7. dio: "Zašto nisi?"

14 2 1
                                    

|| Matheo Black ||

Ali se onda trgnem iz razmišljanja i shvatam da se prošlost ne može promjeniti.

Jer da može, promjenio bih prošlost svoje sestre...

Parkiram se na prilazu ispred kuće i pogledam u Hannah.

Spavala je.

Spustim ruku na njeno rame kako bih je probudio, ali se predomislim.

Neće mi kruna past sa glave ako jednom postupim kao džentlumen sa njom.

Priđem njenim vratima i otvorim ih.

Uzmem je lagano u svoje naručje i ponesem prema kući, prethodno zatvorivši vrata nogom.

Promeškolji se i polako otvori oči.

"Spavaj. Doma smo." - kažem dok zatvaram vrata, a ona me zbunjeno pogleda.

"Rekao si da ćeš me probuditi kada stignemo. Zašto nisi? Ušla bih sama da se ne mučiš." - kaže, te pokuša bukvalno iskočiti iz moga naručja što joj ja naravno ne dopustim.

Malo se, hajmo reći trznem, a ona se uhvati rukama oko mog vrata.

Pogledam na tren u njene usne.

Krenem joj se približavati kako bih nam spojio usne, ali mi mobitel zazvoni.

Spustim je pored sebe i uzmem isti iz džepa.

Jay.

Prevrnem očima i javim se.

"Halo...Maa ne. Nikako. Šta je?...Čekaj trenutak. Hann, koja je Ellina adresa?"

"Zašto ne pita Ellu?" - upita zbunjeno, a ja se počnem smijat.

"Iz istog razloga iz kojeg sam ja tebe ponio u kuću."

"Ako je zaspala, nije mu pametno da je vozi doma i budi. Nek je vozi kod sebe i unese u kuću i to je to. Ne želi je buditi. Vjeruj mi na riječi." - kaže kroz osmijeh, a ja klimnem glavom.

"Eto čuo si Jay. Ona je najbolje zna od nas troje i ako kaže da je ne trebaš budit, onda nemoj....Okej. Čujemo se sutra...Laku noć." - prekinem i prevrnem očima.

"Idem ja da spavam." - kaže Hannah, a ja je zbunjeno pogledam.

"Što me tako gledaš?" - upita, a ja slegnem ramenima.

"Ništa, samo..." - zaustavim se jer ni ja sam ne znam odgovor na to pitanje.

Nekako mi pomuti um u momentu i...

I osjećam se zbunjeno.

Ne znam zašto.

Moguće da je..

Ma ne.

Ipak nije.

Prije nego sam krenuo...

Ali možda i jest?

Ma nek ide život.

Idem i ja.

Počnem da se smijem, a Hannah me zbunjeno gledala.

"Jedna polovica mene misli da si lud, a druga polovica se slaže sa prvom. Laku noć Matheo." - ode u sobu, a ja produžim do kancelarije.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Igra ljubavi 🌹Where stories live. Discover now