👼2/3

381 23 251
                                    

Jako twój Anioł


Yoongi:

Jest czarnym Aniołem.

🌑 Nie ma zielonego pojęcia jakim cudem wylądował w zawodzie anioła, bardziej starał się o posadę demona.

Na początku miał w ciebie wywalone.

Jednak z czasem zaczął coraz bardziej cię lubić i przywiązywać.

🌑 Uwielbia oglądać twoje koszmary.

Zawsze gdy śpisz lubi się położyć obok ciebie i spać z tobą.

Lubi dawać ci długi i twardy sen.

🌑 Czasami jak mu się nie chce już ciebie pilnować to cię usypia, przez co często śpisz w dzień.

Słyszy twoje myśli, ale je olewa.

Nie pozwala się do ciebie zbliżać innym Aniołom.

🌑 Kiedyś obszukał cały kraj aby znaleźć idealnego bezdomnego kotka, którego później ci podrzucił abyś nie czuła się samotna.

Gdy jakiś człowiek sprawi ci przykrość, on zawsze się na nim mści.

☁ Czasami lubi dodawać ci odrobinę agresywności.

🌑 Zawsze w nocy gdy śpisz, czyta twój pamiętnik, bo często zlewa twoje myśli i nie wie co się działo.

✨ Kiedyś gdy przyszedł do ciebie w nocy aby dać ci dobry sen, jadł w międzyczasie mandarynki i zapomniał posprzątać po sobie skórek. Gdy się obudziłaś, zmieszana zastanawiałaś się skąd to się wzięło udział ciebie w pokoju.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.





Hoseok:

Jest białym Aniołem.

Słyszy twoje myśli, i gdy tylko zaczynają iść w złym kierunku on szybko naprowadza je na dobrą stronę.

Często chwali się tobą w niebie innym aniołom.

Często zapominasz różnych rzeczy, ale o tym nie wiesz bo on zawsze ci je podrzuca.

Gdy płaczesz w nocy, zawsze na ten widok spływają mu łzy, wtedy cię usypia i tworzy kolorowe sny.

Usuwa ci koszmary.

Często tworzy dla ciebie Stokrotki na podwórku.

Bardzo dużo swojej mocy zużywa na dodaniu ci energii.

Czasami sprawia, że w randomowych momentach dostajesz głupawkę, ponieważ uwielbia ciebie wesołą i zabawną.

Pozwala się do ciebie zbliżyć tylko zaufanym aniołom.

Zawsze w nocy gasi po tobie światła.

Kiedyś uratował cię przed pożarem.

☁ Zawsze 3 minuty przed twoim obudzeniem, przylatuje do ciebie aby powiedzieć ci Dzień dobry.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐁𝐓𝐒 𝐣𝐚𝐤𝐨...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz