3. Bölüm

73 4 2
                                    

YAZAR'DAN

Peri ve Esma'nın hadtaneye gitmesi üzerinden bir hafta zaman geçmişti.

Peri bu süçte çok düşünmüştü ve...Emir Bey'e bu durumu açıklamaya karar vermişti. Sonuçta kendinden bir parçann doğcak olduğunu bilmeye hakkı vardı öyle değil mi.

Peri son kez üzerindeki kıyafetleri incelemiş ve iyi göründüğüne karar verince evden çıkmıştı.

Şu an üzerinde dizlerinin altına kadar gelen krem rengi bir kalem elbise,onun üzerine ise kahve rengi bir kaban giymişti. Ayak kabıları kabanı ile uyum içerisindeyken çantası elbisesi ile aynı renkteydi. Her ne kadar Esma'nın aksine sade giyinmeyi sevsede güzel giyinirdi. Tabii Esma'ya yetişebilirmi orası ayrı bir konuydu.

Emir Kartal'ın holdingine gidecekti. Eğer içeri alınmazsa bir yolunu bulurdu. Ne de olsa insanları korkutacak derecede mükemmel bir zekası vardı.

Esma işte olduğundan ona haber verememişti. Bu nedenle taxiye atlayıp internetten yerini bulduğu holdingin adresini taxi şoförüne verdi.

Hızla yola koyulan taxi ile birlikte arkasına yaslandı ve düşünceli bir şekilde dışarıyı seyretmeye başladı.

Bir buçuk saat sonra çok lüks bir semtin önünde duran araçla istemsizce etrafı incelemeye başladı.

Fark etmeden şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı. Ağzında istemsizce çıkan kaba kelime ile yüzü kızarırken utandığını hissetmişti.

"OHA!"

Dudaklarını birbirine bastırdı ve ücreti ödeyip hemen taxiden indi. Çoğunlukla küfür veya kaba sözler kullanmazdı ama çok sinirlenince ağza alınmayacak kelimeler söyleyebiliyordu. Tabii bu çok nadir yaanıyordu. Yılda bir falan hatta.

Derin düşüncelerden sıyrılırken karşısındaki milyar dolarlık gökdelene doğru ilerlemeye başladı. Bu binanın o adamın holdingi olduğunu biliyordu çünkü binanın üzerindeki KARTAL HOLDİNG yazısı gmrülmeyecek gibi değildi. Zaten semtteki tüm gökdelen ve binalardan daha geniş ve çok daha büyüktü. Binanın koyu rengi insanın içini karartıp korkutsada Peri içeri adımladı.

"Zengin zübbesi."

Sessiz mırıldanmasını sadece kandisi duyarken kendinden emin adımları ile binaya ilerlemeye devam etti.

Tam içeri girecekken beklenilen şey oldu. Kapıdaki takım elbiseli adam önüne geçip kalın sesi ile konuşmaya başladı.

"Buyrun hanımefendi?"

Dik başlılığını koruyarak ve kendinden emin bir şekilde cevapladı Peri.

"Emir Bey ile görüşücektim."

Adam kaşlarını çattı ve cevapladı.

"Sizce Emir Bey ile her görüşmek isteyeni içeri alıyormuyuzdur?"

Peri adamın sert sesiyle tırssa da hiç belli etmedi ve tek kaşını kaldırıp önündeki iri yarı korumaya yaklaştı. Gözlerinin tam içine bakarak konuştu.

"Sizcee...ben o herkez kısmının içine giriyormuyumdur?"

Muhtemelen otuzlarının başlarında olan kas yığını gözlerini kıstı. Daha önce de Emir Bey'in altından geçen bir çok kadın bu kapıya dayanmış ve bağıra çağıra içeri girmeye çalışmıştı. Ama bu kadının onlar gibi oşöadığı hal,tavır ve giyiminde belli oluyordu.

Koruma biraz tırmıştı kadının kendinden eminliği yüzünden. Çünkü eğer Emir Bey için önemli bir kadınsa kendi kuyusunu kazmıştı.

Bunun bilincide bir adım geri gitti ve yutkunarak konuşmaya başladı.

Bize Geç KaldınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin