5. Probuzení

1.1K 97 5
                                    

První, co jsem začala vnímat byly bolest celého těla. Zkusila jsem se pohnout, v pohybu mě omezovala pouta na rukou i nohou.

„Neboj, jsi v S.H.I.E.L.D.u, tady jsi v bezpečí." Zašeptá hlas až moc blízko mojí hlavy, a tak otevřu oči. Přede mnou na židli sedí muž. Má šedomodré oči a hnědé vlasy, nejspíš nebude úplně nejvyšší, ale rozhodně vyšší než já.

„Proč jsem připoutaná?" Nic nechápu.

„Když se probral Steve, tak zničil polovinu našeho zařízení. Hledal tebe. Teď je na tajné základně. Čeká, až se probudíš." Odpověděl mi s úsměvem a já věděla že mu mohu věřit.

„Kdo jsi, jak jste nás našli a kde je Howard?" Vážně ty odpovědi chci znát? Pomyslela jsem si.

„Já sem Clint Barton, je mi 22 a jsem nejlepší lukostřelec na světě, přezdívka Hawkeye a úroveň osm. Našli jsme vás v ledu a dostali sem. Tady vás dva naši odborníci dostali z ledu a ošetřili. Od té doby tě hlídám. Nevím proč, ale něco mi říká, abych tě chránil." Odpoví s úsměvem.

„A Howard?" Zeptám se. A on se trochu zamračí.

„V tom ledu jsi byla dlouho." Co to sakra říká? Kde je Howard?! Lítá mi hlavou. Nechápu, co se děje.

„V tom ledu jsi byla skoro sedmdesát let. Měl před lety nehodu a zemřel, stejně jako jeho manželka. Přežil jen syn, kterého hlídala chůva. Antony Edward Stark." Až teď si začnu uvědomovat co se vlastně děje.

„Mio..." Zašeptal a obejmul mě a já se nechala. Otřásala jsem se v návalech pláče. Howard byl pryč! Nemohla jsem tomu uvěřit.

Hodně lidí by si myslelo, že jsem svého syna nesnášel, ale já ho miloval. Nechtěl jsem, aby byl jako ona. Jako Mia. Nechtěl jsem, aby pro záchranu světa obětoval svůj život. A proto, když jsem umíral vedle již mrtvé Marie, tak jsem na ni vzpomínal. Nikdy nevěděla, kdo jsou její praví rodiče. Ve snech ji trápily ukázky jejího bratra jak trpí, viděla to, co on prožíval každý den. A nakonec zemřela se svým jediným přítelem, stovky kilometrů ode mě. Aspoň tam byl Steve Rogers. Zůstala tam s ním i přes to, že to byla jasná smrt. Ale teď je konec a já už musím jít... Howard Stark

Tohle by nejspíš byla Howardova poslední slova před smrtí. Anthony ho celý život obviňoval, že ho nesnášel, ale vše bylo jinak. On ho chtěl jen chránit a to se mu povedlo, za cenu života.

Clint

Probudil jsem se s Miou v náruči. Začal jsem k ní něco cítit. Pomalu jsem ji odpoutal a vzal znovu do náruče. Pomalu jsem vyšel z místnosti a donesl ji do pokoje, který jí byl přidělen Furym. Tam jsem ji položil na postel a na stole vedle jsem nechal vzkaz.

Až se probudíš, jdi chodbou vpravo a až bude křižovatka, tak zahni do leva. Dojdeš do hlavní místnosti, budu tam čekat.

Potom jsem jí nechal na židli uniformu a odešel.

Mia

Když jsem se probudila, byla jsem zmatená. Když jsem našla lístek od Clinta, došla jsem se umýt a převléct do uniformy. Když jsem konečně vypadala jako člověk, tak jsem se vydala cestou, která byla popsána na lístečku. Nohy mi moc nesložili a tak jsem cestou několikrát upadla.

Konečně jsem našla tu správnou místnost a vešla. To, co jsem viděla, bylo moc, a tak sem se odporoučela k zemi. Než jsem si stihla rozrazit hlavu o podlahu, zachytily mě dvě silné ruce. Clint...

Nevyřčený osudKde žijí příběhy. Začni objevovat