1. Bölüm

178 4 6
                                    

Peri'den

Bu gün pazar günüydü ve ben tatildim. Bu gün tamaen tatil yapıp dinlenmeyi planlıyordum. Ama sevgili ev arkadaşım Esma bu işe çok sıcak bakmıyordu.

Ben kahvaltımı etmeye devam ederken Esma'da ısrarlarına devam ediyordu.

"Peri,lütfen yaa. Adam iptal ettiğimi duyar diye korkuyorum. Tekin bir adama benzemiyor. Lütfen yaa. Bu gece sadece. N'olur. Bak parayı da sen alıcaksın."

"Kızım adam madem tekin değil,niye işi kabul ettin?"

"Kızım bir sürü para var işte. Bir gece çalışıcaksın sadece. Gecelik 10.000 DOLAR veriyorlar."

"Yuhhh. Çok iyiii....Amaaa ben gece gece garsonluk yapamam yaa. Anlasana işte."

"Peri vallahi işim çıkmasa gidecektim. N'olur?"

Elimde ki çatalı serçe masaya bıraktım ve gözlerimi Esmaya diktim.

"Peri zor geçiniyoruz zaten. 10.000 DOLAR az bir miktar değil. Hem hayalimizdeki restorantı açmak için ayırdığımız bütçenin içine katarız. Haa? Lütfen yaaa."

Çok istediğimiz resturant... Offff. Esmayla ben gastronomi okumuştuk ve bir otelde aşçı olarak çalışıyorduk. İş bulmak zordu ve bu otel de maaşı çok düşük veriyordu.

Esma ile benim de büyük bir hayalimiz vardı. Para biriktirip kendimize minik bir restorant açacaktık. Sonra ise kendi halimizde geçinip gidecektik. Amaa daha yarısını ancak biriktirmiştik paranın.

Bu işi de iyi para vardı. Hem bir geceden bir şey olmazdı.

"Tamam."

"Yaa Esma had- . Ayyy canım arkadaşım benimmm."

Verdiğim cevapla Esma bir anda sevinçle boynuma atlamıştı ve sım sıkı sarılmıştı.

AKŞAM SAAT SEKİZ CİVARLARI

Kalem eteğimi ve beyaz cropumunüzerime geçirdiç ve ayağıma siyah topuklularımı giyerek siyah omuz çantamı aldım.

(Ayakkabılar siyah ve çantayı siyah omuz çantası olarak düşünün.)

Hemen evden çıktım ve bir taksiye atlayıp Üsküdar Sahili'ne sürmesini söyledim.

Yarım saat içinde Üsküdar Sahili'ne varmıştık. Taksinin parasını ödedim ve inip hemen sahildeki yatlara bakmaya başladım. Aradıdım yatın üzerinde Kartal yazısı olması gerekiyordu.

Çünkü Esma bana adamın isminin Emir Kartal olduğunu ve yatın üzerinde Kartal yazısının olduğunu söylmişti. Ayrıca adamın canı kafa dinlemek istemiş ve bu yüzden de gece boyu yatla denize açılacakmış. Ben ise ona garsonluk yapıcaktım. Sabah yedide ise yattan inecektim.

Yaklaşık yarım saat sonunda radığım yatı bulmamla o tarafa ilerlemeye başladım.

Yatın içine girince hemen mutfağı buldum ve meze yapmaya başladım. Esma'nın dedğine göre adam alkol alıcaktı ve bol miktarda meze istiyordu. Ben zaten adamdan iki saat erken gelmiştim o yüzden bol bol vaktim vardı.

İKİ SAAT SONRA

Son olarak yaptığım yoğurlu mezeyi de buz dolbına iterken merdivenden gelen ayakkabı sesi dikkatimi çekmişti.

Meraklı adımlarla mutfağın kapısına adımlarken gördüğüm adamla adeta nutkum tutuldu.

Meraklı adımlarla mutfağın kapısına adımlarken gördüğüm adamla adeta nutkum tutuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bize Geç KaldınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin