14 ♡ i love you too

424 22 7
                                    

14 ♡ i love you too

14 ♡ i love you too

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"PRINCESS, senyum."

Rara tersenyum apabila mendengarnya. Zayan menekan butang kamera telefonnya. Setelah selesai mengambil gambar Rara, Rara lalu meluru ke arahnya. Kepala dijengukkan sedikit ingin melihat hasil gambar yang ditangkap Zayan.

"Rara cantik tak Yayan?" soal Rara seraya tersengih-sengih.

Zayan angkat kening. Wajah Rara ditatapnya.

"Princess aku always cantik." Rasa ada rama-rama di dalam perutnya.

Tubuh Zayan dipeluknya erat. Kedengaran tawa kecil terletus daripada Zayan. Rara angkat kepala, cuba menatap wajah Zayan. Senyuman manis dipamerkan untuk putera hatinya.

"Yayan."

"Hm?"

Rara tersengih.

"Yayan."

"Kenapa?" Zayan angkat kening.

"Yayan!" Erat-erat pelukan Rara di tubuh Zayan. Rara sembamkam wajah di dada Zayan. Perbuatan Rara tersebut menangkap tawa Zayan.

Perlahan-lahan Zayan meleraikan pelukan di tubuh Rara. Rara tertanya-tanya seketika, dia belum puas memeluk suaminya. Tiba-tiba tangannya diraih lalu digenggam oleh Zayan, sesaat mata Rara bertaut dengan sepasang mata milik Zayan.

Zayan mengukir senyum.

"Aku tak nak princess hilang, lagipun princess tak kenal kawasan dekat Korea, kan? Genggam tangan aku erat-erat, okey?" pesan Zayan lembut. Rara angguk kecil.

Zayan yang perasan Rara mengembung pipinya tertanya. Wajah Rara ditatapnya.

"Kenapa princess? Sakit perut?"

"Mana ada sakit perut." Zayan hanya ketawa kecil mendengarnya.

Rara melirik ke arah tepi wajah Zayan, bawah bibir digigit.

"Yayan, nak peluk," pinta Rara. Dia masih belum puas dengan pelukan tadi, Zayan meleraikan sangat sekejap.

Zayan terpinga-pinga. Di khalayak ramai macam ni minta peluk?

"Princess jangan nak macam-macam eh." Rara mengembungkan pipinya, agak kesal.

"Rara nak peluk!" Ternaik bahu Zayan apabila Rara tiba-tiba menjerit. Ditekupnya mulut Rara dengan tapak tangannya.

Rara memegang tangan Zayan, cuba melepaskan tangan Zayan daripada menekup mulutnya. Jeritan Rara tersebut menarik perhatian orang ramai, Zayan jadi panik seketika. Dibawanya Rara tinggalkan tempat.

Tangannya yang menekup mulut Rara dilepaskan. Rara tatap Zayan tajam-tajam.

"Yayan!" Zayan mengeluh kecil.

DEAR PRINCE [C]Where stories live. Discover now