Capitol informativ

31 8 15
                                    

Salut! Consider ca a trecut mult prea mult timp si am intarziat foarte mult cu acest capitol

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Salut! Consider ca a trecut mult prea mult timp si am intarziat foarte mult cu acest capitol. Asa ca imi cer scuze.

O sa dau vina pe facultate ca un student bun ce sunt :D

Anyway, voiam sa va impartasesc planurile mele cu aceasta carte si ce trebuie sa faceti voi pe parcurs. Nimic prea complicat, nu va faceti griji.

In primul rand, fiind un survival show, stagiarii vor fi votati de fani, iar cei care nu au destule voturi vor fi eliminati. Ei bine, felicitari! Voi aveti aceasta putere! Voi reprezentati fanii!

Voi posta pe panoul meu un formular google unde va trebui voi sa votati zilnic stagiarii vostrii preferati. O sa aveti un anumit interval de timp pentru acest lucru, in general o luna cu posibile prelungiri. Desigur, nu va obliga nimeni sa votati zilnic, dar daca vreti ca stagiarul vosteu sa ajunga in grupul de debut...

Ca veni vorba. Grupul de debut va fi format din 9 stagiari: 3 din G group si 6 din K group. Din K group va debuta o persoana din second cast, ceea ce inseamna ca sunt 5 locuri disponibile pentru main cast. Asta inseamna ca (,) cate doua persoane din G group si K group main cast nu o sa intre in grupul de debut. Sper ca acest lucru va va motiva sa votati. And don't be shy, votati si second cast xD
Eu nu o sa ma bag peste voturile voastre, iar in cazul in care schimb ceva va voi anunta.

Se acorda bonusuri - sau puncte speciale, asa cum o sa le zic eu - anumitor stagiari in anumite situatii. Asta nu are legatura cu bonusurile de la misiuni, ci mai degraba sunt ajustari de la mine de dragul realismului. De exemplu, in prima eliminare va supravietui cel putin un baiat din fiecare tara din emisiune pentru ca locuitorii acelei tari il vor vota automat pe el si colegii lui. De asemenea, centers vor avea puncte speciale din moment ce, teoretic, sunt cei mai populari din emisiune. Aceste puncte nu vor afecta voturile voastre in mare parte, ci mai degraba vor adauga ceva in plus la ele.

G group si K group ratio as dori sa ramana la max 5 persoane distanta, dar de acest aspect ma voi ocupa eu. Voi doar votati stagiarii preferati, nu va bateti capul cu din astea.

Sezonul acesta voi adauga ceva nou totusi, iar acel lucru este sondajul de opinie. Inca nu m-am gandit in intregime cum fac cu ele, dar ca idee o sa fie ceva simplu. Cred ca voi face sub forma de formular google si asta. Pe scurt, eu va pun intrebari si voi va trebui sa raspundeti la ele in interval de o zi, doua. O sa va intreb de probe, de stagiarii preferati, o sa va cer probabil si feedback la un moment dat. Vedem.

Probele vor fi exact aceleasi ca din Boys Planet. Va voi scrie in momentul in care voi pregati urmatoarea proba si va voi intreba cantecele la care doriti sa participe stagiarul vostru. O sa va ofer informatii despre probe pe parcurs si o sa va explic concret ce veti avea de facut.

Doresc sa fac o poveste in spatele camerelor. Deja am cateva idei pentru anumiti stagiari si am primit idei si de la cativa din voi. Sunt confidenta ca se va lega ceva fain acolo, simt asta. Daca aveti idei imi puteti spune oricand de ele. Niciodata nu se stie ce se mai poate intampla.

De asemenea, daca v-a placut un stagiar anume si doriti sa fiti prieteni cu el sau daca sunteti curiosi de cum este ca persoana imi puteti scrie pe privat si va voi raspunde. Putini sunt baietii care sunt acolo doar de dragul de a fi, majoritatea au o personalitate anume gandita. Daca sunteti curiosi... dm me 👀

Sper ca am mentionat tot ce aveam de zis. Sper. Daca aveti intrebari imi puteti scrie aici sau in privat, voi incerca sa va lamuresc cat mai bine.

Pana pe data viitoare. Adios.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Boys Planet || Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum