"kayboldum sende odaklarım üstünde durdu"
"Yanında huzurlu komşu evrende mutlu"
"Ankara soğuk istanbuldan"
"Götür mont üşüme bir molada"
"Çok daha kesinsin benim için"
"Vedanın gerçeklik payından"
"Kanatların var melekmi"
"Penceremdeki perim gibi"
"Ağladığında sen farklısın"
"Nehirler akar seli-""AAAA YETER BE" duyduğum sesle kafamı çevirdim. Karşımda saçları dağınık gözleri şişmiş bir Simge vardı.
Hayla çalan şarkı kapatıp tekrar Simge'ye baktım.
"Tamam kızma kapattım " dedim simgeye bakıp."Kızım ben sana açtığın için kızmadım ben sana bas bas bağırdığın için kızdım" dedi. Derin bir nefes alıp "O kadar çok bağırdığımı düşünmüyordum ya kusura bakma" dedim mırıldanarak.
"Sorun diğil ama anlamıyorum"
"Neyi anlamıyorsun"
"Bir şişe içki içmene rağmen nasıl enerjik olabilirsin" dedi ama ilk defa gözlerime bakarak söylemişti.
"Meslek sırrı şeker" diyip Simge'nin yanadığın makas aldım.Simge yaptığım harekete karşılık gülümseyip aynı şeyi oda bana yaptı.
"Çok güzel kokuyor yemekler ya" dedi simge. "tabi güzel kokcak kızım ben yaptım" dedim "Senin egonu yerim lan." Dediğinde Simge. Gülüsememle Simge'de gülümsedi. "Hadi hadi sofraya yemek yiyek ondan sonra napcağımıza bakarızzzz." Dedim neşeli çıkan sesimle.Simge sofraya geçtiğinde bende tezgahda duran tabakları alıp masaya koydum. Sandalyemi çekip yavaş yavaş yemeye başladım canım yemeğimi.
"Sen hep gülümse olmazmı beliz" dedi bi anda. Yemek yemeyi bırakıp ona doğru döndüm.
Olurmuydu cidden bunu yapa bilirmiydim, bilmiyordum ki.
Sürekli Gülen kız yerine suratsız bir kız gelmişti. ailem ve simge o eski kızı çok istiyordu ama ben bunu yapamicak kadar hem yorgun hemde güçsüz birisiydim."Keşke simge keşke" diye bilmiştim sadece.
Masadan kalkıp "Ben kurdum sofrayı sende kaldır." Diye sırıtıp oturma odasına geçip koltuğa oturdum.
Gelirken yanımda getirdiğim telefonumun şifresini açıp insegram'da gezinmeye başladım.
❤️2.960
@simglsin: telefizyonlarım ve ben nasılızzz.Yorumlar kapalı
"Kız deli lan hem soru soruyor hemde yorumları kapatıyor manyak" dedim kendi kendime.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Yazım yanlışı yaptıysam çok özür dilerimmmm.
Eğer beğendiyseniz lütfen oy kullanmayı unutmayın.
Bölüm kısa oldu farkındayım bida ki bölüm uzun olucakkk merak etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara -Yarı Texting-
Romans05*********:lan mert ben yağız yeni numaram bu ekle beni Beliz: Yağız bey yanlış numaraya yazdınız 05*********:mert şakayı kaldırcak halim yok uğraştırma beni Beliz: Beyfendi sandığınız kişi diğilim diyorum size anlamicak kadar kıt beyinlimisiniz 05...