ÖZEL BÖLÜM

140 19 19
                                    

Yazar'dan

Bugün o gündü.
Sonunda evlenmiş sonsuzluk birlikteliğine imzalarımızı atmışlardi.

Artık zambak papatya'nin ,papatya zambagin kokusuna karışacaktı..

Jungkook zambaginin elinden tutmuş merdivenleri iniyorlardı .Özel ve güzel geçmesini umuyordu.sonunda bir nisanda aşık oldugu adamla birlikteligini kabul etmisti..Bu zamana kadar hep hayal etmiş umutsuzlukla son bulmuştu. Takii yanında çalışmaya başlayana kadar.. Kaçtığı kaderi tekrar kendi önüne  cikmisti..

Jimin , içindeki mutlulugu sonunda papatyasina dokunma istegiyle yanip tutuşan bedenine elini hic bırakmayarak gösteriyodu. Zambak degilmiydi sevdigine  dokunamadigiyla isyan eden . Artik ikisi tek beden , tek ruh olacaklardi..

Jungkook jimin'e arabanın kapısını açıp binmesini bekleyip bindiginden emin olduktan sonrada kendisi şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırmış jimin'e hazırladığı süpriz yere götürmeye koyulmuştu..tabiki jimin in elini bırakmadan..

♡♡♡♡♡

Iki bedeninde gözleri dolu doluydu .ama mutluluktan.

Jungkook hic gücenmeden bir hafta boyunca park park , sokak sokak gezerek çok güzel bir süpriz hazırlamıştı..

Jimin okudugu yedi yaşından tutunda yetmiş bilemdiniz seksen doksan yaşında kisilere varana kadar olan güzel dikleklerini okumuştu..en çok
Alti buçuk yaşındaki irene isimli çocuğun yazidigi sözlerini elinin arasındaydı. Sözleri ise;

Ask iki bedenin birleşimi degildir.iki bedenin ruhunun birleşimidir. Lütfen kusurlarinizi bir kenara bırakıp kusurlarından öpün birbirinizi.zira ikinizden baska yaralarınızı saracak kimseniz olmaz .unutmadan kookie abimin kulagini çektim sana dünyanın en büyük degerli hazinesi olduğunu ve o sekilde degerli hissettirmesini istedim .bana söz verdi ömrünün sonuna kadar sevecek sevmezse beraber döve biliriz .sözüm sözdür mochi.bu arada mutluluklar dilerim .

Küçük bir kiz çocuğu yazıldığı tarih ve imzasi yaşı. En düşük ihtimalle bile bu yazılar jimin in icinin burkulmasina sebebiyet vermişti.. ve jimin le jungkook söz vermişlerdi birbirlerine bu kagidi okuduklarinda.gozlerinin iclerine baka baka kusurlarindan öpeceğim demislerdi...

Bir diger ellerinde tuttuklari yazi ise seksenini bitirmis bir amca tarafından yazılmış nottu.

" selamlar herkese ismimi maruz görün sadece bana aşk deseniz yeterli. Neden mi ben askima kavuşamadan toprak olan insanim o benden uzakta ama bir o kadarda yakinimda şah damarımda. O ölmüş olabilir ama ruhu benimle .size kisa kesit anlatayim birgün karsima geçip yirmilerinde asik olduğum genç artik bitirmeliyiz beni sonsuza kadar beklermisin dedi bende beklerim dedim .tam yetmiş yasima geldigimde ayni yerde ayni zman saat diliminde son bahar aksaminda karsimda belirdi. Geldimdedi geldin dedim . Sonrasi bizim birbirimize sıkıca sarılışımızdı.Ben söz verip bekledim , o söz verip geldi.bazilari icin küçük ama benim icin büyük bir aşktı. Simdi de onun yanina gidiyorum az bir zamanim kaldı onu bedenine degil ruhuna aşık olarak öleceğim. Ve ölümden korkmuyorum o beni orda bekliyor belkide ölürken gülen tek insan olrak kinanacagim ama sevdigim orda beni gülerek karsilayacak.sizler birbirinize o kadar sadık olun ki yeidginiz ictiginiz ayri gitmesin..ve jungkook lütfen sevdiğine gözün gibi  ..ruhunla bak  .jimin sende ruhunda jungkook un sevgisini öyle bir büyüt ki aşk ne demekmiş herkes görsün. Mutlular diler aşk adami...

Birbirlerinin gozlerine bakti iki bedende.belki bu aşk adami kadar olmasada sevecek birbirilerinin sevgilerini büyüteceklerdi .

Birbirlerine sözleri vardi artık..

ACI TATLI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin