Episodul 2

34 4 76
                                    

Creatori de stele, o sa va spun acum cum se voteaza asa ca fiti atenti!

● In primul rand, accesati link-ul de pe panoul meu.

●Alegeti 18 stagiari pe care doriti sa ii sustineti.

● Puteti vota doar o singura data pe zi.

● Voturile se incheie dupa aparitia episodului 4.

Sunteti gata? Mergeti si votati!

Sunteti gata? Mergeti si votati!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Episodul 2: Sunt aici

- Sa vedem urmatoarea echipa.

Urmeaza ca stagiarii din Redstar sa preia scena. Acestia intra cu entuziasm, pozitionandu-se in mijlocul acesteia. Primul lucru pe care il observa concurentii este faptul ca cei din fata lor nu au ezitat cu abtibildurile, caci si-au pus atatia incat abia li se vede numele pe eticheta. In total, cei patru si-au lipit 37 de stele.

- Aigo, exclama Solji. Cate stele aveti!

- Nici G group nu are atatea stele in total, ii sopteste Park Yeonjun colegului sau de langa in gluma.

- Ei bine, Hyunseo hyung si Seojun hyung s-au luat la intrecere cu stickerele, marturiseste Choi Doyoon, starnind amuzamentul celor din sala.

- Eu am castigat, declara Han Hyunseo, ridicand o mana. Doar ca Seojun hyung mi-a scos un sticker.

- Ati ramas la egalitate, constata Lee Seok-hoon.

- Da, ii raspunde tanarul. Pe moment...

Han Hyunseo ii arunca o privire judecatoare colegului sau, care semnaleaza ca este cu ochii pe el. Mentorii raman amuzati de situatia curenta, dar imediat dupa le dau aprobarea sa isi inceapa prestatia.

Cantecul pe care l-au ales baietii este Nunu Nana de la Jessi, o alegere surprinzatoare daca ii intrebi pe concurenti. Stagiarii incep in forta cantecul, impresionand pe toti cu energia lor. Vocile lor sunt surprinzator de stabile, tinand cont de dansul destul de ritmat pe care, dupa cum scrie pe fisa mentorilor, Han Hyunseo si juniorul lor, Choi Doyoon au facut-o. La final, toata lumea ii aplauda, unii ridicandu-se in picioare. Dupa evaluarea mentorilor, Choi Seojun si Kim Hyunbin au luat cate 3 stele, iar Han Hyunseo si Choi Doyoon au primit fiecare All Star.

Urmatoarea echipa isi face aparitia dinspre intrarea de la G group, acestia fiind stagiarii din Osaka. Cei patru baieti se pozitioneaza in mijlocul scenei, intr-o ordine destul de interesanta: incepe cu Kota, cel mai inalt dintre ei, apoi Haruto, cu doar patru centimetrii mai scund, Daiki, care e cu un cap mai mic decat cel de dinainte, iar la final Shion, care si el are cativa centimetrii mai putini decat blondul de langa. Impreuna, cei patru alcatuiesc o echipa pe cinste.

Boys Planet || Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum