buraya hikaye dışında bir şey yazmak çok garip. ama günlüğüme küskünüm. her şeye küskünüm. kimseyle konuşmak da istemiyorum. anlatamayacağım bir derdim var. ama çözeceğim. ben bu derdi iki yıldır çözeceğim. beni sevdiğinizi ve ne halde olduğumu merak ettiğinizi biliyorum, müteşekkirim. ama bunu buraya dertleşmek veya geri bildirim duymak için yazmıyorum. sakın teselli etmeyin. ben halledicem. sadece ara sıra yazmam gerekiyor.
penny, hasta mısın? hastayım. ruhsal hastalık. hap kullandığım dönemler oldu, birkaç aydır kullanmıyorum. kanımdaki son serotonini ham yapıp yediğim günlerdeyim. bir kötü alışkanlığım var. kemiriyor beni. ama dediğim gibi halledeceğim. ben bir gün iyi olacağım. internette bir video var belki görmüşsünüzdür. adam merdivenden tramboline düşüyor, tekrar tırmanıp yine düşüyor, sonra yine düşüyor. ilk gördüğümde pf bu ne herkes relatable olduğunu düşünmüş adam düz sanat yapmış işte diye düşünmüştüm. ben o merdivenin en tepesinden dibe düştüm. dibe vurdum. yine. bu kaçıncı. ne kadar rezil bir insan olduğumu tahmin edemezsiniz. insanlar üzüme bakıyor da haberleri olmuyor. ama iyi olacağım bakın. yaşadıkça ümit kesilmez. doğru düzgün bir insan olacağım. kalbimdeki bu kimsenin görmediği uru söküp atacağım. Allah'ın izniyle. halledicem be. nedir yani. nelerden geçtim. hep zordu. ama bunu atlatırsam bir daha kendimle ilgili sıkıntım olmayacakmış gibi hissediyorum. bu psikolojik sınavı atlatırsam... en azından ben daha iyi bir insan olacağım. tek isteğim bu.
önümdeki dönemde burayla daha çok ilgilenebilmek isterim. meşgul tutsun beni. ipsiz sapsız kurgular yazayım. ama yazayım en azından. hikayeye son attığım bölüm baya geç geldi. çünkü kendimi her şeyden kısıtlamışken yazmayı da ertelemiştim. hikayeyi yazdığım için kötü olduğumu bile düşündüm. spiritüel olarak her sebebe bağladım kendimi. zaten hassas bir insanım, en ufak şey camdan mantalitemi kırabilir, yazıyor olmak gibi birçok şeyden kaçtım. insanlardan. gülmekten. konuşmaktan. duymaktan. kaçamadığım bir nefsim var. pençesinden kurtulmak istiyorum. çabalarım saniyeler içinde kül oluyor. ama ben iyi olacağım bakın. Allahım bana dirayet ver. günler evvel anladım ki yoo, benim sıkıntımın bu hikayeyle alakası yok. ben sadece kendime kızmaktan çok yorgunum, başka bir şeyi hedeflemek istiyormuşum. tüm bahaneler boş. şerefsiz ve iradesiz olan benim. bundan sonra hayatımızda disiplin var bakın. bol bol yazacağız. çalışmaya devam. okumaya devam. roman okumuyorum uzun zamandır. roman okumaya yine devam etmesem bile zamanım yok zaten normal ders okumalarına devam edeceğim. uyku düzeni, kan depolama. sağlığımı düzelteceğim, sonra psikolojimi, zaten hepsi bağlantılı. yani umarım gerçekten öyledir çünkü lütfen olsun. sebeplere yapışmam gerek. insan içine çıkacağız. normal biri olacağız. kederim fil ağırlığında. barışacağız.
hayatımı şu ana kadar mahvettiğim gibi, mahvettiğime üzülmekten değişemiyorum da. asla yapılmaması gereken işleri günlük hale getirip alıştıran benliğim kurusun. ben böyleyim yok. bu kafa değişecek. öyle bir yağmur yağacak ki kıldan ince kılıçtan keskin. ben kendimi tanıyamaz olacağım. öyle güzel değişeceğim ki. öyle güzel karşı koyacağım ki beni aşağı çeken bu derde. iyi insanlarla tanışacağım. iyi yerlerde olacağım. iki ay sonramı göremeyen kör talihim, aşkla dolacak.
ben baya genç yaştayım. elbet değişirim. insanların beni görünce gözlerinin parlama sebebinin gerçek olmasını istiyorum. gerçekten onların gördüğü gibi biri olup bu dertten kurtulmak. şimdi de şükrediyorum ama o zaman devamlı şükredeceğim. yine de halime şükür bakın. o kadar yazdık ama, her defasında bana yaşamaya devam edip ona sığınma nimetini veren Rabbime şükürler olsun. buray kadar okuduysanız bir şey diyeceğim. bana dua eder misiniz? kişisel hayatınızı bilemem ama ben müslümanım. siz de öyleyseniz, veya değilseniz, bilmiyorum ama eğer öyleyseniz bana dua edin. kimin duasının kabul olacağı belli olmaz. boynu bükük bir dua dilencisiyim. bende ilk değişen şeylerden biri bu. artık herkesten dua istiyorum. ben olmak öyle büyük bir dert ki bazen, ben bu kafadan dua nimeti olmaksızın kurtulamam. teşekkür ederim.
yorum yazmayın lütfen bu arada. ben kime azıcık konuşsam moralini bozuyorum, herkes benim halime benim kadar üzülüyor. sonra ben üzdüğüm için üzülüyorum. siz de zaten acayip iyi insanlarsınız beni arayıp soruyorsunuz. sakın halime üzülmeyin sadece ricam üzerine dua edin. ben de size dua ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
et cetera, et cetera
Non-Fictionkılavuz• I'm so full of trash, I need to spend less time stood around in social platforms waffling onto strangers all about literary arts and how much I respect them