26: XxMurat_xX

789 61 58
                                    

SA.

SİRİN SOFT Bİ BÖLÜMLE KARSINIZDAYİM.

İYİ OKUMALAR. YORUM. YAZİN OZLEDİM SİZİ.

XxMurat_xX'in storysi

kema1yildirim: Bu ne salak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kema1yildirim: Bu ne salak

kemal1yildirim: Sil şunu

XxMurat_xX: Beğenmedin mi gülüm

XxMurat_xX:🥀

XxMurat_xX: Çok nazlısın be🤣

kema1yildirim: Nerdesin sen bu saatte

kema1yildirim: Bir de utanmadan story atmışsın

kema1yildirim: Delirtme benş

XxMurat_xX: 😂

XxMurat_xX: Berkant'la içtik biraz

XxMurat_xX: Sana yenge diyo ahsahhs

kema1yildirim: Anlattın mı lan

kema1yildirim: Ayrıca sensin lan yenge ben neden yenge oluyorum

XxMurat_xX: Yok sew olduğumuzu ona söylemem daha

kema1yildirim'a yanıt verildi XxMurat_xX: Tamam gülüm ben olurum yenge

XxMurat_xX: Bu yenge çok özledi güzelini

XxMurat_xX: Ne zaman görebilirim seni

kema1yildirim:

kema1yildirim: Uyucam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kema1yildirim: Uyucam

kema1yildirim: Bu gece göremezsin.

XxMurat_xX: 🤤

XxMurat_xX: Bu neylann

XxMurat_xX: Zincir mi yaptın

XxMurat_xX: Terbiyesizleşecem

kema1yildirim: Zincir yapmadım seninkini çaldım

XxMurat_xX: Lann.djdkkrl

XxMurat_xX: Bu gece niye göremiyim lan

XxMurat_xX: Beraber uyuyalım

kema1yildirim: Annemler evde

XxMurat_xX: Ee

XxMurat_xX: Valideye kendimizi sevdirmesini biliriz

XxMurat_xX: Senden çok beni sevcek görürsün

kema1yildirim: Murst bak

kema1yildirim: Bak gelme

kema1yildirim: Olmaz bu saatte

kema1yildirim: Alkollüsün zaten

XxMurat_xX: Neee geleyim mii

XxMurat_xX: Tmm zaten beş dk mesafem var sana dkdkdk

XxMurat_xX: Yer aç yatakta tavşancık

XxMurat_xX: Yorganı kaldır şimdiden

kema1yildirim: Allah seni var ya

(görüldü 01:59)

XxMurat_xX: Geldim güzellik aç kapıyı

XxMurat_xX: Zili çalmıyım şimdi

Kemal derin bir nefesle yatağından kalkıp odasından çıktı ve telefonunu cebine tıkıştırarak, çok ses çıkarmamaya çalışarak girişe yöneldi. Babasının uykusu derindi ama kardeşi kolayca uyanabilirdi bu yüzden çok yavaş ve sessiz olmalıydı.

Küçük adımları dış kapıya gelip durduğunda yutkundu ve elini kilide götürüp takdir edilesi bir yavaşlıkla açtı ve kapıyı çok ses çıkarmadan içeri doğru çekti.

Bakışları Murat'a kaydığı anda kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Murat'ın saçları üçe vurulmuşken Kemal de kalbinden vurulmuştu adeta. Ben de iyice Murat'a bağladım aq.

Murat ellerini kısacık saçlarından geçirdi. Sarhoş değildi, sadece hafif çakır olmuştu o kadar. Yani arıza çıkaracak bir halde değildi. İçeri Kemal'in az önceki titizliğine gölge indirmeden sakin sakin girdi ve yerini bildiği odaya adımlamakta gecikmedi.

Odadan girip sevdiğinin kokusuyla çevrelendiğinde gözlerini sıkıca yumdu ve derin bir nefes aldı. Kemal onun tıraşlı ensesine hayranlıkla bakarak onu takip etti. O da içeri girip kapıyı kilitlediğinde Murat gözlerini açıp onu aniden belinden tuttu.

"Cennete mi geldim lan ben?" dudaklarını eğilip tüm odaya hakim olan kokunun en yoğun olduğu noktaya, Kemal'in boynuna değdirdi. "Yok yok, senin kokun cenneteki çiçekleri kıskandırır anasını satayım..."

Kemal duyduğu sözlerden etkilendi ama utanmadı. Belindeki kollar sıkılaşırken o da sarışının boynuna sarıldı. Elleri kısa da olsa yumuşacık olan sarı saçları okşamaya başlamıştı.

"Allah'ın kekosu..." Murat, Kemal'in hafif peltek konuşması kulağına ulaştığında kıkırdamamak için dudaklarını ince bir çizgi olacak şekilde birbirine bastırdı. "Söylediği laflara bak..."

Sarışın, duyduğu son cümle üzerine dudağını büzerek baktı sevgilisine. Ama oyuncu ve sahte bir üzüntüydü yüzündeki. Kemal bunu görünce hafifçe sırıttı ve Murat'ın büzülü dudağına hafifçe vurdu.

"Kekoşum benim." ensesinde kalan eliyle saçları okşamaya devam ediyordu.

"Hadi madem, uyutsun bu kekoş güzelliğini..."

"Uyutacak mısın beni?"

"Uyutacağım tabi, bebeğim değil misin?"

Kemal "bebeğim" hitabına alışkın olmadığından gecenin başından beri ona uğramayan utangaçlık o anda bastırıp yüzünü pembeye boyamıştı. Alnını sarışının omzuna yasladı ve derin bir iç çekti.

"Murat ya..."

"Bacaklarını belime sarsana güzelim." Murat tane tane fısıldadı elinin altındaki beli okşarken. Yeşil gözlü alnını daha sıkı bastırıp gözlerini de sıkıca yumdu bu sözlerin üstüne. Öyle bir ses tonuyla konuşmuştu ki kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı.

Kalbini dizginleyemeyeceğini bilerek Murat'ın dediğini yaptı ve bacaklarını onun da desteğiyle beline sardı. Kemal iri bir adamdı ama onun kolları arasında küçücük kalıyordu sanki. Murat onu üst bacaklarından sıkı sıkı tuttu ve yatağa doğru yürürken dövmeli boyuna sayısız öpücük kondurdu. Dizleri yatağa çarptığında Kemal'i yatağa yavaşça uzandırdı ve eğilip alnını kocaman öptü. Kemal çok beğendiği kısacık saçlara elini atıp okşadı ve diğer eliyle de Murat'ın tişörtünü çekiştirdi.

"Uzan." Murat sevgilisinin sözünü dinleyip hemen küçücük yatakta yerini aldı. İç içe geçmiş gibiydiler. Küçücük yatakta iki iri beden. Ama bu kadar yakın olmak onlara o kadar güzel hissettiriyordu ki hiç rahatsız olmadılar. Bir süre birbirlerini izlediler sessiz sessiz. Dövmeli parmaklar durmadan kısa saçları okşuyordu.

"Murat." dedi titrek ve uykulu bir sesle.

"Söyle gülüm." sarışın boynundan geçen kolu başını çevirip öptü.

"Saçların çok yakışmış."


ALLALAAAAHHHHHHHHHHHHHH

COK OZLEMİSİZ. ÖLMÜSÜZ.

DÜSNCELER?????????????????????

güzellik (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin