Takım elbisesini düzeltti. Aynaya tekrardan baktı. Güzel bir günde çok özel görünüyordu. Arkasından sarılan kollara karşılık gülümsedi. Seungmin kollarındaki adamın yanağına bir öpücük bıraktı.
"Çok güzel olmuşsun." Jeongin'in burnuna dudaklarını bastırdı.
"Sende öyle."
"Bizim çifte kumrularda buradaymış." diye kıkırdadı Jisung, sevgilisine bakarak.
"Umarım bir ömür boyu böyle mutlu olurlar." Minho tekli koltuklardan birine oturdu.
"Makyajını tazeleyelim mi tatlım?" Jisung, Jeongin'in koluna girdi ve ikili odayı terk ettiler.
Minho usulca ayağa kalktı. Seungmin'in omzuna dokundu. "Seungmin ona gözün gibi bak olur mu? O benim her şeyim, tek ailem. Kardeşimi incitme tamam mı?"
"Onu incitecek son kişi benim Minho. Merak etme." o da biliyordu Jeongin'in Minho'nun en değerlisi en güvendiği olduğunu. Çünkü kimsesiz kalkmak nedir iyi bilirdi.
"Nikah kıyılacakmış."
Jeongin gergin yüz ifadesiyle geri geldi. Heyecan damarlarında dolaşıyordu resmen. Seungmin kolunu uzattı ve oğlanın koluna girmesini bekledi. Bu ince daveti geri çevirmeyince hafifçe gülümsedi.
Nikah masasına gelince ikisi de birbirine bakıp oturdular.
Siması tanıdık gelmeyen adam iki gence baktı ve gülümsedi. Boğazını temizledi. "Siz Yang Jeongin, Kim Seungmin'i eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Mikrofona yanaştı. "Evet." hafifçe kıkırdadı.
"Peki siz Kim Seungmin, Yang Jeongin'i eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Mikrofonu eline aldı. "Evet!"
"Bende sizi eş ilan ediyorum." evlilik cüzdanını aldı Jeongin.
"Ayağına bas!" diye bağırdı Jisung kahkahalar içinde. Jeongin bu talimatı yerine getirdi.
İki eş birbirine sıkıca sarıldı.
Bugün bir rüyadan daha güzeldi.
________________________:)
Kendinize iyi bakın <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel Rüyalar | SeungIn✓
Fanfic[TAMAMLANDI] Rüyadan güzelse ah bu aşk bu aşktır. Ana ship: SeungIn Yan ship(ler): MinSung Kim Seungmin × Yang Jeongin