Κεφάλαιο 18 🖤

348 39 2
                                    

Τον άφησα σε ενα κοντινό νοσοκομείο και έφυγα μετά από λίγο έφτασα στο σπίτι είδα τα κορίτσια έπεσα κάτω στο πάτωμα.

Alyna : Ha-rin πήγαινε στο δωμάτιο σου
Ha-rin: Εντάξει
Alyna: Τι συμβαίνει;
Y/n: Ο Jungkook ήταν αυτός που σκότωσε την Miyeon
Alyna: Θεέ μου

Είπε καλύπτοντας το στόμα της με τα χέρια, δεν σκέφτομαι λογικά δεν ξέρω τι να κάνω πλέον απλά θέλω να εξαφανιστω.

Skip Time [ 1 εβδομάδα]

Αυτή είναι η τέταρτη φορά που πάω στο μπάνιο κάνω συνέχεια εμετό.

Η Alyna μου άφησε ένα τεστ εγκυμοσύνης λέγοντας μου πως είμαι στα σίγουρα έγκυος.

Άνοιξα το περιτύλιγμα έκανα ότι ήταν να κάνω και τώρα περιμένω 3 λεπτά. Αφού πέρασαν αυτά τα λεπτά για μένα φάνηκαν αιώνες.

Είχα κλειστά τα μάτια όταν τα άνοιξα είδα 2 θετικές γραμμές μου έπεσε από τα χέρια το τεστ.

Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό όχι τώρα Θεέ μου. Άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα η Alyna

Την κοίταξα με δάκρυα στα μάτια. Μα εκείνη είχε ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά

Y/n: Βλέπω χαίρεσαι
Alyna: Είναι δυνατόν να μην χαίρομαι;;; Θα γίνω θεία
Y/n: Δεν μπορώ να έχω ένα παιδί τώρα. Όχι με αυτόν όχι έτσι έχω την Ha-rin μαζί μου δεν μπορώ να μεγαλώσω 2 παιδιά μαζί.
Alyna: Αστειεύεσαι τώρα;;; Είναι δυνατόν να λες κάτι τέτοιο; Έχεις εμένα έχεις εμάς σαγαπάμε δεν θα σε αφήσουμε ποτέ μόνη.
Y/n: Δεν μπορώ να έχω ένα παιδί από εκείνον είναι ένα τέρας το καταλαβαίνεις.
Alyna: Ξέρω αλλά είναι ένα μικρό φασολάκι θα μεγαλώσει θα περπατήσει θα πει την πρώτη του λέξη. Δεν είναι πλέον κοντά μας εκείνη, και δεν μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα έγινε και το προσπερνάμε.
Y/n: Αν είναι δυνατόν ακούς τι μου λες;;;. « Έγινε το προσπερνάμε»; Σκότωσε την κολλητή μου. Διέπραξε έγκλημα γαμωτο.

Ήμουν τόσο νευριασμενη στα λόγια της.

Alyna: Απάντησε μου τότε σε αυτό. Μπορείς να την φέρεις πίσω;;;
Y/n: Όχι δεν μπορώ .
Alyna : Ξέρω πως νιώθεις δεν μπορείς να σηκώσεις ένα τέτοιο βάρος μόνη σου για αυτό είμαι εγώ και η Ella ο eunwoo τα αγόρια όλοι.

Δεν μπορώ να σκοτώσω ένα παιδί δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο.

Y/n: Θα το κρατήσω αλλά δεν θα μάθει ο jungkook ποτέ για αυτό το παιδι
Alyna: Εντάξει

Jungkook Pov.

Έχω ξυπνήσει από εχθές και δεν μπορώ ακόμη να πιστέψω όλα αυτά που έχουν γίνει. Κάποια στιγμή θα το μάθαινε αλλά όχι τώρα.

MY COLD HUSBAND 🖤 Where stories live. Discover now