|| Hannah Bloom ||
"Pijan je. Ne zna ni on šta je bilo." - kažem pomalo razočarano.
...
Uđemo u klub i odmah me sa vrata udari jak miris alkohola pomješan sa dimom cigareta.Sa Ellom prođem do slobodnog stola, te stanem za isti.
Nakon par minuta smo naručile piće i konobar je ubrzo i donio.
Otpijem par gutljaja bijelog vina koje sam naručila.
Za naš stol stane meni nepoznat momak.
"Zašto dama stoji sama?" - upita sa osmijehom, a ja prevrnem očima.
"Da bi ti imao šta pitati." - odgovori mu Ella moja staje ponovno za stol.
|| Ella Jacobs ||
Dok je ovaj momak flertovao sa Hannah, ja sam razgledala po klubu.
Za oko mi zapadnu dva momka koja ulaze u klub.
To su bili Matheo i njegov najbolji drug - Jay.
"Jebote." - procjedim kroz zube, a Hannah me pogleda.
"Vraćam se odmah." - izgovorim brzo, udaljavajući se od nje.
Priđem Matheu i povučem ga za ruku.
"Pratiš li nas!?" - upitam iznervirano, a on se osmijehne.
"Nemam razloga. Vjerujem svojoj ženi kraj koje trenutno stoji Finn." - kaže smješkajući se, a ja ga zbunjeno pogledam.
"Poznajemo ga." - konačno progovori Jay, a ja izvijem obrve prema gore.
"Au, mene je ovo zaboljelo." - kaže Jay, nakon čega se i Matheo i ja okrenemo.
Ovaj Finn se držao za obraz, a Hannah ga je ubrzo polila i pićem.
Okrenula se prema nama i laganim koracima nam krenula prilaziti.
Bilo je očito da joj je Finn nešto dobacio jer mu je pokazala srednji prst.
Prišla nam je i osmijehnula se.
"Neću ni pitati šta vi radite tu. Ella, idemo van. Treba mi vazduha ili ću prebit onog dečka. On će meni da ja idem sa njim u sobu. Ma nek se jebe!" - kaže isfrustrirano, te izađe.
Pogledam u Mathea koji je već gledao u mene.
"Ja ću izaći za njom. Ostani sa Jayom." - izgovori Matheo, te prije nego se uspijem pobunit, nestane iz mog vidokruga.
"Sad smo sami ljepotice." - kaže Jay sa smiješkom, a ja uzdahnem i sjedem na barsku stolicu pored šanka.
"Tekila." - kažem konobaru i dobijem zbunjen pogled od Jaya.
KAMU SEDANG MEMBACA
Igra ljubavi 🌹
RomansaSvaki put kada legnem u ovaj hladni krevet, zamišljam te pored sebe kao nekada. Zamišljam kako me ljubiš u tjeme, dok ja ležim naga na tvojim grudima. I ti si nag. Svojim prstima lagano kliziš niz moja leđa. I tako u krug. A onda.. Onda me realnost...