medya: talya
iyi okumalar 💜
-----
Motoru bağırta bağırta okuldan içeri sokarken tüm gözler benim üzerimde toplanmıştı. İstediğim gibi Ahmet de bahçedeydi. Böyle bir giriş yaparken onun içerde olmasını istemezdim. Kudurmasını istiyordum.
Motoru arabamı her zaman koyduğum yere park ederek kaskımı çıkardım ve sırıtarak Ahmet'e baktım. Sinirden kudurmuş bir yüzle bana bakıyordu. Morarmış mıydı o?
Etraftaki herkes aralarında fısıldaşmaya başlamıştı. Muhtemelen Ahmet'in motorunun bende ne işi olduğunu konuşuyorlardı. Motoru sabitleyerek indim ve kaskı bıraktım. Anahtarı ceketimin cebine atarak çantamı aldım. Ahmet ve ekürileri beni süzüyordu. Gülümseyerek onlara doğru ilerledim. Hep o mu laf atmak için girişimde bulunacaktı? Sıra bendeydi.
"Motorunu göremeyince yabancılık çekme diye yanımda getirdim. Sen beni sevmiyorsun ama ne kadar da düşünceliyim sana karşı görüyor musun Ahmet?"
Sinirle dişlerini sıktığında gülümsedim. Bana doğru atak yapacağı sırada Elif kolundan tutmuştu.
"Ne o, bu jestimi beğenmedin mi?" diye sordum dudağımı aşağı doğru bükerek.
"Sabrımı zorlama Talya."
"Çok da sikimde."
İkide bir sabrımı zorlama tarzında konuşması ben de gülme isteği oluşturuyordu. Daha geçenlerde bana saldırdığında kolunu kırmıştım. Böyle konuşabilmesi beni güldürüyordu.
"Sataşmasana Talya."
"Sabah rutinimizi değiştirelim dedim Elif. Bir tur da ben sataşayım sabahları değil mi? Her gün aynı senaryo sarmıyor."
Yanlarında İpek olmayınca bu grup daha da çekilmez oluyordu. Neyse motorla geldiğimde Ahmet'in değişen yüz ifadesi keyfimi yerine getirmişti en azından.
Elif bir şey demeyerek gözlerini devirdi. Haklı olduğumu bilmese carlamaya devam ederdi.
"O motorun bin kat daha iyisi var şu an altımda, beni bu ufak şeylerle sinir edemezsin."
Hâlâ olayın motor olduğunu düşünmesi ayrı komikti.
"İyi ki sinir olmuyorsun he, az önce üstüme atlayacaktın." dedim gülerek. "Olay senden motor almam da değil zaten. Senden daha iyi kız tavlayabilmem."
Ellerimi pantolonumun ceplerine sokarak küçümser bir şekilde ona baktım.
"O kızın da lezbo çıkacağını düşünmemiştim."
Kızla olan dünkü konuşmalarımı anımsadım. Ayrı olduğu sevgilisi erkekti. Ama tabii Ahmet'in bildiği iki yönelim olduğu için böyle düşünmesi normaldi.
"Bahanen de süpermiş."
Umursamaz bir şekilde arkamı dönerek okula doğru ilerlemeye başladım. Dışardaki kişiler bana bakmaya devam ediyordu. İçeri gireceğim sırada arkamdan gelen naif ses adımlarımı duraksatmama sebep oldu.
"Talya, beklesene."
Okul eteğinin üstüne giydiği beyaz gömlek ve kahverengi kot ceketle tatlı tatlı bana seslenen İpek dudaklarımın iki yana hareket etmesine sebep oldu. Bugün sarı saçlarını dağınık topuz yapmıştı. Bana yaklaşarak koluma girdiğinde kaşlarım havalandı.
"Günaydın."
Enerjisi etrafa da neşe saçıyordu. Sürekli aldığım soğuk günaydınlardan buraya evrilmek içimi bir tuhaf yapmıştı.