--Kex bar --

393 18 0
                                    

pov t/j

Už byl večer a já jsem si vzpoměla že mám za 10 minut být na kex baru tak jsem si skučila do ledničky pro redbull  postavila jsem si ho vedl počítače a šla se líp obléct abych nevypadala jako troska a pak jsem se napojila na Tsko , první všichni stichli (což je u kex crew fakt vzácný xd)

T/j : ahoj?

Bowtea : čau lobotome *usmál se *

Dejvík: Bowtea ? kdo to je ??

Morry : dejvíku tak ty seš fakt de*il, však nám před streamem říkal že příjde .

Bowtea: Tak všichni a chate tohle je t/j   (TEĎ MĚ NAPADLO CHCETE ABY T/J MĚLA NĚJAKE URČITE JMENO NEBO TO MÁM NECHAT TAKHLE ?.p.a.)

Bowtea: t/j je moje kamarádka a super holka takže se k ní prosím  chovejte pěkně.

Cuky: kamarádka jo???

dejvík: Drž piču !

Bowtea : ach jo to jsou prostě lobotomové

Marwex : t/j? nechceš nám o sobě něco říct ???

T/j : živím se prodávání svých obrazů soch a tak dál ráda koukám na yt a hraju hry (fr můj život P.A)

Marwex : bowtea přibliž si ten mikrofon nejde tě slyšet

Bowtea :viz záznam kex baru nahoře 3:35:10 - určitě se na video nahoře podívejte je to fakt super kex bar :D

T/j : **ukrutnej záchvat smíchu**

Cuky: tak  mám tu otázku z chatu : chodí s někým z vás t/j?

Bowtea : *kterej už byl sakra nalitej a mluvil z cesty*: jakože já bych s ní klidně chodil .

Marwex: neber ho vážně t/j  je namr*anej jak sysel

pov T/j

fakt mě docela zasáhlo když mi marw řekl že to nemám brát vážne ani nevím proč mě to tak zasáhlo , nachvilku jsem si vypla webku a mutla si mikrofon a běžela si pro kapesník abych si mohla utřít oči které mi začali slzet .

Dejvík: t/j ? je ti něco?

pov t/j

nachvilku jsem zapla mikrofon a řekla

T/J : vpoho jen sem si rozlila pití

Cuky : aha ok

T/j kluci a chate asi už půjdu protože  jsem unavená 

Morry: ok a nechceš s nama jít zítra chlastat? akorát ještě nevíme kde .

t/j: jo klidně bowtea mi pak napíše na ig . prosím připomeňte mu to protože ráno nebude vědět co se dělo.

Všichni: ok ahoj

Bowtea: Awooojjj .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zajímá mě jak často chcete další kapitoly, kdyžtak napište do komentu díky)

Vaše kira god

Proč já?  (bowtea a t/j)Kde žijí příběhy. Začni objevovat