(BU HİKÂYE RAHATSIZ EDİCİ ÖĞELER VARDIR. RAHATSIZ OLURSANIZ LÜTFEN OKUMAYIN)
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
𝐵𝑢𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑦𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧ı𝑘 1 𝑦ı𝑙 𝑜̈𝑛𝑐𝑒 𝑏𝑎𝑠̧𝑔𝑜̈𝑠𝑡𝑒𝑟𝑚𝑒𝑦𝑒 𝑏𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑦𝑎𝑛 𝑏𝑢 𝑜𝑙𝑎𝑦𝑙𝑎𝑟 𝑠̧𝑢𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑑𝑎 𝑑𝑒𝑣𝑎𝑚 𝑒𝑡𝑚𝑒𝑘𝑡𝑒𝑑𝑖𝑟 𝑓𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑡𝑒𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑓𝑎𝑟𝑘𝑙𝑎 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑏𝑒𝑛 𝑎𝑙ı𝑠̧𝑡ı𝑚.. 𝐵𝑒𝑛 𝑔𝑢̈𝑙𝑠𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑠̧𝑢𝑎𝑛 19 𝑦𝑎𝑠̧ı𝑛𝑑𝑎𝑦ı𝑚 𝑓𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑏𝑢 𝑜𝑙𝑎𝑦𝑙𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑛𝑑𝑎 18 𝑦𝑎𝑠̧ı𝑚𝑑𝑎𝑦𝑑ı𝑚.
𝑂 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡𝑚𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑖𝑟𝑎𝑐ı 𝑜𝑙𝑎𝑟𝑎𝑘 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑢𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑘 𝑣𝑒 𝑘𝑜𝑛𝑡𝑢𝑟𝑎𝑡ı𝑚ı𝑧ı𝑛 𝑑𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑐̧𝑜𝑘 𝑎𝑧 𝑏𝑖𝑟 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑚ı𝑠̧𝑡ı. 𝐴𝑛𝑛𝑒𝑚𝑙𝑒𝑟 𝑦𝑎𝑛𝑎 𝑦𝑎𝑘ı𝑛𝑎 𝑒𝑣 𝑎𝑟ı𝑦𝑜𝑟 𝑓𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑚ı𝑦𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟𝑑ı. 𝐶̧ı𝑘ı𝑠̧ 𝑠𝑢̈𝑟𝑒𝑚𝑖𝑧𝑒 𝑦𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧ı𝑘 1 ℎ𝑎𝑓𝑡𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑘𝑟𝑎𝑏𝑎𝑚ı𝑧 𝑡𝑎𝑟𝑎𝑓ı𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑓𝑜𝑛 𝑎𝑙𝑑ı𝑘. 𝐴𝑘𝑟𝑎𝑏𝑎𝑚ı𝑧 𝑎𝑛𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑟𝑎𝑓ı𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑦𝑧𝑒𝑚𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑘ı𝑧ı𝑦𝑑ı 𝑣𝑒 𝑏𝑖𝑧𝑒 𝑚𝑢̈𝑠𝑡𝑎𝑘𝑖𝑙,𝑐̧𝑜𝑘 𝑢𝑦𝑔𝑢𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑓𝑖𝑦𝑎𝑡𝑙ı 𝑏𝑖𝑟 𝑒𝑣 𝑏𝑢𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖. 𝐸𝑣 𝑚𝑢̈𝑠𝑡𝑎𝑘𝑖𝑙 2 𝑘𝑎𝑡𝑙ı 12 𝑜𝑑𝑎𝑙ı 𝑣𝑒 𝑏𝑢̈𝑦𝑢̈𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑏𝑎ℎ𝑐̧𝑒𝑠𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑟𝑎𝑔̆𝑚𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑡ı𝑠̧ 𝑓𝑖𝑦𝑎𝑡ı 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 25.000 𝑏𝑖𝑛 𝑇𝐿'𝑑𝑖 𝑣𝑒 2023 𝑦ı𝑙ı 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑑𝑜̈𝑛𝑒𝑚𝑑𝑒 𝑏𝑢 𝑓𝑖𝑦𝑎𝑡𝑎 𝑏𝑢 𝑡𝑎𝑟𝑧 𝑏𝑖𝑟 𝑒𝑣 𝑏𝑢𝑙𝑚𝑎𝑘 𝑛𝑒𝑟𝑒𝑑𝑒𝑦𝑠𝑒 𝑖𝑚𝑘𝑎𝑛𝑠ı𝑧 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑏𝑖𝑟𝑠̧𝑒𝑦𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑧𝑒 𝑖𝑙𝑎𝑐̧ 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑔𝑒𝑙𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖. 𝐵𝑢̈𝑡𝑢̈𝑛 𝑖𝑠̧𝑙𝑒𝑟𝑖 ℎ𝑎𝑙𝑙𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘𝑡𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑦𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝑖𝑘 2 𝑔𝑢̈𝑛𝑑𝑒 𝑡𝑎𝑚𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑠̧ı𝑛𝑑ı𝑘,𝑒𝑣 𝑠𝑎ℎ𝑖𝑏𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑦𝑎𝑟𝑑ı𝑚ı 𝑖𝑙𝑒?! 𝐸𝑣𝑒 𝑖𝑙𝑘 𝑔𝑖𝑟𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚 𝑑𝑒 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛𝑠𝑖𝑧 𝑏𝑖𝑟 𝑠̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑑𝑒 𝑐̧𝑜𝑘 𝑘𝑜̈𝑡𝑢̈ 𝑏𝑖𝑟 𝑒𝑛𝑒𝑟𝑗𝑖 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑡𝑚𝑒𝑚𝑒 𝑟𝑎𝑔̆𝑚𝑒𝑛 𝑏𝑢𝑛𝑢 𝑢𝑚𝑢𝑟𝑠𝑎𝑚𝑎𝑑ı'𝑚 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚 𝑏𝑖𝑟 𝑒𝑣𝑑𝑒𝑛 𝑒𝑛 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎 𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑖𝑦𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑒𝑛𝑒𝑟𝑗𝑖 𝑏𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑑𝑖𝑚 𝑘𝑖? 𝑇𝑎𝑠̧ı𝑛𝑚𝑎𝑚ı𝑧ı𝑛 𝑢̈𝑧𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 1 𝑎𝑦 𝑔𝑒𝑐̧𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑘𝑖 𝑜 ℎ𝑢𝑧𝑢𝑟𝑙𝑢 𝑜𝑟𝑡𝑎𝑚 𝑏𝑖𝑟 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑜𝑧𝑢𝑙𝑑𝑢..𝑏𝑖𝑟 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑒𝑣𝑖𝑛 𝑖𝑘𝑖𝑛𝑐𝑖 𝑘𝑎𝑡ı𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑖 𝑏𝑢̈𝑦𝑢̈𝑘 𝑏𝑎𝑙𝑘𝑜𝑛𝑢 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝑜𝑑𝑎𝑚𝑑𝑎 𝑢𝑦𝑘𝑢𝑚𝑢𝑛 𝑒𝑛 𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑘ı𝑠𝑚ı𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑛𝑒𝑓𝑒𝑠 𝑛𝑒𝑓𝑒𝑠𝑒 𝑠ı𝑐̧𝑟𝑎𝑦𝑎𝑟𝑎𝑘 𝑢𝑦𝑎𝑛𝑑ı𝑔̆ı𝑚𝑑𝑎 𝑣𝑢̈𝑐𝑢𝑑𝑢𝑚𝑢𝑛 𝑒𝑛 𝑢𝑓𝑎𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑛𝑜𝑘𝑡𝑎𝑠ı𝑛ı𝑛 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑟𝑙𝑒 𝑘𝑎𝑝𝑙𝑎𝑛𝑑ı𝑔̆ı ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚. 𝑁𝑒𝑓𝑒𝑠𝑖𝑚ı𝑛 𝑑𝑎𝑟𝑎𝑙𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑑𝑎𝑦𝑎𝑛𝑎𝑚𝑎𝑦𝑎𝑟𝑎𝑘 𝑐𝑎𝑚𝑎 𝑘𝑜𝑠̧𝑡𝑢𝑔̆𝑢𝑚𝑑𝑎 𝑛𝑒𝑓𝑒𝑠𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑘𝑒𝑠𝑖𝑙𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝑜 𝑠̧𝑒𝑦𝑖 𝑔𝑜̈𝑟𝑑𝑢̈𝑚..𝑒𝑣𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑏𝑎ℎ𝑐̧𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑘𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑔̆𝑎𝑐ı𝑛 𝑑𝑖𝑏𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑑𝑖𝑘𝑖𝑙𝑚𝑖𝑠̧,𝑜 𝑘ı𝑝𝑘ı𝑟𝑚ı𝑧ı..𝑢𝑝𝑢𝑧𝑢𝑛 𝑏𝑜𝑦𝑢𝑦𝑙𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑣𝑎𝑟𝑙ı𝑔̆ı 𝑔𝑜̈𝑟𝑚𝑒𝑚𝑙𝑒 𝑏𝑎𝑦ı𝑙𝑚𝑎𝑚 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑙𝑚𝑢𝑠̧𝑡𝑢.𝐾𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑒 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚'𝑑𝑒 𝑦𝑎𝑡𝑎𝑔̆ı𝑚𝑑𝑎 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚𝑢 𝑓𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑖𝑚. 𝑉𝑢̈𝑐𝑢𝑑𝑢𝑚 𝑏𝑢𝑧 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑠𝑜𝑔̆𝑢𝑘 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑟𝑎𝑔̆𝑚𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑛𝑘𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑡𝑒𝑠̧𝑖𝑛 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑦𝑎𝑛ı𝑦𝑜𝑟𝑚𝑢𝑠̧𝑐𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑠ı𝑥𝑎𝑘 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚. 𝑌𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑦ı𝑛 𝑔𝑒𝑟𝑐̧𝑒𝑘𝑙𝑖𝑔̆𝑖𝑛𝑖 𝑠𝑜𝑟𝑔𝑢𝑙𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑒𝑠𝑛𝑎𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑣𝑢̈𝑐𝑢𝑑𝑢𝑚𝑑𝑎 𝑘𝑒𝑚𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑘ı𝑟ı𝑙ı𝑟𝑚ı𝑠̧𝑐𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑏𝑎𝑠𝑘ı 𝑜𝑙𝑑𝑔̆𝑢𝑛𝑢 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑𝑖𝑝 𝑎𝑦𝑎𝑔̆𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑘𝑡ı𝑔̆ı𝑚 𝑒𝑠𝑛𝑎𝑑𝑎 𝑦𝑎𝑡𝑎𝑔̆ı𝑚ı𝑛 𝑡𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑟𝑠̧ı𝑠ı𝑛𝑑𝑎𝑘𝑖 𝑎𝑦𝑛𝑎𝑑𝑎𝑛 𝑎𝑟𝑘𝑎𝑚𝑑𝑎𝑘𝑖 𝑜 𝑣𝑎𝑟𝑙ı𝑔̆ı 𝑔𝑜̈𝑟𝑚𝑒𝑚𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑘𝑟𝑎𝑟 𝑏𝑎𝑦ı𝑙𝑚𝑎𝑚 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑙𝑚𝑢𝑠̧ 𝑣𝑒 𝑡𝑒𝑘𝑟𝑎𝑟 𝑢𝑦𝑎𝑛𝑚𝑎𝑚 𝑡𝑎𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑟𝑎𝑘 5 𝑎𝑦ı𝑚ı 𝑎𝑙𝑚ı𝑠̧𝑡ı.. 𝑂𝑐𝑎𝑘 𝑎𝑦ı𝑛𝑑𝑎 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑦𝑙𝑎 𝑘𝑜𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑖𝑝 𝑡𝑎𝑚 𝑡𝑎𝑚ı𝑛𝑎 5 𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 ℎ𝑎𝑧𝑖𝑟𝑎𝑛 𝑎𝑦ı𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑜𝑚𝑎𝑑𝑎𝑛 𝑢𝑦𝑎𝑛𝑚ı𝑠̧𝑡ı𝑚.. 𝐾𝑜𝑚𝑎𝑑𝑎𝑛 𝑢𝑦𝑎𝑛𝑑ı𝑔̆ı𝑚𝑑𝑎 𝑡𝑒𝑘 ℎ𝑎𝑡ı𝑟𝑙𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑠̧𝑒𝑦𝑙𝑒𝑟 𝑟𝑢̈𝑦𝑎 𝑚ı 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙 𝑚𝑖 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚,𝑠𝑢̈𝑟𝑒𝑘𝑙𝑖 𝑧𝑖ℎ𝑛𝑖𝑚𝑑𝑒 𝑡𝑒𝑘𝑟𝑎𝑟𝑙𝑎𝑛𝑎𝑛 𝑜 𝑔𝑜̈𝑟𝑢̈𝑛𝑡𝑢̈𝑙𝑒𝑟.. 𝑆𝑢̈𝑟𝑒𝑘𝑙𝑖 𝑜𝑙𝑎𝑟𝑎𝑘 𝑧𝑖ℎ𝑛𝑖𝑚𝑑𝑒 𝑐̧𝑜𝑘 𝑎𝑚𝑎 𝑐̧𝑜𝑘 𝑦𝑎𝑘𝑖𝑠̧𝑖𝑘𝑙𝑖,𝑏𝑒𝑚𝑏𝑒𝑦𝑎𝑧 𝑡𝑒𝑛𝑙𝑖,𝑢𝑧𝑢𝑛 𝑏𝑜𝑦𝑙𝑢,𝑘𝑜̈𝑚𝑢̈𝑟 𝑟𝑒𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑐̧𝑙𝑎𝑟ı 𝑣𝑒 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎 𝑒𝑣𝑙𝑒𝑛𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚𝑖 𝑔𝑜̈𝑟𝑢̈𝑦𝑜𝑟..𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑎𝑠̧𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖 𝑜 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑔𝑢𝑛 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑘ı𝑝𝑘ı𝑟𝑚ı𝑧ı 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛ı 𝑑𝑎 𝑏𝑢𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖 4-5 𝑡𝑎𝑛𝑒 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑔𝑢𝑚𝑎 𝑙𝑎𝑓 𝑎𝑛𝑙𝑎𝑡𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐̧𝑎𝑙ı𝑠̧ı𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑢𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑎𝑚𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠ı𝑘ı𝑛𝑡ı 𝑣𝑎𝑟..𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟ı𝑚ı 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑎𝑠̧𝑘𝑎 𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑒𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟..𝑎𝑖𝑙𝑒𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑛𝑙𝑎𝑟ı 𝑎𝑛𝑙𝑎𝑡𝑡ı𝑔̆ı𝑚 𝑑𝑎 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑏𝑒𝑛 𝑘𝑜𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑚𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑜̈𝑛𝑐𝑒 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑦𝑙𝑒 𝑒𝑣𝑙𝑒𝑛𝑚𝑒𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚𝑖..𝑒𝑣𝑙𝑒𝑛𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚𝑖 𝑣𝑒 𝑏𝑢 𝑒𝑣𝑙𝑖𝑙𝑖𝑘𝑡𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑟𝑎𝑘 1 𝑔𝑢̈𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑘𝑜𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚𝑖 𝑎𝑛𝑙𝑎𝑡𝑦𝑜𝑟..𝑏𝑒𝑛𝑖𝑚 𝑠𝑢̈𝑟𝑒𝑘𝑙𝑖 𝑧𝑖ℎ𝑛𝑖𝑚𝑑𝑒 𝑡𝑒𝑘𝑟𝑎𝑟𝑙𝑎𝑛𝑎𝑛 𝑜 𝑎𝑑𝑎𝑚𝑙𝑎 𝑒𝑣𝑙𝑒𝑛𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚𝑖 𝑑𝑜𝑔̆𝑟𝑢𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟 𝑓𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑏𝑖𝑟 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑔𝑢𝑚 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑛ı 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟..𝑚𝑎𝑑𝑒𝑚 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑔𝑢𝑚 𝑦𝑜𝑘 𝑜 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑛 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑎𝑔̆𝑙𝑎𝑚𝑎𝑙𝑎𝑟ı 𝑖𝑙𝑒 𝑢𝑦𝑎𝑛ı𝑝 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈𝑚𝑢̈ 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟ı𝑚𝑙𝑎 𝑔𝑒𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚?! 𝐵𝑒𝑛 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑒𝑣𝑙𝑒𝑛𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚𝑖 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑧𝑖ℎ𝑛𝑖𝑚𝑑𝑒 ℎ𝑎𝑡ı𝑟𝑙𝑎𝑦ı𝑝 𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑛 𝑔𝑒𝑟𝑐̧𝑒𝑘𝑡𝑒 𝑏𝑎𝑦ı𝑙𝑑ı𝑔ı𝑚ı ℎ𝑎𝑡ı𝑟𝑙ı𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚..... 𝐷𝑜𝑘𝑡𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟 𝑑𝑒𝑙𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚ı,𝑎𝑘𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑐̧𝑜𝑘 𝑎𝑘ı𝑙𝑙ı 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚ı 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑢 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟ı 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑒𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟????𝐵𝑒𝑛 𝑠̧𝑢𝑎𝑛 19 𝑦𝑎𝑠̧𝑖𝑛𝑑𝑎,5 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑎𝑛𝑛𝑒𝑠𝑖 (𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑔𝑜̈𝑟𝑚𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖) 𝑢̈𝑛𝑖𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑡𝑒 𝑜𝑘𝑢𝑦𝑎𝑛 𝑒𝑣𝑙𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑘ı𝑧ı𝑚.. 𝐾𝑜𝑐𝑎𝑚 ℎ𝑒𝑟𝑘𝑒𝑠𝑒 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙 𝑔𝑜̈𝑧𝑢̈𝑘𝑢̈𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑜𝑛𝑢𝑛 𝑜 𝑘ı𝑝𝑘ı𝑟𝑚ı𝑧ı 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑐ı𝑛 𝑎𝑙𝑡ı𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑒𝑘𝑙𝑒𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑖𝑧𝑙𝑒𝑚𝑒𝑘 𝑧𝑜𝑟𝑢𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑎𝑙ı𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚..
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
𝐁𝐮 𝐡𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞𝐲𝐢 𝐢𝐥𝐤 𝐝𝐮𝐲𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐦𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐬𝐮̈𝐫𝐞 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚𝐦ı𝐬̧𝐭ı𝐦.. 𝐒̧𝐮𝐚𝐧 𝐛𝐮 𝐤ı𝐳ı𝐧 𝟏𝟗 𝐲𝐚𝐬̧𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐡𝐬𝐞𝐝𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫 𝐯𝐞 𝐤ı𝐳 𝐬̧𝐮𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐦𝐮̈𝐡𝐞𝐧𝐝𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤 𝐨𝐤𝐮𝐲𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐤ı𝐳𝐦ı𝐬̧..𝐛𝐮 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐚𝐲ı𝐧 𝐚𝐫𝐚𝐬ı𝐧𝐝𝐚 𝐚𝐤ı𝐥 𝐬𝐚𝐠̆𝐥ı𝐠ı𝐧ı 𝐤𝐨𝐫𝐮𝐲𝐚𝐛𝐢𝐥𝐦𝐞𝐬𝐢 𝐜̧𝐨𝐤 𝐬̧𝐚𝐬̧ı𝐫𝐭ı𝐜ı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👻SİZDEN GELEN PANAROLMAL OLAYLAR 👻 (ARA VERİLDİ)
ParanormalneBu hikayede okuyucularımdan gelen yaşadıkları yada duydukları panarolmal olaylara değineceğiz. Eğerki bu tarz olaylardan etkileniyorsanız okumanızı önermiyorum aksi taktirde oluşacak sorunlardan ben sorumlu değilim.