
📏 Zawsze zaklepuje ci miejsce obok siebie.
📖 Gdy cię nie ma to siada do Jina.
🕐 Na bierząco przesyła ci lekcje.
📏 Często kłamie nauczycielom, że to twoja praca, a tak naprawdę on całą zrobił i dzięki temu zdobywasz dobre oceny.
📖 Zawsze robi syf wokoło siebie.
🕐 Gdy za dużo gadasz na lekcji to cię ucisza zanim to zrobi nauczyciel.
📏Uwagi:
• Namjoon i T/i nagannie zachowywali się na przerwie przed lekcją w-f. Wyciągnęli drzwi z zawiasów od szatni i połamali szafki.
• Niszczenie mienia szkoły. Namjoon wraz z T/i grali w kółko i krzyżyk pisząc po ławce.
Seokjin:
📐 Wszędzie chodzicie razem, papużki nierozłączki.
📙 Na przerwach idziecie do łazienki plotkować. (Tak, Jin wchodzi sobie na luzie do damskiej łazienki bo czemu by nie haha)
🖊 Jecie praktycznie na każdej lekcji, Jin przynosi ze sobą cały bufet.
📐 Oboje nie lubicie tej jednej laski.
📙 Uczy się tak samo jak ty.
🖊 Jesteście najpopularniejszymi psiapsiułami w szkole.
📐 Wyjada ci jedzenie.
📙 Zawsze razem uciekacie z w-fu.
🖊 Cały czas sprzeczacie się na lekcji przez co ciągle nauczyciel zwraca wam uwagę.
📐 Gdy nauczyciel pyta się czy są chętni do odpowiedzi, Jin zawsze mówi, że ty jesteś chętna za co dostaje po łbie od ciebie.
📙 Witacie się przytulasem.
🖊 Chodzi do szkoły tylko wtedy kiedy ty chodzisz.
📐 Po w-f często psika się twoimi perfumami.
📙 Zawsze się kłóci z nauczycielką gdy każe ci być w parze z kimś innym.
🖊 Inni nazywają go: Jin, Laluś, Gej, a ty nazywasz go: Jinuś, Przystojniaczek, Alpaka.
📐 Nosi różowy plecak w alpaki i piórnik z barbie.
📙 Ma mnóstwo różowych długopisów z pomponami.
🖊 Na lekcjach robicie sobie selfiaczki.
📐 Na wycieczki zawsze bierze osobny plecak na jedzenie.
🖊 Uwagi:
• Seokjin i T/i nie byli dziś zainteresowani lekcją matematyki. W czasie zajęć wycinali i przyklejali sobie paznokcie z papieru.
• Seokjin na lekcji zgłaszał chęć wyjścia do toalety, a wrócił z zakupionymi lodami, które jadł na lekcji i częstował nimi T/i.
•Seokjin i T/i w ostatniej ławce używają świeczek do opiekania sobie pianek.
CZYTASZ
𝐁𝐓𝐒 𝐣𝐚𝐤𝐨...
FanfictionSᴘɪs ᴛʀᴇśᴄɪ: 📚 Jako Nauczyciel 👼 Jako Anioł 📖 Jako uczeń ❤ Jako chłopak 👫Jako najlepszy przyjaciel ze szkolnej ławki ♀️Jako dziewczyna 👤Jako sąsiad 💕 Jako Mąż 💅 Jako lalka Barbie 💉 Jako lekarz 🧒 Jako syn