Prolog

35 9 15
                                    

- Felicitari ca ati fost selectati! Acesta este cardul de acces de care veti avea nevoie sa intrati in cladire, iar acestea sunt cheile pentru camerele voastre. Stagiarul va fi mutat in dormitoare imediat ce incepem filmarile. Va rog sa fiti gata din timp marti dimineata la ora 5:00 pentru filmari.

Secretara de la biroul de informatii le inmaneaza lucrurile mentionate personalului companiei, in timp ce stagiarul admira interiorul cladirii. Tavanul inalt, ferestrele mari si moderne, tot decorul din interior dau impresia unui loc spatios, unde ar incapea o multime intreaga. Ceea ce, din cate observa stagiarul nostru, nu prea este cazul. Nu a mai vazut asa multi oameni intr-o incapere de cand a fost la concertul BTS din Busan. Si a trecut destul de mult timp de atunci.

- Suntem trei persoane, ne-au pus sa impartim o camera, a oftat managerul. Nu stiu cum sunt camerele din acest loc, dar nu cred ca noi am avut noroc sa primim una spatioasa.

- Domnule Kim, daca exista doar un pat o sa dormiti pe jos, l-a asigurat stilista, primind aprobarea colegei sale. Iubitul meu nu ar fi de acord sa impart un pat cu alt barbat.

- Domnisoara Park, ma pui intr-o situatie stanjenitoare, ii remarca barbatul, care acum regreta ca e singurul barbat al echipei. Te asigur atat pe tine cat si pe domnisoara Han ca voi fi extrem de professional pe intreaga perioada a sederii. Nici nu o sa simtiti prezenta mea in camera.

Cele doua femei au inceput sa chicoteasca, in timp ce managerul a ramas confuz. Tanarul saten doar a oftat si a suras la mica tachinare a celor trei. Au fost alaturi de el inca de cand a intrat in companie si le este foarte recunoscator pentru tot ce au facut. A invatat multe si, de fiecare data cand e cu ei, simte ca e alaturi de familia pe care nu a avut-o niciodata.

- Kim Jaehwan, nu mai visa cu ochii deschisi si hai sa mergem!

Ii atrage atentia barbatul, care parca voia mai mult sa scape de gura celor doua femei. Stagiarul nu a comentat, doar l-a aprobat si s-au indreptat spre lift. Abia cand au parasit receptia l-a lovit realitatea pe baiat.

A reusit. A intrat in emisiune. Acum e cu cativa pasi mai aproape de a-si realiza visele. Acesta este momentul pe care Jaehwan il astepta. E sansa lui sa arate lumii de ce e in stare. E momentul sa lase trecutul in urma si sa-si creeze viitorul.

E momentul sau sa straluceasca.

We Yufei statea la cativa pasi de personalul Yuehua care ii insotea pe cei opt stagiari la cazare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

We Yufei statea la cativa pasi de personalul Yuehua care ii insotea pe cei opt stagiari la cazare. Au fost selectati de companie pentru emisiune si au fost automat acceptati ca participanti. Se considera norocos sa fie ales si nu l-a deranjat deloc sa bata drumul din China pana in Coreea de Sud. Pana la urma acesta era dorinta lui. Sa devina idol kpop. Era sansa perfecta sa demonstreze asta si lumii intregi.

- We Yufei, iar visezi cu ochii deschisi.

Huang Qinyan, unul din colegii sai alaturi de care a calatorit pana in Seoul, ii atrase atentia. Era la cinci pasi distanta de ceilalti, daca nu se opreau sa-l astepte atunci singur era deja pierdut prin multime. Receptia era foarte aglomerata deoarece toti viitorii participanti au venit sa se cazeze. Dar daca e sa il intrebi pe Yufei, mai multi angajati ai companiilor se aflau acolo decat stagiari. Au venit decat cincisprezece oameni pentru ei opt, nici nu voia sa stie cati au venit cu stagiarii de la Wakeone, acolo unde se zvoneste ca participa zece stagiari.

- Vin acum!

In pas alert, satenul o ia spre prietenii sai, incercand sa nu se buseasca de nici o persoana pe drum drum. Ceea ce, evident, nu i-a fost sortit sa fie, caci cineva l-a luat din plin, facandu-l sa se dezechilibreze si sa cada in stil mare in mijlocului holului. Yufei nu a simtit in viata lui un rucsac mai tare ca acela.

- Scuze! a spus o voce masculina in coreeana.

Dar pe cand chinezul a dat sa ridice privirea, faptasul nu se mai afla acolo. A disparut in multime. Isi vedea doar colegii care au venit sa-l ajute sa se ridice. Nici nu a reusit sa proceseze bine cele intamplate.

- Baietii astia nu se uita deloc pe unde merg, a comentat Kim Minjun in timp ce il ajuta pe chinez sa se ridice.

- Si eu care credeam ca Nicholas si Yujin sunt cei care au nevoie de supravegere, oftase Kim Taehyun.

- Ren Guozhi nu e nici el in siguranta. E asa de scund, abia il vad!

- Yeah Huang Qinyan! Vrei sa mori?

We Yufei nu a putut decat sa ofteze la mica imbrancire a colegilor sai. Chiar daca se stiu oficial de putin timp, o saptamana mai precis, baietii de la Yuehua au reusit sa se inteleaga bine intre ei. A ramas placut surprins cand stagiarii coreeni i-au primit cu atata caldura. Parca tot dorul de casa si teama de a nu se putea integra i-au disparut. A fost placut, acum doar spera sa ramana impreuna cat mai mult timp.

Deja au pierdut mult timp, asa ca personalul ii grabeste pe baieti spre camerepe de hotel. Doar ca, atunci cand Yufei voia sa plece, s-a impiedicat de ceva micut. Langa picioarele lui se afla un brelog cu un ursulet albastru pe el. Chinezul nu a stiut de unde a aparut la picioarele sale, dar la cata lume e acolo, probabil cuiva i-a cazut de pe geanta. Nu a vrut sa lase ursuletul acolo, asa ca l-a ridicat si l-a bagat in buzunar, grabindu-se dupa colegii sai. Avea sa-i gaseasca gazda mai tarziu, dar acum voia doar sa doarma putin. Maine va fi o zi mare.

Maine va fi momentul sau sa straluceasca.

Prea scurt si prea intarziat, dar macar am trecut de doua examene 🤧

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Prea scurt si prea intarziat, dar macar am trecut de doua examene 🤧

Lucrez la formularul de votare si cred ca o sa fac si un sontaj de opinie. De asemenea, o sa incep cu episodul 1 din emisiune, dupa episodul 2, iar abia dupa o sa fac din spatele camerelor. Si asa cele doua se leaga, deci e numai bine.

O sa incerc sa postez macar o data pe saptamana. Sesiunea nu ma opreste, dar lenea da. Deci daca sesiunea nu e obstacol, facem sa nu fie nici lenea.
Ma mai motiveaza rosie... speram...

Pana pe data viitoare, bafta tuturor la examene. Doamne ajuta pe toti, o sa reusim noi sa o ducem pana la capat.

Boys Planet || Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum