Telefonu kapatıp kenara koydum. Tekrar Felix'e sıkı sıkı sarıldım. Kafamı onun boynuna gömdüm. Aklımda hep şu düşünce vardı 'Felix'e aşık mıyım?' Seungmin'in dediğine göre öyleydi. Aşk dedikleri şey gerçekten böyle bir şey miydi?
Neydi ki aşk?
Aşık olduğun kişiyi görünce mutlu olmak, kalbinin hızlıca çarpması, onunla konuşurken stres olmak. Aşk bundan ibaret miydi?
Gerçekten ilk görüşte aşk var mıydı?
Eğer ben Felix'e gerçekten aşık olmasaydım inanmazdım. İlk görüşte aşk...
Dizilerde hep görürdüm. Aşık olan kişi sürekli benim yaptıklarımı yapıyordu. Onunla nasıl konuşacağını bilmiyor, onu görünce kalbi hızlı atıyor, hep onun yanında olmak istiyor...
Bunu gerçekten anladım. Ben ilk görüşte Felix'e aşık olmuştum.
Daha önce sevgilim olmuştu. Fakat onların hiç birine böyle şeyler hissetmemiştim.
Ben bunları düşünürken Hala bana sarılan Felix, yavaş yavaş uyandı. Gözlerini açtı. Bende hemen uyuma numarası yaptım. Ne yapsaydım yani uyandığında beni ona bakarken görünce ne deseydim 'Ya Felix ben sana ilk görüşte aşık oldum da şimdi seni izliyorum.' tabii ki hayır!
-Hyunjin?
Utangaç bir tavır ile konuştu.
Bende yavaş yavaş gözlerimi açıp yeni uyanmış gibi yaptım.
-Oh Lix! Günaydın.
-Günaydın. Şey... Üzgünüm.
O sırada ellerini karım hizasına koymuş elleri ile oynuyordu. Fakat kala kucağımdaydı. Bende kollarımı Felix'e sarmıştım.
-Neden?
-Daha tanıştığımız ilk gün olanlar yüzünden.
-Sorun yok Lix. Kim olsa yapardı.
-Hayır herkes yapmazdı. Bu tarz durumlarda annem ve babam bile yanımda olmuyor. Minho. Sadece Minho yanımda oluyor.
-Artık bende varım Lix. Sakın çekinme. Kendini kötü hissettiğin zaman benimle konuşabilirsin.
Kollarını boynuma dolayıp konuştu.
-Çok teşekkür ederim Hyunjin. İlk defa bu kadar rahatladım. Normalde asla hemen rahatlayamazdım. Sen olmasaydın çok kötü olabilirdi.
-Teşekkür etmene gerek yok Lix. Ben her zaman yanında olacağım.
İkimizde birbirimize sarıldık. Öylece durduk. Tabii içeriye Minho dalana kadar.
-Ooo Felix hazretleri uyanmış. Yeriniz çok rahat gözüküyor Felix Bey. Hyunjin Bey'in kucağında mutlu musunuz yoksa sizi başka yere alalım mı?
Minho aniden odaya dalınca ikimizde yerimizden sıçradık. Felix, Minho sözünü bitirince hemen kucağımdan indi.
-Sevgili kuzenim Minho. Şimdi o güzel sesini kesmezsen geçen hafta olanları Jisung enişteciğime bizzat kendim anlatacağım.
Ben sözümü bitirince Jisung Minho'nun koluna dokunarak kafasını kapının kenarına yasladı.
-Ne olmuş geçen hafta?
Felix ile birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık. Minho 'Ben şimdi sıçtım, hayatımın tam orta yerine sıçtım...' bakışı atarken, Jisung 'Şimdi senin ananı laciverte boyadım it oğlu it!' bakışını atıyordu.
Bu arada konuştuğuma bakmayın geçen hafta ne oldu gram fikrim yok.
-Eee Felix. Ne olmuş geçen hafta?
Bu sefer soruyu ben sormuştum.
-Gel Hyunjin ben sana anlatayım.
Dedi ve elimi tutup banyoya doğru ilerledi.
-Senin ağzına sıçtım Felix!
Arkamızdan Minho cirlemişti.
Yalnız benim takıldığım şey Felix'in elleri olmuştu. Elleri fazlasıyla küçüktü.
Banyoya geldiğimiz zaman Felix ile içeri girdik. Felix arkadan kapıyı kilitledi. Daha sonra içinde tuttuğu gülmeyi dışarıya salıverdi.
- O... Yüzünü... Gördün mü?!
Gülmekten zor konuşuyordu. Ben ise onu izliyordum.
Gülmeyi bitirdiğinde bana döndü.
-Ayh neyse bu kadar gülme yeter sabah sabah.
-Lix, gecen hafta ne oldu?
-Şimdi biz geçen hafta Minho ile bir kafeye gitmiştik. Sonra bir kız geldi. Minho'nun Instagram hesabını istedi. Minho 'Neden?' dedi, kız 'Belki sevgilim olursun.' dedi ve göz kırptı. Bu salak Minho ' Sevgilim var ama vereyim.' dedi ve kıza hesabını verdi.
-Ne!
Şimdi bende gülmeye başlamıştım. Bu çocuk harni geri zekalıydı! Felix kalkıp yüzünü yıkadı. Daha sonra yanıma geldi ve elini omzuma koyu.
-Hadi sakinleş ve yüzünü yıka. Minho beni öldürecek ama neyse.
Yavaş yavaş gülmeyi bitirip yüzümü yıkadım. Daha sonra Felix bana döndü.
-Tekrar teşekkür ederim.
-Felix, teşekkür etmene gerek yok. Dediğim gibi. Kim olsa aynısını yapar.
Felix gülümsedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Fakat bu sarılma kısa sürdü. Daha sonra kapıyı açtık ve aşağıya kahvaltı yapmaka indik...
______________
Tekrar selamm
Bugün üç bölüm atmayı düşünüyorum o yüzden bölümleri kısa tuttum akşam bir sonraki bölüm gelirrbaii🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hate or love |hyunlix
Fanficokul değişikliği yapmak zorunda kalan Felix, kuzeni Minho'nun gittiği okula kayıt olur. Aynı zamanda evi ve okul uzak olduğu için kalacak bir yer bulamayan Felix, Minho'nun evinde kalmaya karar verir. Fakat Minho evde sevgilisi Jisung ve arkadaşı Hy...