Denizin kokusunu doyasıya ciğerlerine çekmeye başladı. Hiç olmadığı kadar huzurluydu, bir tüy kadar hafifti.
Kumların üzerine oturdu. Usulca gülümsedi. Özlemişti. Böyle hissetmeyi çok özlemişti.
"Merhaba~" dedi arkasından gelen ses.
O kadar tanıdık ve güzel bir tınısı vardı ki sesin, gülümsemesi daha da büyümüştü. Arkasını döndüğünde büyük bir şokla gözlerini kapatıp tekrar açtı. O ordaydı, ölüm ondan hiç bir şey almamıştı.
"Siz...!" ayağa kalkıp, onu selamlamak için eğildi. "Hoşgeldiniz!"
Oda ardından eğildi. "Hoşbuldum."
"Çok yorgun görünüyorsunuz."
"Onlarca kişiyle görüştüm." eliyle ensesini kaşıdı. "Sanırım bu yüzden."
Gözüyle oturmasını işaret etti. İkisi birlikte yan yana oturdular.
"Çok garip... Sizi dünyada görebilmek için can atardım. Şimdi ise bana geldiniz."
"Bazı şeyler umduğumuz gibi olmuyor güzel tilki." kıkırdadı. "Bir kaç yıl önce bende burada olacağımı düşünmezdim."
"Bu acı..."
"Bunun için kendini fazla yıpratma. Her insan gibi bende ölecektim, sadece kendi ölüm vaktimi kendim seçtim." elleriyle omzunu okşadı. "Sahi adın nedir?"
"Jeongin."
"Jeongin, güzel."
"Güzel tilkiden daha hoş olamaz."
"Ah! Hoşuna gitti demek... Genelde lakaplarımın sinir bozucu olduğunu söylerler." bir an duraksadı. "Söylerlerdi."
"Bu boşlukta kendinizi mutlu hissediyor musunuz?"
"En azından eskisinden daha mutlu hissediyorum."
"Hala inanamıyorum." kıkırdadı. "İnanın bende bir kaç saat öncesinden kat ve kat daha mutlu hissediyorum."
"Mutlu olmayı hak ediyorsun." elleriyle saçlarını geriye doğru taradı. "Gülmek sana çok yakışıyor."
"Ekranda göründüğünüzden daha kibarsınız."
O ilahi gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. Güneş kadar sıcak, ay kadar güzel bir gülümseme. O bir Tanrı'yı andırıyordu.
"Gitmem gerekiyor." teşaşla ayağa kalktı.
"Tekrar geri gelecek misiniz peki?"
"Bilemiyorum." yüzü aniden soldu.
"Rica ediyorum, lütfen. Size çok ihtiyacım var."
"Gelmeye çalışacağım."
Sanki bir sihirle kayboldu.
Gözlerini hiç açmak istemedi, o yataktan çıkmak istemedi. Uyumak istedi. Sonsuza kadar uyuyup, uyanmamak.
_________________:)
Kendinize iyi bakın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel Rüyalar | SeungIn✓
Fanfic[TAMAMLANDI] Rüyadan güzelse ah bu aşk bu aşktır. Ana ship: SeungIn Yan ship(ler): MinSung Kim Seungmin × Yang Jeongin