Мінхо:Все, я більше не можу терпіти.
Джині:Що терпіти?
:Мінхо швидко розв'язав Хана,взяв його на руки і кинув на ліжко.
Мінхо:Я люблю тебе Хан~і,будь завжди зі мною.
Джині:Обов'язково Міні, я теж тебе люблю.
Мінхо:Тоді приступимо?
Джині:Ааааау моя голова- неочікувано ви крикнув Хан ставлячи пальці на віски.
Мінхо:Хані, тобі погано?Що таке?
Джині:Голова болить сильно, ааау і тошнить, сукаааа аааа як болить.
Мінхо:Джині сонце ходи до мене, може швидку викликати?-спитав Лі у Джисона, який сидів і не рухався, а просто був в обіймах Мінхо,він тримався за віски жмурячись.
Джині:Ааааааа, блять болить....сука як болить-Хан почав плакати і кричати від болі, бо більше нічого не міг робити.А Лі був дуже наляканий за нього, і він не міг чути криків страждання Джисона.
Мінхо:Все я викликаю швидку.:Через 5хв приїхала швидка допомога і забрала Джисона з Лі.
{У лікарні}
Лікар:Лі Мінхо?
Мінхо:Так?
Лікар:Хто ви для Джисона?
Мінхо:Хло.....чоловік.
Лікар:Зрозуміло,у нього була температура?
Мінхо:Так,приблизно день два тому, я дав йому таблетку.
Лікар:Ясно,скоріше за все у нього боліла голова із-за температури.Покищо точної хвороби ми не знаємо, але йдуть аналізи.
Мінхо:Зрозуміло,можна до нього зайти?
Лікар:Ні поки що рано,краще поїдьте і купіть йому чогось поїсти.
Мінхо:Еееааа добре.....
Лікар:Не переживайте з ним все буде добре.:Стурбований Лі пішов до виходу щоб заїхати в улюблений ресторан Хана і взяти його найулюбленішу пасту з соусом бешамель і базиліком.Вже через годину він забрав пасту і поїхав в магазин за напоєм,Лі взяв воду і кока-колу на випадок якщо йому заборонять газовані і солодкі напої, він взяв воду.Швидко Мінхо приїхав в лікарню і зустрівся з лікарем.Він провів його до палати з Ханом і сказав бути тихо.Джині не спав, він лежав на ліжку в дивився в стелю про щось думаючи.
Мінхо:Хан~і,сонце як ти?
Джині:Мінхооо!Ти прийшов.Все добре, голова перестала боліти.
Мінхо:Я такий радий,я так переживав.Я приніс поїсти.
Джині:Урааа їжа.
Мінхо:Про хворобу щось відомо?
Джині:Не знаю,ще нічого не сказали,я просто здав аналізи і вони щось там дивляться.
Мінхо:Зрозуміло,я поговорю з лікарем може щось скаже,якщо будеш тут довго то я буду приходити до тебе.
Джині:Добре))Люблю тебе.
Мінхо:Я тебе тебе люблю сонечко- сказав Лі гладячи Джині по голові, а той просто сидів і їв.Аж тут в палату хтось зайшов.
Лікар:Лі Мінхо підійдіть будьласка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Джисон я справді тебе кохаю(2сезон)
FanfictionОмегаверс Другий сезон "Джисон я справді тебе кохаю"