2 Χρόνια πριν:
Miyeon: Ελα πες μου ποιον γουστάρεις.
Y/n: Μα δεν γουστάρω κανέναν σου λέω.
Miyeon: Πάντως σε γουστάρει ο αδερφός του Jungkook.
Y/n: Ποιος;; Ο Junghyun;; Αποκλείεται.Πριν λίγο καιρό άρχισα να έχω συναισθήματα για τον Jungkook πριν καν γνωρίσει την Miyeon....είναι κολλητή μου και χαίρομαι που είναι καλά και την φροντίζει.
Miyeon: Είναι καλός ρε.
Y/n: Σκασε.
Miyeon: Πάω να πάρω χυμό θες να σου πάρω;
Y/n: Ναι με-
Miyeon: Το γνωστό φράουλα Y/nΕίπε καθώς ρολαρε τα μάτια της με αγαπάει πολύ...όσο και γω. Έκατσα στο παγκάκι και άνοιξα να δω τα μηνύματα μου.
Jungkook: Γεια σου σκατομουτρο.
Έβγαλα ένα επιφώνημα φόβου.
Y/n: Με τρόμαξες.
Jungkook: Στα αρχιδια μου αν τρόμαξες.
Y/n: Θα σου απαντούσα αναλόγως αλλα έχε χάρη.
Jungkook: Σκασε .Και τότε ήρθε η Miyeon.
Miyeon: Πάλι την πειράζεις;;
Jungkook: Όχι αγάπη μου απλά συζητάμε έτσι δεν είναι.
Y/n: Ναι συζητάμε.Ένιωθα άσχημα κάθε μέρα τα ίδια με τον Jungkook να μου μιλάει άσχημα έχω που έχω στο σπίτι προβλήματα έχω και αυτόν.
Άνοιξα το χυμό μου και ήπια πάρα πολύ μέχρι που ένιωσα ότι είχα φουσκώσει.
Jungkook: Μωρό μου έχεις ξεχάσει την ζακέτα σου σπίτι μου και κάτι κλειδιά.
Author Pov.
Η Y/n είναι ερωτευμένη με τον Jungkook εδώ και καιρό αλλά όταν της είπε η Miyeon ότι τον γουστάρει έκανε πίσω.
Κανονικά η Miyeon δεν γουστάρει τον Jungkook ίσα ίσα που σιχαίνεται όταν την αγγίζει. Είναι ερωτευμένη με τον Junghyun ο οποίος γουστάρει τρελά την Y/n η Miyeon το ξέρει αλλά θέλει να τον διεκδίκηση.
Αφού η Miyeon έφυγε για να πάρει υποτίθεται την ζακέτα και τα κλειδιά της στο σπίτι του αγοριού της όπου και εμένα ο Junghyun.
Ανέβηκε πάνω της σκάλες μπήκε στο δωμάτιο του Jungkook αλλά πάνω στο κρεβάτι βρισκόταν ο Junghyun με ένα κορίτσι γυμνοί. Όταν το κορίτσι είδε την Miyeon ντύθηκε γρήγορα και έφυγε.
Miyeon: Υποτίθεται είσαι ερωτευμένος με την κολλητή μου και πηδιεσαι με άλλη!! Πόσο ωραίο.
Junghyun: Μην ζηλεύεις μικρή. Και συ θα ήθελες να βρισκόσουν στην θέση της κοπέλας που έφυγε.
Miyeon: Κιαν θέλω τότε τι γίνετε.
Junghyun: Αν θες έλα να το εξακριβώσω τότε.Έτσι και έγινε αυτό που όλοι καταλάβατε.
Τέλος Pov.
YOU ARE READING
MY COLD HUSBAND 🖤
FanfictionJeon Jungkook 25 ενας Mafia dealer που προσπαθεί να ελέγξει τον θυμό του εδώ και 2 χρόνια από τότε που έχασε το κορίτσι που αγαπούσε ποιο πολύ και από την ζωή του έτσι τουλάχιστον πίστευε. Μεγάλος του εχθρός ο ετεροθαλής αδερφός του,που προσπαθεί να...