•11•

298 24 1
                                    

Sabah uyandığımda belimde inanılmaz bir ağrı vardı bu yüzden yataktan bile kalkamadım.

Kalkmaya karar verdiğim sırada Yoongi mutfaktan geldi ve bana seslendi:

"Jimin, bu ne uykuculuk hadi kahvaltı hazır seni bekliyorum."

Uyanık olduğumu gördü ve yanıma geldi. Bir terslik olduğunu anlamıştı.

"Jimin ? İyi misin sevgilim ?"

"Yoongi belim ağrıyor. Kalkamıyorum."

Minik bir gülümsemeyle yanıma yaklaştı saçlarımı öptü ve beni kucağına aldı. Mutfağa kadar götürdü ve şöyle söyledi:

"Benim sevgilim kalkamıyorsa ben de onu her yere taşırım o zaman."

Hazırladığı kahvaltı gerçekten çok güzeldi. Yoongi yemek konusunda mükemmeldi.

"Yine çok güzel bir kahvaltı hazırlamışsın Yoongi."

"Senin için hazırladım Jimin. Sen özelsin, benimsin, sevgilimsin. Sana hazırlamayacağım da kime hazırlayacağım civcivim benim."

Ona gülümsedim ve kahvaltımı bitirdim. Daha sonra belimin ağrısına dayanamadım ve Yoongi'ye sordum:

"Ağrı kesici var mı ?"

"Vereyim tabi. Bugün belin ağrır, normal yani ama sonraki günler ağrımaz."

"Hep senin yüzünden oldu zaten."

"Aaaaa her şey benim yüzümden. İlk başlatan sendin."

"Tamam ama s-"

Kapı çaldı ve gözlerim kapıya dikildi. Yoongi şok olmuştu. Bu eve gelen gidenin olmadığını söylemişti. Şuan kapının çalması bizi korkutmuştu.

"Jimin, sessiz ol ve yatak odasına gir."

Onun dediğini yaptım ve yatak odasına girip kapıyı kapattım. Yoongi içeride bir şeyler yaptı ve kapının dışına çıktı.

Yaklaşık 1 saat olmasına rağmen gelmedi ben de ona mesaj atmaya karar verdim.

Jiminie: Yoongi korkuyorum
Nereye gittin ?

*görüldü*

Jiminie: Yoongi tehlikede
misin ? Lütfen cevap ver
çok korkuyorum ben.

*görüldü*

Jiminie: Ben odadan
çıkıyorum.

*Yoongi'm kişisi arıyor*

Telefonu açtığım gibi dinlemeye başladım. Yoongi dışında 3 farklı kişiyi duyuyordum. Aralarında konuştular.

"Evin içini arayalım, iyice bakın. Araba kapının önünde olacak."

"Tamamdır abi. Evin içerisinde bulduğumuz değerli şeyleri getirelim mi ?"

"Getirin."

Kapı kapanma sesini duydum ve Yoongi telefonu kapattı. Hızlı adımlarla yatak odasının camını açtım. Cam büyük olduğu için oradan geçebilirdim.

Odadaki dolaptan birkaç battaniye ve kalın kıyafetler aldım. Camdan dışarıya atladım ve camı kapattım.

Evin içinde birilerinin olduğunu duyabiliyordum. Yavaş adımlarla ses çıkartmadan yürüdüm ve arabanın arkasına geldim. Arabanın içinde kimse yoktu sadece Yoongi vardı.

VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin