» 𝑨𝑽𝑰𝑺𝑶𝑺 «
ᴏ ᴄᴀʟᴇɴᴅᴀ́ʀɪᴏ ʟᴜɴᴀʀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏʀʀᴇᴛᴏ.ᴊᴀ́ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴏᴜ ᴜsᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴀʟᴇɴᴅᴀ́ʀɪᴏ ʟᴜɴᴀʀ ʙʀᴀsɪʟᴇɪʀᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴏ ʟᴏɴᴅʀɪɴᴏ!ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ,ɪᴀ sᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ ᴀᴄʜᴀʀ ᴏ ᴄᴀʟᴇɴᴅᴀ́ʀɪᴏ ʟᴜɴᴀʀ ʟᴏɴᴅʀɪɴᴏ ᴅᴇ 𝟷𝟿𝟾𝟷!ᴋsᴋsᴋsᴋsᴋsᴋsᴋs.
ᴀ ғᴀɴғɪᴄ ᴛᴇᴍ ᴡᴏʟғsᴛᴀʀ,ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴏ ғᴏᴄᴏ ᴅᴀ ғᴀɴғɪᴄ,ᴍᴀs ᴛᴇᴍ ᴡᴏʟғsᴛᴀʀ!ᴏᴜ sᴇᴊᴀ,sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ɢᴏsᴛᴀ ᴅᴇssᴇ sʜɪᴘᴘ ᴇᴜ ʀᴇᴄᴏᴍᴇɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ʟᴇʀ ᴏᴜ sɪᴍᴘʟᴇsᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ɪɢɴᴏʀᴀʀ ᴀs ᴄᴇɴᴀs ᴡᴏʟғsᴛᴀʀ.(ᴠᴀɪ ᴛᴇʀ ᴜɴs ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏs ғᴏᴄᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴡᴏʟғsᴛᴀʀ,ᴍᴀs ʙᴇᴍ ᴍᴀɪs ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍᴇɪᴏ ᴅᴀ ғᴀɴғɪᴄ).
ᴀ ᴍᴀʀʏ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴘᴀɢᴏᴜ sᴜᴀ ᴍᴇᴍᴏ́ʀɪᴀ ɴᴇssᴀ ғᴀɴғɪᴄ ᴇ ᴏs ᴘᴀɪ ᴅᴏ ʀᴇᴍᴜs ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴏʀʀᴇʀᴀᴍ!ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇʀᴏ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴏ ᴍᴏᴏɴʏ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴏᴢɪɴʜᴏ.
ᴀ ғᴀɴғɪᴄ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴅᴇᴠᴇ ᴛᴇʀ ᴀʟɢᴜɴs ɢᴀᴛɪʟʜᴏs ᴅᴇ ᴀɴsɪᴇᴅᴀᴅᴇ,ᴅᴇᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏᴜᴛʀᴀs ᴄᴏɪsɪɴʜᴀs.ᴍᴀs ᴇᴜ ᴅᴇᴠᴏ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀ ᴜᴍ ᴀᴠɪsᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ɢᴀᴛɪʟʜᴏs ϙᴜᴇ ᴛᴇʀᴀ̃ᴏ ɴᴏ ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ!
» 𝑷𝑨𝑺𝑺𝑨𝑮𝑬𝑵𝑺 𝑫𝑬 𝑻𝑬𝑴𝑷𝑶 «
• = ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ ᴇ ғɪɴᴀʟ ᴅᴇ ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ.
∞ = ᴘᴀssᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ.
≈ = ϙᴜᴇʙʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ.
“ ” = ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ.» 𝑫𝑬𝑫𝑰𝑪𝑨𝑻𝑶́𝑹𝑰𝑨𝑺 «
ᴀ ᴍᴏᴏɴʏ,ᴍɪɴʜᴀ ɪʀᴍᴀ̃ᴢɪɴʜᴀ,ᴘᴏʀ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴍᴇ ʟᴇᴍʙʀᴀʀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀ ᴛʀɪɴᴛᴀ ғᴀɴғɪᴄs ᴀᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀ ᴀs ᴏᴜᴛʀᴀs.
ᴀ ᴘᴀᴅғᴏᴏᴛ,ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴜɴʜᴀᴅᴀ,ᴘᴏʀ ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴇᴍ ᴇxᴘᴇᴄɪғɪᴄᴏ,ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴍɪɴʜᴀ ᴀᴍɪɢᴀ ᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ.
ᴇ ᴀ ᴍsʀ.ᴍᴀᴛᴇ,ᴍɪɴʜᴀ ʟɪɴᴅᴀ ᴇ ɪɴᴄʀɪ́ᴠᴇʟ ᴀᴍɪɢᴀ!ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀɴɪᴍᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴇʀ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɢᴏsᴛᴇ!
ᴀᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴛʀᴇ̂s!
VOCÊ ESTÁ LENDO
» 𝑷𝒖𝒑𝒑𝒊𝒆𝒔 - ʜᴀʀʀʏ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ ᴀᴜ «
Fanfic★» 𝑷𝑼𝑷𝑷𝑰𝑬𝑺 || "𝙾 𝚚𝚞𝚎 𝚎𝚕𝚎 𝚝𝚒𝚗𝚑𝚊 𝚗𝚊 𝚌𝚊𝚋𝚎𝚌̧𝚊?𝙴𝚕𝚎 𝚒𝚛𝚒𝚊 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎𝚜𝚖𝚎𝚗𝚝𝚎 𝚊𝚍𝚘𝚝𝚊𝚛 𝚍𝚞𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚒𝚊𝚗𝚌̧𝚊𝚜? 𝙴𝚕𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚊𝚟𝚊 𝚎𝚖 𝚞𝚖𝚊 𝚌𝚊𝚜𝚊 𝚙𝚎𝚚𝚞𝚎𝚗𝚊,𝚌𝚘𝚖 𝚞𝚖 𝚚𝚞𝚊𝚛𝚝𝚘 𝚎 𝚞𝚖𝚊 𝚌𝚊𝚖�...