📚3/3

595 33 572
                                    

Jako twój Nauczyciel


Jimin:

📕 Uczy Biologii i Wychowania do życia w rodzinie.

🌱 Często rzuca dwuznacznymi zdaniami.

🔔 Zawsze przychodzi w białej rozpiętej do połowy koszuli.

📕 Gdy piszecie sprawdzian zawsze specjalnie wychodzi do toalety żebyście mogli ściągnąć.

🌱 Gdy macie tematy związane z budową ciała, ściąga koszulę i uczy was z własnego ciała.

🔔 Lubi pytać ładne dziewczyny. (Jesteś odpytywana bardzo często)

📓 Nie pozwala jeść ani pić na lekcji.

🌱 Kiedyś kupił wszystkim dziewczynom na dzień kobiet bieliznę, przez co dostał porządny ochrzan od dyrektora, o mało nie wylatując ze szkoły.

🔔 Jest zawsze równo z dzwonkiem.

📓 Specjalnie robi niezapowiedziane kartkówki, żeby robić z wami ciekawe deale.

🌱 W pokoju nauczycielskim siedzi obok Yoongiego i wyśmiewa go z liścików, które dostaje od dziewczyn.

🔔 Wśród uczniów krąży plotka na jego temat, że miał kiedyś romans z uczennicą, ale nikt nigdy tego nie potwierdził.

📓 Został wybrany jako drugi najseksowniejszy nauczyciel w szkole jednak sam on się z tym nie zgadza i twierdzi, że zasługuje na pierwsze miejsce.

🌱 Na każdej lekcji każe ci przynieść nową kredę bo Namjoon wszystkie połamał na co najmniej 5 części, a on lubi pisać tylko i wyłącznie długimi.

🔔 Czuje sie bardzo niekomfortowo gdy jakaś dziewczyna jest wyższa od niego.

📓 Jest uwzięty na wysokich chłopców.

🌱 Pozwala wychodzić do toalety.

🔔 Ma hipnotyzujące usta. Wiele dziewczyn marzy by je pocałować.

📓 Wśród dziewczyn krąży o nim plotka, że jego usta są zrobione.

🌱 Nie można u niego poprawiać kartkówek ani sprawdzianów.

🔔 Kiedyś na WDŻcie uczył was jak udawać miesiączkę żeby Hoseok dał wam spokój.

📓 Na lekcji wdż włącza wam filmy o układach rozrodczych.

🌱 Na biologię często przynosi jakieś rośliny.

🔔 Psika się mocnymi perfumami przez co czuć jego zapach aż w ostatnich ławkach.

📓 Zdarza się, że przytrzymuje was na lekcji kilka minut po dzwonku.

🌱 Gdy ktoś mu przeszkadza na lekcji, od razu wpisuje uwagę.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐁𝐓𝐒 𝐣𝐚𝐤𝐨...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz