(MIELIKUVITUKSELLISTA ÄLÄ OTA ITTEES!) EIKÄ MITÄÄ VIHAA JERELLE, BOJANILLE YMS!!
shameless : Sofia Karlberg (biisi)
Jere pov :
Huomaan Y/nin puhuvan Bojanin kanssa laiturilla. Tunnen vihan kiehuvan sisälläni ja kaikki pahenee, kun nään bojanin laittavan kätensä minun rakkaani kädelle. Mietin, miksi y/n antaa tämän tapahtua... Hänen pitäisi tietää että hän kuuluu vain minulle, ja pelkästään minulle. Kävelin vihaisesti y/nin ja bojanin luo, ja huomasin kuinka y/nnän kasvot menit valkoisiksi. "Y/n meidän pitää lähteä!" huusin agressiivisesti, ja otin hänen kädestään kiinni puristaen tiukasti. "Tämä ei ole yhtään sitä miltä se näyttää." Y/n sanoi pelästyneesti. Bojan oli juuri sanomassa jotain mutta tönäisin hänet laiturilta alas ja vedin y/nnän autooni. Autossa olin hetken hiljaa kunnes rikoin hiljaisuuden kysymällä "Miksi?.. Mitä hyvää hänessä muka on? Mitä hänellä on mitä minulla ei ole?" "Mitä sinä selität?? Me vain puhuimme ja Bojan huomasi että kädessäni oli haava joten hän halusi vain auttaa minua..."
"Haava?!?! Mistä sinä sait haavan? Miten se tapahtui? satuttiko se saatanan Bojan sinua??" Karjuin ja nopeutin auton vauhtia, vaikka tiedän että Y/n pelkää kun ajan ylinopeutta. "Käärijä lopeta tämä, ole kiltti!" Y/n anoi itkien.
En välittänyt ja jatkoin kiihdyttämistä kotiin saakka.Kotona :
Y/n pov
Jere on todella vihainen minulle.. En tiedä mitä tehdä.. Olin astumassa autosta ulos mutta juuri kun pääsin seisomaan omille jaloilleni Jere otti ranteestani kiinni ja veti minut vihaisesti huoneeseemme. "Jere, oikeasti! Mitään ei tapahtunut välillämme!" sanoin itkien mutta aloin olla jo vähän agressiivinen. Jere ei sanonut mitään, hän vain katsoi vihaisesti kun jatkoin huutamista "Et varmasti edes rakasta minua kun et edes voi luottaa minuun....." Jere kurtisti kulmiaan vihaisen surullisesti ja heitti minut sängyllemme. "Mitä sinä haluat minusta? ehkä meidän olisi parasta pitää taukoa." sanoin kyyneleet silmissäni. Jere tuli päälleni agressiivisesti ja laittoi käteni yhteen pääni päälle jotta en voisi päästä hänen vahvasta otteestaan. Yritin kuitenkin väkisin päästä pois ja kiljuin mutta mikään ei auttanut, Jere vain piti minusta kiinni eikä päästänyt irti. Hetken jälkeen en jaksanut enää kiljua tai yrittää päästä hänen otteestaan joten lopetin. "Lopetatko jo?" Kysyi Jere. En sanonut mitään ja liikutin pääni sivulle. Jere kuitenkin otti poskistani kiinni yhdellä kädellä ja laittoi minut katsomaan häntä suoraan silmiin. "Jere.." Aloitin, mutta ennenkuin pystyin jatkamaan lausettani Jere pysäytti minut ja pussasi minua syvällisesti. hän tutki suutani kielellään ja otti ahnaasti kaiken makeuden suustani. Jere lopetti suudelman ja laittoi kätensä poskelleni ja sanoi melkein kuiskaten "Y/n älä jätä minua niinkuin kaikki muut." "Jere.. En ikinä jättäisi sinua. Olet elämäni rakkaus nyt ja ain-" En ehtinyt edes lopettaa lausettani ja Jere suuteli minua voimakkaasti, suutelin häntä takaisin ja tunsin perhoset vatsassani. Jere kurotti kätensä yöpöydän laatikkoon ja hän otti sieltä käsiraudat. "Tästä tulee pitkä yö y/n.."
A/n : Moi! Tämä on minun ensimmäinen käärijä ff! Toivon että tykkäätte ja kertokaa mitä haluaisitte tapahtuvan Y/nnän ja Jeren välillä. Yritän jatkaa tätä mahdollisimman nopeasti!!
YOU ARE READING
käärijä x reader
RomanceJere Käärijä on keskiverto laulaja ja Bojan on ison vaikutusvaltaisen mafian pomo. Jere ja Bojan ovat kaikessa aina toisiaan vastaan. Mitä tapahtuu kun Bojan päättää ottaa Jeren tyttöystävän, eli sinut mukaan peliin. Bojan on kuitenkin rakastunut Je...