Mitä jos...

108 2 0
                                    

Jere pov

Heräsin viiltävään pääkipuun. Yritin jäljittää Y/nnän käsilläni jotta voisin halata hänet hereille, hetken tunnustelun jälkeen en tuntenut y/nnää missään ja avasin silmäni pelottavaan näkyyn. Y/n ei ollut sängyllämme, nousin ylös ja aloin etsimään häntä. Kävin joka ikisen paikan läpi enkä löytänyt häntä mailla halmein. Aloin sekoamaan. Silmäni kostuivat enkä voinut muuta kun raapia tylpillä kynsilläni poskeani. Hengitykseni kävi raskaaksi. Haluaisin huutaa, mutta huutaisin liian kovaa.
Yhtäkkiä puhelimeni soi. Innostun ja säntään puhelimeni luokse. Katson näyttöön, ja viha alkaa savuta korvistani kun näen Bojanin nimen.
Suljen silmäni, ja vastaan puhelimeen.

"Niin?" vastaan vihaiseen sävyyn.

"Äänensävystäsi päätellen huomasit kuka puuttuu" Kuulen bojanin virnuilevan puhelimen toisella puolen. (Tiedän ettei Bojan puhu suomea mutta se on tässä helpompaa näin 😂)

"VEITKÖ Y/N:NÄN? TIESIN! VITTU ETTÄ MÄ KURISTAN SUT ANNA RAKKAANI TAKAISIN!!! MISSÄ OLET-" Huudan puhelimeen kuin seonnut.

"Ei hätää Jere! Hän on kunnossa. Meillä on ollut hauskaa. Mutta sinun on itse löydettävä perille." Bojan vastasi naurahtaen ilkeästi.

Olin juuri huutamassa Bojanille mutta puhelu loppui ja heitin puhelimeni lattialle. En edes pysähtynyt katsomaan menikö puhelimeni rikki, vaan nappasin aseen kaapistani ja säntäsin autooni. Paiskasin oven kiinni ja käynnistin auton unohtaen turvavyöni. Ajoin tahallani ylinopeutta Bojanin kartanolle. Kartanon pihalla oli kolme henkivartijaa. He ovat Bojanin parhaimmat henkivartijat. Astuin autosta ulos ja otin kiväärini esille. Menin seinäntaa ja mietin miten ammun heidät. Hengähdin syvään, ja harhautin heitä juoksemalla heidän ympärillä ja ammuin heidät.
Juoksin heti ovelle, ja tönäisin sen auki kaikilla voimillani.

Heti kun sain ovet auki, edessäni oli Bojan ja Y/n. Bojan osoitti asetta hänen päänsä kohdalle, ja jäädyin "Bojan mitä sinä teet?!" Karjuin raivokkaasti.

"Älä liiku, tai ammun hänet" Bojan virnuilee velmusti.

"mitä haluat, Bojan?" Kysyn yrittäen rauhoittua.

"Sinun on kuunneltava minua" Bojan pyytää.

"Miksi kuuntelisin sinua?!!!?!?" Ärähdän.

"Y/n ei ole se ketä luulet hänen olevan." Bojan painaa pistoolia kovempaa hänen korvaansa vasten.

"TURPA KIINNI BOJAN! HÄNEN EI TARVITSE TIETÄÄ!" Y/n itkee ja yrittää ottaa asetta pois Bojanin kädestä.

"OLE SINÄ HILJAA!" Bojan painaa pistoolin takaisin Y/n:nän korvalle agressiivisemmin. Y/n kiljahtaa.

"MITÄ HÄN TARKOITTAA, Y/N?" Huudan.

"ÄLÄ KERRO HÄNELLE, OIKEASTI!!" Y/n rääkyy kyyneleet valuen pitkin hänen poskeaan.

"SANOIN JO, ETTÄ OLE VITTU HILJAA!!
Jere, Y/n haluaa tappaa sinut.." Bojan sanoi naama peruslukemilla.

"Mitä?!? Mistä hän puhuu y/n?!" Jere kysyi. Hän ei voinut uskoa, mitä Bojan oli juuri hänelle kertonut.

Y/n pysyi hiljaisena ja tuijotti jeren ruskeita silmiä.

"Se on totta Jere.. Hänen nimensä ei edes ole y/n...." Bojan melkein kuiskasi. Hänen äänestään pystyi tietää, että hän oli vihainen.. Jeren sydän tippui "Miksi uskoisin sinua Bojan?" Jere kysyi kurtistaen kulmiaan.

"Tämän takia." Bojan repi y/n:nin kasvot irti, ja sieltä paljastui Loren!
"LOREN?! MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!" Jere huusi hämmentyneesti.
"PUHU" Bojan huusi ja löi Lorenia päähän aseella. "Mitä haluat että sanon?!" Arähti Loren. "Ai että esitin rakastavani sinua, jotta saisin seuraavan laulusi. Halusin olla parempi kuin sinä... cha cha chan jälkeen kaikki rakastivat sinua, ja minua ei edes huomioitu vaikka voitin..." Loren sanoi hiljaisesti ja yritti näyttää säälittävältä.

Jeren kasvot olivat vitivalkoiset, "M-M-Miksi..." Jere ei edes ehtinyt lopettaa lausettaan kun hän pyörtyi kovalle marmoriselle lattialle.

Bojan heitti sidotun Lorenin lattialle, ja kiiruhti nostamaan Jeren syliinsä, Bojan siveli hellästi Jeren kylmää poskea ja hymyili vaarallisesti. Huoneeseen tuli Bojanin henkivartioita, ja hän käski henkivartijoiden ottaa Loren ja hoidella hänet. Henkivartijat nostivat huutavan Lorenin, ja lähtivät pois. Bojan hymyili ja katsoi viatonta poikaa hänen sylissään. "Vihdoin.."

A/n : Mitä Bojan haluaa Jerestä? Mitä tapahtui lorenille? Selvitä se seuraavassa luvussa! Moikka! Olen pahoillani että tässä kesti niin kauan. Mutta olen yrittänyt lukea viimeisiin kokeisiin, yritän kirjoittaa enemmän tällä viikolla!!!

käärijä x readerWhere stories live. Discover now