4. Bölüm

3.1K 264 1.1K
                                    

Kalbim stresten hızlı hızlı atıyordu. Yanıma tüm eşyalarımı almamıştım. Sadece gerekli olan kıyafetlerimi almıştım. O yüzden işim hızlıca bitmişti. Eve yerleştikten sonra diğer eşyalarımıda alacaktım. Şimdi ise Minho ile eve gelmiş, kapının önünde bekliyorduk.

-Hadi Felix neden bu kadar stres yapıyorsun?

-Of sus Minho, çok stresliyim ya beni sevmezlerse.

-Ya farkında mısın bilmiyorum ama yaklaşık on dakikadır kapının önünde bekliyoruz. Hem Hyunjin şu an evde değil. Annesinin yanına gitti, akşam gelir. Sadece Jisung evde. Yarında diğerlerini çağırırız. Changbin de dahil.

-Of tamam. Kapıyı çal.

-Olum mal mısın çalsana sen zil senin tarafında.

Minho söyleyene kadar fark etmemiştim. Hemen zile uzandım ve kapıyı çaldım.

-Minho.

-Hm?

-Hyunjin ve Seungmin'in sevgilisi var mı?

-Hayır niye?

-Hiiç.

Önüme döndüğüm anda kapı açıldı. Kapıyı kahverengi saçlı, sincaba benzeyen bir çocuk açtı.

-Hoşgeldiniz!

-Hoşbulduk bebeğim.

Minho gidip çocuğun yanağını öptü.

-Hoşbulduk.

Çekingen bir tavır ile söyledim. Daha sonra içeriye girdik. Minho uzun koridoru yürümeye başladı. Bende hemen peşindem gittim. Minho salona geçip bir koltuğa oturdu. Bende hemen yanına oturdum. Minho'nun sevgilisi Jisung ise hemen karşımızdaki koltuğa oturdu.

-Merhaba, sen Felix olmalısın. Minho senden çok bahsetti. Ben Han Jisung. Aynı yaştayız. Minho'nun sevgilisiyim.

-Merhaba. Ben Lee Felix. Bildiğin gibi Minho'nun kuzeniyim. Minho sendende çok bahsetti. Doğrusu hepinizden fazlasıyla bahsetti.

Üçümüzde kıkırdadık. Jisung'un tavrını görünce biraz daha rahatladım. Minho arkasına yaslanmış, bizi gülümseyerek izliyordu.

-Nelerden hoşlanırsın Lix?

-Hmmm. Müzik dinlemeye bayılırım. As-

-Evet müzik dinlemeye bayılır. Onun yüzünden bir ara yaklaşık iki saat aralıksız müzik dinlemiştim.

Minho konuşunca hepimiz kıkırdadık.

-Devam et Felix.

Jisung çok içten bir şekilde bakıyordu bana. Çok kafa dengi birisine benziyordu.

-Asla mutfakta becerikli değilimdir ama browni yapmaya bayılırım. Onun dışında, dans etmeyi severim. Son olarak arkadaşım ile vakit geçirmek çok hoşuma gider.

-Browni yapabiliyor musun cidden? Yapar mısın? Ben çok severim ama işte yapan kimse yok.

-Tabii olabilir. Mutfak nerede.

-Hemen şimdi mi?

-Evet neden olmasın?

-Peki. Beni takip et.

Jisung ile Minho'yu salonda bırakmış, mutfağa gidiyorduk.

Mutfağa girdiğimiz zaman Jisung kapıyı kapattı ve bana yaklaşmaya başladı.

-Sen otur. Ne lazım söyle çıkarayım.

-Bir saniye tarif telefonumda vardı.

Tarifi açıp Jisung'a uzattım. Hemen buzdolabına yöneldi ve malzemeleri çıkarmaya başladı.

hate or love  |hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin