Han hemen koşa koşa kantine indi. Kantine inince karşılaştığı o kuyruğa birazcık sövdü. Jisung derin bir iç çekip sıraya girdi.
Sırada Jisung'un önünde yakışıklı bir çocuk ve onun gibi yanında uzun saçlı bir çocuk vardı.
O iki çocuk aralarında konuşurken hemen arkalarında olan Jisung'da onları dinleyebildiği kadar dinleyip arkadaşlarına dedikodu çıkarmak için aklına kaydediyordu.
Jisung duyduklarına şok olmuştu
"Han çook yakışıklı."
"Hayır birkere Felix daha mükemmel. Ayrıca Jisung'un ne özelliği var?!"
"Yakışıklı, samimi, kibar, çalışkan, romantik, saçı, gözleri, dudağı, kaşı, burnu, götü- öhöğm öhöğm neyse kısacası her şeyi her yeri mükemmel. Hem Felix'in neresi güzel abi? Bok gibi"
"Lan şerefsiz. Sen kime bok diyon lan? Bu arada sana çok yazık. Kendinden değerli kendinden mükemmel kişiye bok dedin. Çok yazık çok yazık."
"Ula ne diyon? Ben burda Felix'in ne özelliği var neresi güzel demeye çalışıyorum sen 'Çok yazık çok yazık' diyon."
"Felix'imin çilleri o kadar güzel ki..."
"Aman. O çiller götüne girsin."
"Sus ya! İşte o kadar güzel ki.."
"Tamam hergün anlatıyon zaten söylemene gerek yok."
"Tamam be!"Jisung bunları duyduğu an hemen kantini orda bırakıp kankalarının yanına koştu."Çocuklar! Ne duydum size hemen anlatmam lazım!!!" Dedi Han bağırarak.
Felix Jeongin ve Seungmin Jisung'un yanına geldi. Felix "Ne oldu amk. Çingene gibi okulun koridorunda bağrıyon." Dedi.
Han "İkimizle alakalı Felix sıçtık. Ay sıçmadık çok mutluyum!!!" Dedi.
"Ne oldu? Çabuk anlat çatlıycaaam!" Dedi Felix.
Jisung "Hani 12/C varya.."
Jisung tam diyceği sırada zil çalar.Jeongin "Neyse bizm grupta anlatırsın. Bu ders Fen. Fen hocası ağzımıza sıçar." Dedi. Ve son ders bittikten sonra evlerine gittiler...
_________________________________________
Şimdilik bu kadar yeter bu arada akşam yb atsam mı? Karar veremedim. Nys💋💋💋
Umarım bu ficim beğenilir ya. Daha birgün önce yaptım diye mi tutmuyo bilmiyorum? Ama yine olamayan moralimi bozuyor aq.
Ay moralim bozulmasın diye bu akşam 3. bölümüde yayınlıycaaam.♡Sizi öpüyorum umaa💋
😘❤ Lan az önce baktım lan o kadar yazdım nasıl bu kada kısaaa?!
Nys bb.💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı StrayKids
Fanfic♡ Shipler; Hyunlix_Minsung_Chanmin_Jeongbin♡♡♡ °Texting° °Düz yazı°