"Частина 1(2)"

229 16 5
                                    

Мінхо:Я такий радий!Нарешті хтось любить мене по справжньому.
Джині:Ха-Ха-Ха,маленький наївний котик.
Мінхо:Що?
Джині:Я використовував тебе.Пора закінчити місію.Я кілер,мене послали вбити тебе.Але дуже мучною смертю.Я прикидувався звичайним хлопцем,вдерся тобі в довіру щоб вбити,ти нікому не потрібен.Я підсипав тобі в напій і їжу отраву.
-Ти помреш приблизноооо через хвилинки 2.Знаєш чому я просто тебе зараз не вб'ю,ну типу засуну в сердце ніж, пристрілю, все таке.Просто нехочу вбивати тебе своїми руками,замазати їх твоєю кров'ю,ти трахався зі мною і мені було приємно,чесно зробив трохи щасливішим.
-Тому я не буду тебе вбивати так.Було дуже приємно познайомитись.Люблю тебе Зайчик.

:Він встав, і швидко пішов геть, щоб його ніхто не помітив.І в той момент Мінхо впав на підлогу, і почав задихатись...................

Джині:Ау, Мінхо проснись.
Мінхо:А, що таке?
Джині:Ти спав,і різко почав задихатись.Все нормально?Як самопочуття?
Мінхо:Так це був сон,слава богу.
Джині:Що?Який сон?
Мінхо:Ні нічого,все добре,тільки трохи голова болить.
Джині:Давай я тобі таблетку дам.Ось бери.
Мінхо:Фу,я нехочу вони не смачні.Не буду.
Джині:Але треба їх з'їсти.
Мінхо:Але я нехочу,не буду.

:І тут Хан кладе таблетку собі на язик, і підходить ближче до Лі.

Джині:Відкрий рот,я передам тобі таблетку поцілунком.

:Мінхо чемно робить те що попросив Хан,це була найсмачніша таблетка.Але коли Лі глотнув ліки,то Хан підійшов і почав ще його цілувати,а Мін не був проти.Через доооооовгий поцілунок,вони вирішило піти в душ.Після душу Хан пропонує піти погуляти, і щоб той показав йому місто.Лі з радістю відповів "так" і хлопці пішли гуляти в найближчий парк.
В парку вони ходили за руку і мовчали бо думали про своє,Лі було комфортно з Ханам, а Хану з Лі, тому кожна прогулянка була настільки приємна що хотілось вічно гуляти за руку.На вулиці було сиро і мокро томущо зранку капав дощ,але повітря було просто афігене після дощу.
-Запах мокрого асфальту а свіже вологу повітря,цей аромат Мінхо обожнював більше ніж запах його дорогих духів від Dior.
(-Мінхо-)То це був сон,такий реалістичний,хоча як Хан би таке зробив?Який я тупий, тут же нема парку атракціонів.Як добре що це все сон.
(-Джисон-)Чому ми не говоримо?Чому в мене таке незвичайне відчуття, так як би я не живий і цього всього не існує,та ні я просто якийсь чокнутий далбайоб,походу треба зав'язувати грати в пабг,не дурно мені казала що я вообше чокнусь з ним.

Мінхо:Хан~Можна тебе спитати?
Джині:Що?
Мінхо:А ти колись би зробив мені боляче?
Джині:Що?Ні!Ніколи,хіба що якщо виїбати то так,або по жопі вдарити легенько.А так то ніколи.
Мінхо:Хах,зрозуміло.Як я тебе люблю Хані~Роз Цілував би смерті, якщо б ми були в номері.
Джині:Що нам заважає туди піти?
Мінхо:Нічого,а ти справді хочеш?
Джині:З радістю.

:Коли хлопці прийшли то Лі зразу кинув Хана на ліжко і почав розціловувати його шию.

:Коли хлопці прийшли то Лі зразу кинув Хана на ліжко і почав розціловувати його шию

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

:Через пів години Хан весь розцілований вимотаний лежав на ліжку і ледве дихав.Хочп було приємно,а Лі задоволений витер губи рукою, і посміхаючись дивився на Хана.

Джині:Ааа я щас здохну.
Мінхо:Яж казав що до смерті зацілую.
Джині:Шкода що я спочатку не повірив.
Мінхо:Хах,збирайся,йдемо в ресторан.
Джині:Урааа,вже йду.

:Хлопці одяглися, і Мінхо замовив таксі.Через 5 хв приїхало таксі,а через 20хв їзди вони були вже на місці.Ресторан був дуже красивий,білі стіни прекрасно поєднувалися з світлим деревом і жовтим освітленням,і це все розбавляли красиві вазони,такі як плющ який красиво ріс на стіні,і інші.Хану дуже сподобалось в кафе,і вони замовили їжу,два стейки з соусом бешамель.Коли хлопці поїли Мінхо сказав закрити очі.І дістав обручку яку купив в ювелірному.

Мінхо:Відкривай очі.-Хан відкриває очі, і бачить що Мінхо стоїть на одному коліні з чорною коробочкою в руках, а в середині кільце.
Мінхо:Ти вийдеш за мене заміж Хан Джисон?
Джисон:Що?Ні!Ні ні на,нізащо,ніколи.

Джисон я справді тебе кохаю(2сезон)Where stories live. Discover now