📚2/3

613 29 420
                                    

Jako twój Nauczyciel



Yoongi:

🧮 Uczy Matematyki.

📘 Zadaje pracę domowe, ale nigdy ich nie sprawdza bo mu się nie chce.

📐 Pozwala spać na lekcji, pod warunkiem, że w domu nauczysz się danego tematu.

🧮 Sprawdziany oddaje w ostatnim terminie czyli po dwóch tygodniach.

📘 Robi zapowiedziane kartkówki, ale nigdy ich nie sprawdza bo mu się nie chce, może tylko z raz sprawdził.

📐 Szybko się denerwuje.

🧮 Pozwala używać kalkulatora na lekcji.

📘 Gdy się mocno zdenerwuje potrafi zwyzywać ucznia.

📐 Gdy są w szkole jakieś bójki zawsze wkracza on i rozdziela uczniów.

🧮 Jest perfidny.

📘 Często mówi wam, że śmierdzicie przez tego ,,sportowego konia" (Hoseoka nauczyciela od w-fu)

📐 Raz gdy zadał wam jedno zadanie na lekcji, zasnął na biurku i spał aż do dzwonka.

🧮 Szybko tłumaczy przez co wydaje się jakby rapował.

📘 Pozwala uczniom pić wodę w ciągu lekcji.

📐 Gdy piszecie sprawdziany udaje, że nie widzi jak ściągacie.

🧮 Gdy klasa jest zbyt głośno zawsze do was krzyczy ,,Przestańcie Miauczeć! "

📘 Zawsze przynosi ze sobą mandarynki i podjada w czasie lekcji.

📐 Gdy ma kaca lub bardzo mocno nie chce mu się prowadzić lekcji, bierze najlepszego ucznia i karze mu wytłumaczyć temat klasie wzamian za dobre zachowanie i ocenę, a sam siada na krześle dla ucznia i ogląda śmieszne koty na telefonie.

🧮 Kiedyś jakiś chłopak uderzył cię na korytarzu, więc Yoongi staną w twojej obronie i pobił tego chłopaka przez co dyrekcja prawie wyrzuciła go ze szkoły.

📘 Wśród uczniów krąży plotka na jego temat, że kiedyś siedział w więzieniu za morderstwo, ale nigdy nikt tego nie potwierdził.

📐 Dostaje mnóstwo anonimowych liścików od dziewczyn z napisem,, Yoongi wyjdź za mnie! "

🧮 Liściki zabiera ze sobą bo ma z nich dobrą rozpałkę. Dziewczyny myślą, że są anonimowe jednak Yoongi rozpoznaje pismo i zawsze na następnej lekcji bierze je do odpowiedzi.

📘 Często spóźnia się na lekcję.

📐 Mówi do was nazwiskami.

🧮 Często przezywa nauczycieli do uczniów. Namjoona nazywa Lord demolka, Jina obżarty knur, Hoseoka sportowy koń/Cieszomordy, Jimina napaleniec/kurdupel, Taehyunga pajac a Jungkooka wydziarany bachor.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.





Hoseok:

Uczy W-Fu

🤸‍♂️ Nie pozwala dziewczynom ćwiczyć w krótkich spodenkach bo wie, że by to go rozpraszało.

🏓 Jest bardzo wyrozumiały jeśli chodzi o niedysponowania.

⚽ Jego ulubionym ćwiczeniem jest taniec, dlatego bardzo często włącza muzykę i tańczycie.

🤸‍♂️ Co jakiś czas pozwala wam wybrać w co chcecie zagrać.

🏓 Gdy jest ciepło idziecie ćwiczyć na dworze.

⚽ Jest miły i pozytywny, zawsze bije od niego dobra energia.

🤸‍♂️ Lubi wysyłać cię po piłkę do magazynku.

🏓 Gdy ktoś naprawdę nie znosi jakiejś gry, pozwala ćwiczyć coś innego.

⚽ Na dzień dziecka zabrał was na fastfoody.

🤸‍♂️ Żaden uczeń jeszcze nigdy nie widział go smutnego czy bez energii.

🏓 Możesz u niego wykorzystać 5 razy brak stroju w ciągu semestru.

⚽ Czasami uczniowie mają go już dość.

🤸‍♂️ Jest znany z tego, że kiedyś na dzień dziewczyn przyszedł w stroju kwiatka i rzucał płatkami róż.

🏓 Gdy chce wam zrobić luźny w-f to zabiera was na spacer.

⚽ Raz uczniowie zatrzasnęli go w kantorku żeby nie mieć w-fu.

🤸‍♂️ Jest bardzo cierpliwy i trudno go zdenerwować.

🏓 Zawsze każe przynosić ze sobą litr wody.

⚽ Gdy komuś coś nie wychodzi bardzo chętnie pomaga.

🤸‍♂️ Pomimo ciągłego ruchu zawsze ładnie pachnie.

🏓 Jeździ z uczniami na różne zawody.

⚽ Raz gdy przez miesiączkę bardzo bolał cię brzuch, obszukał całą szkołę żeby dać ci tabletkę.

🤸‍♂️ Zawsze każe związywać włosy do ćwiczeń.

🏓 Uwielbia prowadzić rozgrzewki.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


__________________
Jutro albo w poniedziałek będzie z Jiminem, Taehyungiem i Jungkookiem.

𝐁𝐓𝐒 𝐣𝐚𝐤𝐨...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz