YAZAR'DAN
Peri karnında hissettiği amansız acı ile uykunun en derin yerleringen çekilirken,Emir yatağın ucun da dün gece ne yaşandığını hatırlamaya çalışıyordu.
Uzun zaman sonra bu kadar fazla içmişti ve bu nedenle geceyi hatırlamıyordu ama kızın vücuduna bakınca ne yaşandığı aşikardı.
Ama çok da kafaya takmadı. Sonuçta kendisinin düzgün bir seks hayatı vardı. Kıza da gecenin karşılığı verirse çok sorun olucağını sanmıyordu.
Sorunu çözdüğünü düşünerek rahatça kalktı ve yerden pahalı kıyafetlerini alarak hızla yatın güvertesine indi.
Peri ise karnında ki ağrıya daha fazla dayanamadı ve gözlerini zor da olsa araladı. Odayı inceleyince buranın Emir Kartal'ın yatta ki kendisine ait odası olduğunu anladı.
Korku ile yutkundu ve gözlerini sımsıkı yumdu. Aklından geçen şeyin olmaması için dua ederken dün gece ne olduğunu hatırlamak için hafızsını zorladı.
En son hatırladığı Emir Bey'in kendisine zorla içki içirdiğiydi.
Gözünden bir damla yaş akarken karnındaki acıya rağmen yerinden doğruldu ve yerde ki kıyafetlerini alıp üstüne geçirdi.
Oda da ki mini banyoya girip elini yüzünü yıkadı ve dağınık saçını umursamadan yeniden odaya girdi.
Peri tam odadan çıkışacakken Emir Bey'in girmesiyle iki adım geriledi.
Gözleri tekrar dolarken adama bakıp kısık ses ile sordu.
"Dün gece ne oldu?"
Emir tek kaşını kaldırdı. Odaya bir göz attı ve alaycı bir surat ile kıza döndü. Dudağını yaladı ve kızı cevapladı.
"Sence?"
Peri'nin dolu gözlerinden yaşlar akmaya başlarken Emir kaşlarını kaldırdı.
"Size içmemem gerektiğini söylemiştim!"
Emir,Peri'nin kendisine bağırmasıyla sinirlenirken kızı boğazından tutup duvara yasladı.
"Ses tonuna dikkat et."
Peri boğulma hissi ile ellerini Emirin bileklerine sararken Emir ellerini gevletip geri çekildi. Peri rahatça nefes alıp öksürmeye başladı. Emir kızın iyi olduğunu görünce hiç birşey olmamış gibi konuşmaya başladı.
"Merak etme. Gecenin karşılığını ayrı yeten alacaksın. Garsonluk için atılan para ile birlikte yüklü bir mebla akşama kadar banka hesabında olur. Hap almayı da sakın unutma.(Doğum Kontrol Hapı)"
Peri derin derin nefeslenirken adamın dedikleri sonradan kafasın dank etti. Hızla kafasını kldırıp adama baktı ve istemsizce elini havaya kalkıp sertçe adamın suratına geçirdi.
"Seni piç herif. Paran da sen de yerin dibine girin."
Peri kendini şu an tam bir fahişe gibi hissederken hızla adamın omzuna çarpıp aşağıya indi ve çantasını alıp koşarak ordan uzaklaştı.
Emir ise arkasını dönüp ve sinirle her yeri dağıtmaya başladı. Yorganı çekip yere fırlatınca döşekteki kanı gördü ve kızın neden böyle yüksek tepki verdiğini anladı.
.......
BİR BUÇUK AY SONRA
Peri'den
Mutfaktan gelen sesle yerimde sıçrayarak uyandım. Yine uyuyakalmıştım.
Son zamanlarda üzerimde bir değişiklik vardı. Her yerde durmadan uyuya kalıyordum. Başım dönüyordu ve bir haftadır deli gibi kusuyordum.
Hastaneye gidecek takatim bile yoktu. İşe de zar zor gidip erken çıkıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bize Geç Kaldın
Chick-Lit"Bunun için mi vazgeçmiştin?" Sessiz kalıp yutkunması beni iyice zıvanadan çıkarırken gözümden bir damla düşmüştü. Ellerimle sertçe yüzümü sıvazladım ve arkamı döndüp ağlamaya devam ettim. "İnanamıyorum sana ya. Nasıl bir insanmışsın sen? Nasıl göm...