|| Matheo Black ||
"Pojedi ovo. Ne želim da se onesvijestiš dok nisam doma Hannah." - pokažem joj na voće.
"Bilo bi čudo da si ti nekada doma!" - prođe pored mene, a ja je povučem za nadlakticu natrag.
"Ozbiljan sam Hannah! Živci su mi već na izmaku!" - povisim ton, a ona skrene pogled.
Pustim joj ruku i izađem iz sobe.
"Ako ne budem doma kad kreneš sa Ellom, napiši mi poruku." - dobacim sa vrata, a onda odem iz kuće.
|| Hannah Bloom ||
Pozovem Ellu da dođe meni.
Nakon nekoliko minuta, pred vratima je stojala crnokosa djevojka.
Zagrlim je čvrsto, a ona mi uzvrati zagrljaj.
"Dugo se nismo vidjele." - kaže sa osmijehom, a ja uzdahnem.
"Ej, ej, šta nije u redu?" - upita me zabrinuto.
Pustim je da uđe u kuću.
Krenem da zatvorim vrata, ali ih neko zaustavi.
Pogledam i vidim Mathea.
"Šta je bilo?" - upitam zbunjeno.
"Zaboravio sam fasciklu u kancelariji. Možeš li mi je donijeti? Žuta, na stolu." - upita, a ja klimnem glavom.
Odem po fasciklu sa kojom se ubrzo vratim.
"I da, Ella je tu. Kasnije ćemo izaći. Ako ti se ne javim kad odem, zaboravila sam." - samo prevrne očima i ode.
Uđem u dnevni boravak i bacim se na sofu pored Elle.
"Večeras za promjenu idemo u klub." - kažem, te se nasmiješim.
"Šta!? To onaj debil od tvog muža konačno dopustio?" - upita sretno, ali sa gađenjem u glasu.
Nasmijem se i klimnem glavom.
"Polovično. Rekla sam mu da izlazimo. Nisam rekla gdje." - slegnem ramenima, a Ella odmahne glavom.
"Želiš li kavu?" - upitam naposlijetku, a ona odmahne glavom u negativnom smislu.
...
"Hajde da se šminkamo. Već je 19 sati." - kažem Elli dok ustajem sa sofe.Ustane i ona, te se uputimo na sprat.
Uđem, a za mnom i Ella, te prvo što vidim budu jabuka i banana koje je Matheo ostavio.
Priđem noćnom stoliću i to smjestim u ladicu istog.
...
"Prelijepa si." - kaže Elli odmjeravajući je."I ti isto." - čujem grub muški glas iza sebe.
Matheo.
"Hvala." - kažem ne okrenuvši se.
"Ella, je li jela ona šta?" - upita je Matheo, a ona pogleda u mene.
Uspijem joj očima sugerirati da da potvrdan odgovor.
"Ne gledaju u nju. Meni odgovori." - obrati se ponovo Elli dok stavlja ruke na moj struk.
"Jest." - kaže kao iz topa, a Matheo me okrene prema sebi i poljubi me.
Osjetio se na alkohol.
"Opet si pio." - kažem, te ga lagano odgurnem od sebe.
"Idemo Ella." - povučem je za ruku.
"Polako kada dođeš ako bude kasno! Nemoj da me probudiš Hann!" - poviče za nama, a ja samo zatvorim vrata od kuće.
"Pozvala sam nam taxi i šta je ono bilo?" - upita me iznenađena Ella, a ja slegnem ramenima.
"Pijan je. Ne zna ni on šta je bilo." - kažem pomalo razočarano.
ESTÁS LEYENDO
Igra ljubavi 🌹
RomanceSvaki put kada legnem u ovaj hladni krevet, zamišljam te pored sebe kao nekada. Zamišljam kako me ljubiš u tjeme, dok ja ležim naga na tvojim grudima. I ti si nag. Svojim prstima lagano kliziš niz moja leđa. I tako u krug. A onda.. Onda me realnost...