ben 8 yaşındayken kendi başıma yatmaktan çok korkardım,büyüdüğümde de aslında pek birşey değişmedi, büyüdüğüm zamanda korkuyordum ama alıştığım için artık o kadar zor gelmiyordu.şimdi asıl hikayeye geçiyorum.herşey benim 7. yaş günümde başladı, o gün benim doğum günümü kutluyacağımız için hazırlık yapıyorduk.annemler yiyecek birşeyler hazırlarken bende ne giyceğimi düşünmek için odama çıkmıştım, odama girdiğim zaman kalın ve çok yüksek bir sesle biri bana odadan çık diye bağırdı. bende ablamlar şaka yapıyor zannetiğim için içeri girdim ve dolabımın içine filen bakmaya başladım.aklım sıra onları bulup bende onları korkutcaktım tabi nafile çünkü bana bağıran o ses ablamların yada annemin sesi değildi .ben bütün odayı aradıktan sonra bulamadığım için ablamlara "abla çok zor biryere saklanmışsınız sizi bulamadım bari bir tane ip ucu verin diye seslendim" ama kimse cevap vermedi sonra ben ablamlara "tamam pes ettim artık çıkın diye " seslendiğim sırada oyuncaklarım yere düştü ve ben çok korktum . bi ara ablamlar yapmıştır dedim ama sonradan onların yapamayacağını anladım çünkü oyuncaklar benim dolabımın en üstünde duruyordu.ablamların yada annemin ordan düşürme şansları yoktu bunu anladığım zaman odadan çıkıp mutfağa gittiğimde ablamların anneme yardım ettiğini gördüm ve anneme olanları söyledim annemde bana rüzgardan dolayı düşmüştür dedi ve korkmamam gerektiğini söyledi. bana annemin söyledikleri mantıklı geldiği için odaya çıktım ama şimdiki aklım olsaydı çıkmazdım.o zaman çocuk olduğum için aklıma öyle birşey gelmemişti her neyse, ben odama çıkmak için mutfaktan ayrıldığım zaman gine aynı ses tonunda odaya gelme diye bir ses duydum annemler olduğunu zannetiğim için anneme dönerek "neden odaya gitmeyeyim dedim" annemde ne odası kızım dedi anlatım anneme .annem nolduğunu anlamış çünkü bu eve taşındığımızda annemde aynılarını yaşamış. ama beni korkutmamak için bana söylememiş.annem bildiği için beni odaya çıkarmadı eşyalarımı kendisi gidip aldı, doğum günüme çok az kalmıştı hemen üstümü giyindim ve akşamı bekledim.akşam oldu doğum günümü kutladık sonra uyuduk ...... gece saat 5 gibi uyandığımda gine o ses iyi geceler dedi ben korktuğum için annemlerin yanına koşarak geldim annemlerin yanında yattım. sonra bu olay lar artınca taşındık. taşındığımızda 10 yaşındaydım birdahada böyle şeyler yaşamadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👻SİZDEN GELEN PANAROLMAL OLAYLAR 👻 (ARA VERİLDİ)
ParanormalBu hikayede okuyucularımdan gelen yaşadıkları yada duydukları panarolmal olaylara değineceğiz. Eğerki bu tarz olaylardan etkileniyorsanız okumanızı önermiyorum aksi taktirde oluşacak sorunlardan ben sorumlu değilim.