-Hadi Felix!
Yemeklerimizi yemiştik ve dışarı çıkacaktık. Ama ben hala Felix'i bekliyordum.
-Tamam geliyorum!
Felix yanıma gelmişti sonunda.
-Offf çok yakışıklı olmuşsun güzelim.
Dedim gözlerimi alamayarak.
-Teşekkürler bebeğim.
Yaklaşıp dudağıma bir öpücük kondurdu.
-Çıkalım mı Lixie?
-E ben hazırım. Sen hazırsan çıkalım.
Felix'in elini tuttum ve evden çıktık.
-Saat kaç?
Telefonumu açıp saate baktım.
-22.07 bebeğim.
-Hava fazla karanlık.
Dedi yüzünde buruk bir gülümseme ile. Kolundan tutup kendime çektim. Kollarını belime doladı, bende kolumu omuzuna attım.
-Ben varım yanında, korkma.
-Korkmuyorum, yanımda sen varsın. Sadece garip geliyor.
____________
Sahil kenarına gelmiştik. Alkol alan, sohbet eden, fotoğraf çekilen, yanına aldığı atıştırmalıkları yiyen arkadaş grupları aynı zamanda tek başına takılan, kulaklık ile müzik dinleyen gençlerde vardı tek başlarınaydılar.
Felix ile el ele tutuşmuş yürüyorduk. İnsanlardan uzaklaşmıştık. Burada hiç kimse yoktu. Sadece biz vardık. Birden bir ağlama sesi duyduk.
-Sesi sende duyuyor musun?
Dedi Felix etrafa bakarak.
-Evet, nereden geliyor ki?
-Sanırım şuradan.
Felix'in eli ile gösterdiği yere baktım. Birazcık uzakta bir kız vardı. Ortaokula gidiyordu büyük ihtimalle. Küçüktü. Elinde bir silah, yere çökmüş ağlıyordu. Arkası dönüktü ama silah gözüküyordu.
-Felix koş!
-Noldu?
-Kız kendini vuracak Felix, koş.
Felix ile hızlıca kızın yanına koştuk. Kız bizi görünce bize döndü. Bize öylece bakakaldı. Şaşkınca...
Kızın yanına geldikten sonra telaşlı bir şekilde kızın yanına çöktük.
-Hey abicim noldu?
-Verir misin şunu, lütfen?
Felix güven verici bir sesle kızın elindeki silahı istedi.
-Neden bunu yapıyorsun.
Dedim kızın saçlarını okşayarak.
Dizlerini karnına çekti ve konuştu.
-Ölmek istiyorum...
Sesi titriyordu.
-İsmin ne?
Dedi Felix.
-Lalisa. Ama Lisa diyin.
-Neden bunu istiyorsun Lisa?
Dedi Felix.
-Babam beni istemiyor, nefret ediyor benden, annem öldü babam yüzünden, babam beni evden attı, gidebileceğim kimsem yok, ölmem için baskı yapılıyor. Sizcede yeterli değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hate or love |hyunlix
Fanfictionokul değişikliği yapmak zorunda kalan Felix, kuzeni Minho'nun gittiği okula kayıt olur. Aynı zamanda evi ve okul uzak olduğu için kalacak bir yer bulamayan Felix, Minho'nun evinde kalmaya karar verir. Fakat Minho evde sevgilisi Jisung ve arkadaşı Hy...