İlk tanışma 1.bölüm

621 20 1
                                    

05*********: Lan mert ben yağız yeni numaram bu ekle beni

Beliz: Yağız bey yanlış numaraya yazdınız
05*********: Mert şakayı kaldırcak halim yok uğraştırma beni
Beliz: Beyfendi sandığınız kişi değilim diyorum size anlamayacak kadar kıt beyinli misiniz?
05*********: A*k işim gücüm var diyorum sana "kişi engellendi engeli kaldırmak için basınız."

"Ya sabır bütün mallar beni bulur ne diye yanlış numarayı tuşlarsın ki salak mısın" diyip telefonu kapatıp yastığın altına koydum. Tam gözlerimi kapatacakken telefonun zil sesi çaldı. Derin bir nefes alıp "Yarabbim bana sabır ver" dedim ve telefonu yastığın altından alıp baktım. Bu az önceki numaraydı buradan engellemeyi aklım dahi edememiştim. Telefonun arama şeysini kaydırıp kulağıma götürdüm.

"Ne diye Engelliyon lan göt. Bide arkadaş olucan Engellimi aç yoksa yarın evinden ölü bedenin çıkar" dedi kalın ama hızlı konuşan ses. Konuşma sırası bana gelmişti. Ağzımı aralayıp "Beyfendi, biraz daha bana küfür etmeye devam ederseniz hiç üşenmem, bende size küfür ederim. Hem de az öncekinden daha beter olur" dedim.

Son olarak da bunu ekleyip telefonu yüzüne kapattım.
"Bugün sanki normal bir günmüş gibi bide şu aptal şey çıktı ortaya oturup şurda ağlicam yeterrr" dedim bağırarak ama çok da yüksek değildi o yüzden alt komşum ya da üst komşum duyamazdı,bu yüzden içim rahattı. Sürekli böyle sinirlenince bağırırdım. İyi ki bu binada oturuyordum, canım binam.

Yanlış Numara -Yarı Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin