Introducere

101 10 80
                                    

Bun venit la Boys Planet! Boys Planet este un survival show care doreste sa creeze urmatorul grup global kpop de pe piata. Stagiari din toate colturile lumii vor concura pentru un loc in grupul de debut, care va fi ales in totalitate de fani.

Concurentii sunt impartiti in doua grupe: K group, alcatuit din stsgiari coreeni, si G group, format din stagiari globali. Fiecare grup contine 33 de stagiari, un total de 66 de stagiari.

Sunteti gata sa participati la aceasta emisiune?

Sunteti gata sa participati la aceasta emisiune?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acum despre inscriere.

In primul rand, inscrierea se face pe baza unui formular online. Va voi trimite un link in privat si voi va trebui sa completati formularul cu informatiile necesare. In cazul in care aveti nevoie de ajutor sau aveti o nelamurire, ma puteti contacta oricand. Toti cei care se inscriu vor fi automat acceptati si vor concura pentru un loc in grupul de debut.

Ca tot veni vorba, grupul de debut va fi format din 9 concurenti, dintre care 3 sau 4 din G group. De asemenea, voi accepta decat 5 formulare pentru stagiari din G group, asa ca cei care doresc sa lase mesaj mai jos. Veti gasi o sectiune dedicat acestuia.

O persoana poate face maxim doua formulare, exceptie fiind pentru G group, acolo se poate doar unul si doar pentru cei care isi rezerva loc. In rest, astept baieti frumosi la K group.

Pentru cei care nu sunt familiari, stagiarii sunt impartiti in doua categorii: main cast si second cast. Main cast sunt cei cu care va inscrieti voi, iar second cast sunt personajele de umplutura pe care le voi adauga eu. Desigur, am favoriti in second cast si va fi destul de clar cine sunt aceia.

Planuiesc sa scriu si despre viata stagiarilor in dormitoare, la repetitii si poate in spatele scenei. Nu am facut asta din primul sezon, dar Haobin ma inspira sa vreau s-o fac 🤧
Va atasati si voi mai usor de ei. Desigur, main cast are prioritate la astfel de capitole, dar asta inseamna sa am o poveste buna pentru ei. Iar asta nu trebuie sa porneasca neaparat din formular, poate v-a venit o idee cat ati vazut stagiarii altei concurente si va decideti sa colaborati. Important e sa ma informati de planurile voastre.

Asta presupune si evil editing *wink* *wink*. Dar vreau sa va cer consimtamantul pentru asta. Deci cine e de acord sa fie o posibila victima la evil editing sa imi confirme aici multumesc. O sa intreb si in formular pentru orice eventualitate.

 O sa intreb si in formular pentru orice eventualitate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aici se poate rezerva un loc in G group ->
5/5

Pentru a va inscrie, lasati un comentariu cu trainee-ul vostru favorit din boys planet, alaturi de vreo 3 tag-uri. Alternativa pentru cei care nu au vazut emisiunea e o inimioara 💗❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

Inscrierile sunt deschise timp de o saptamana, pana pe data de 21 mai.

Daca aveti nevoie de mai multe informatii ma puteti intreba aici sau in privat.

Pana pe data viitoare, let's shine ✨

Boys Planet || Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum