Stelele stralucesc in speranta ca cineva sa le descopere. Exista numeroase stele in lumea vasta a kpopului.
Cum arata Universul kpop?
Kpop a devenit un gen muzical unic si se extinde in continuu datorita fanilor din intreaga lume. Exista numeroase trupe kpop care contin membrii din alte tari de pe glob. Universul kpopului se extinde si se schimba in continuu, iar intrebarea ramane una singura: Ce fel de grup doreste sa vada publicul de la generatia viitoare?
Voi aveti raspunsul la aceasta intrebare. Fanii kpop.
In aceasta calatorie, noi suntem creatori de stele. Noi vom forma grupul de baieti pe care lumea doreste sa o vada. Noi vom crea urmatorul star global cu aceste viitoare talente.
33 de baieti din Coreea de Sud: K group.
Tot odata, 33 de baieti straini din intreaga lume: G group.In total, 66 de baieti si-au unit fortele pentru a lupta pentru un loc in grupul de debut. Cine va fi steaua care-si va indeplini visul? Care vor fi stelele care vor debuta in urmatorul grup kpop? Toate aceste aspecte vor fi determinate exclusiv de voturile creatorilor de stele.
Acum e timpul sa incepem aceasta calatorie cu Boys Planet, o calatorie care le va decide soarta concurentilor.
Creatori de stele, votati pentru cel mai stralucitor baiat.
Creatori de stele din intreaga lume, prima runda de voturi incepe acum!
● In primul rand, accesati link-ul de pe panoul meu.
●Alegeti 18 stagiari din orice grup pe care doriti sa ii sustineti.
● Puteti vota doar o singura data pe zi.
● Voturile se incheie dupa aparitia episodului 4.
Sunteti gata? Mergeti si votati!
Episodul 1: Buna, sunt eu
Pe ecranele tuturor urmaritorilor se arata o incapere in forma de cerc, impartita in doua segmente de un perete drept, colorat. Fiecare segment are propria culoare: primul e de un albastru deschis, podeaua fiind inscriptionata cu un K, iar a doua parte a segmentului arata identic, doar culoarea difera, fiind un roz deschis, iar pe podea regasindu-se un G. Aceste doua camarute mici servesc drept locul prin care vor trece cei 66 de stagiari pentru a intra pe platoul de filmari. Zona respectiva poarta denumirea de Star Zone.
CITEȘTI
Boys Planet || Applyfiction
Fanfiction"This is me, who only has you I am always by your side I have a shoulder to offer Right, oh, here I am..."