medya: talya
kizlar yeni bir lise kurgusuyla karsinizdayim!! lise kurgularina bagimliyim sanirim (taslakta 3 tane daha var). diger kitaplara su anlik ilham gelmedigi (usendigim) icin bu kitabı salmaya karar verdim. ve evet barbie'deki lilya için kullandigim karakteri burda kullaniyorum burda da ismi talya dhjandksmae. neyse umarim bunu da en az barbie kadar seversiniz. bol bol yorum yapmayi unutmayin lutfen buna ihtiyacım var, iyi okumalar ballarim 🥺🤍
-------
Nefret dolu bakışları umursamayarak ellerimi ceplerime yerleştirdim ve koridor boyunca ilerlemeye devam ettim. Bu tarz bakışlara artık alıştığım için rahatsız etmiyordu. Hoş, rahatsız etse bile yapabileceğim bir şey yoktu. Hepsi homofobik andaval sürüsüydü.
Sınıfımın önüne geldiğimde derin bir nefes vererek içeri geçtim. Bugünü kavgasız atlatmak tek temennimdi. Her gün birileriyle dalaşmak yoruyordu beni.
Kapı kenarının en arka sırasına ilerlerken Ahmet'in sırıttığını hissedebiliyordum. Aptalın bu hayattaki tek vasfı benimle uğraşmaktı.
"Pişt lezboş nasılsın?"
Gözlerimi devirerek yerime oturdum.
"Etrafımdaki hiçbir sike yaramayan insanları takmayacak kadar iyiyim, teşekkür ederim. Sen nasılsın?" dedim aynı onun gibi sırıtarak.
Bozulan surat ifadesi beni keyiflendirmişti.
"Düzgün konuş ibne."
"Her gün bana laf atan birisinin bunu söylemesi gerçekten trajikomik."
Normalde agresif olan taraf ben olurdum. Ama bugün kararlıydım, kavga etmeyecektim bu aptalla. Efor sarf etmeme değmeyecek birisiydi.
Tam ağzını açacakken Kerem omzunu sıkarak susturdu arkadaşını.
"Ahmet güne daha yeni başladık, kavga çıkarma hemen oğlum. Kafa sikmeyin."
Arkadaş gruplarındaki tek efendi diyebileceğim çocuktu sanırım Kerem. Genelde Ahmet'i durduran o olurdu. Diğerleri daha çok Ahmet'e katılırdı.
"Aynen Ahmet, sabahın köründe çekemem sizi. Başım ağrıyor zaten." dedi Elif.
Gerçekten başı ağrıdığı için Kerem'e katıldığından emindim. Çünkü her zaman Ahmet benimle dalga geçmeye çalıştığında ona eşlik ederdi.
"Sevinme hemen lezboş, gün daha yeni başlıyor. Yine gününü dar edicem sana."
"Seni o kadar sikime takmıyorum ki Ahmet, anlatamam." dedim gözlerimi devirerek.
Ters bakışlarını benden çekerek arkadaş grubuna döndü. Maskotluk yapmak gruptaki göreviydi.
Onlara daha fazla odaklanmayarak bakışlarımı üzerlerinden çektim. Kolumu sıraya koyarak kafamı rahat olacağım bir şekilde yerleştirdim. Okula gelmekten nefret ediyordum. Sadece saatlerce uyumak istiyordum.
Uyumak için okulun bitmesini beklemem gerekiyordu. Ahmet ve arkadaşlarının sağı solu belli olmayacağından sınıfta uyumamaya dikkat ediyordum. Bunlardan her şey beklenirdi.
9. sınıfın ikinci döneminde sanaldan sevgilim vardı. Sınıfta onunla mesajlaşmak ise benim hatam olmuştu. Ahmet mesajlarımızı görmüş ve cinsel yönelimimi herkese duyurması hiç gecikmemişti. Benim sayemde okulda popülarite kazanmıştı, ben ise tam tersi herkesin nefret odağı olmuştum. 3 yıldır bu aptallar ordusuyla yaşamaya çalışıyordum. Yapmadıkları zorbalık kalmamıştı.