1.Bölüm Dershane

64 6 4
                                    

Tarih31.12.2023    Saat:19.00

***

Dershaneden yeni çıkmıştım .Hava kararmıştı. Dershaneden çıktığımda dışardan çığlık sesleri geliyordu. Her bir çığlık sesi duyduğumda içim ürperiyordu. Eve giderken bir anda yoların lambaları kapanmıştı. Sanki biri benle oyun oynuyordu. Elimi cebime atıp telefonumu aldım. Telefonumun fenerini açarken şarzının  %1 olduğunu fark ettim. Arkamdan birinin ayak seslerini duyuyordum. Arkamı döndüğümde kimse yoktu tekrar önüme dönüp içimden bildiğim tüm duaları okumuştum. Ve tekrardan bir adamın olduğunu düşündüğüm kişi "Naber" demişti. Hemen arkama bakmadan koşmaya başlamıştım . Yorulmuştum ve biraz nefeslenmek için durmuştum tahminim iki mahale kadar koşmuştum  ve tek sorun o adamdan kaçmam değilmiş gibi  hemde yolumu kaybetmiştim . Mükemelim gerçekten ya(!) . Tam delirmek üzereyken o adamın sesini  gine duymuştum. "Hey ,nereye" arkamı döndüğümde. Hiç beklemediğim birini görmüştüm. Bu ne alaykaydı ya. Tam konuşacağım zaman o adam tekrar konuşmuştu . "Bizden neden kaçıyorsunuz ki. Biz olmasak sizi kim koruyacak. O zaman çok merak ediyorum?" demişti m harfini bastırarak söylerken . Tek kaşımı kaldırdım ve elimi belime koyup konuşmaya başladım. "Kimden korunacağız ozaman bir düşün istersen ." derken bende onun gibi n harfini bastırarak söylemiştim. Adam konuşamamıştı sanırım iyi laf sokmuştum. Evet bir tebriğinizi alırım. Arkamı döneceğim sırada  adam kolumu  tutup bir  mendili burnuma yaklaştırdığı sırada karnına dirseğimi vurmuştum. Adam bunu beklemiyor olacak ki biraz sedelemişti. Bu  anı fırsat bilerek koşmaya başlamıştım  ama bilmiyordum ki iyice kaybolacağımı...

Evet dayeni evlere bakarak kaybolduğumun iyice anlamıştım. Yol bulabilirim umuduyla biraz daha ileri doğru yürüyordum. Karşıma tabela çıkınca okumaya başladım. Karşıma bizim evin yakınlarından olan kütüphanenin ismini okuyunca bir anlık sevinç çığlıkları atmıştım. "Özür dilerim kütüphanecim sana asla bir işey yaramıyacak dediğim için. Artık senden YILDA 1 KERE KİTAP ALACAĞIM SÖZ" konuştum kendi kendime  evet biraz delirmiş olabilirm kabul ediyorum. Tabelaları takip ettiğimde kütüphaneye gelmiştim fakat hava çok kararmıştı ve saat çok geç olmuştu yürüyecek halim kalmamıştı. Çoğu yer hatta her yer kapandığı içinde annemi arayamıyordum nedense aklıma bir anda" Ula hayat" demek gelmişti. Ne alaka diye sormayın bende bilmiyorum. Bir anda beynimi çalıştırıp kütüp haneninyakınındaki telefona gitmek geldi ama giderken bir anda kafama şarkı çalıyordu.

Bana deli diyenin aklı

Kime göre doğru 

Seni buralara kim attı

Çok güzel oldu 

Evet yarın kesin piskolağa gitmem gerekiyo sanırım o kadar şey yaşayıp aklımda çalan şarkı ...

 En sonunda telefona varıp arayacaktım ki jetonum yoktu. Bir iki dakikalık bir şok geçirmiştim ve tam çıkacağım  sırada o adamın sesini duymuştum gene. Evet şuanda adamda tekwonda dersinde öğrendiklerimi uygulayacaktım inşallah o benim üstümde uygulamazdı kapıyı normal insan gibi açmak yerine baskın yapar gibi açıp" Yak hak "diyerek çıkmıştım

***

Bitti arkadaşlar sizce nasıl dı?

Oy vermeyi unutmayın yeni bölümü cumartesi yada pazar günü atmaya çalışacağım

31.12.2023Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin